Przetargi.pl
Przebudowa ciągu dróg gminnych w skład którego wchodzą droga nr 191233C Chotel - Skarbanowo - gr. gminy - (Janowo) i droga nr 191232C Skarbanowo - gr. gminy – (Lubomin).

Gmina Izbica Kujawska ogłasza przetarg

  • Adres: 87-865 Izbica Kujawska, ul. Marszałka Piłsudskiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542 865 009 , fax. 542 865 009
  • Data zamieszczenia: 2021-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Izbica Kujawska
    ul. Marszałka Piłsudskiego 32
    87-865 Izbica Kujawska, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542 865 009, fax. 542 865 009
    REGON: 91086685000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.izbicakuj.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ciągu dróg gminnych w skład którego wchodzą droga nr 191233C Chotel - Skarbanowo - gr. gminy - (Janowo) i droga nr 191232C Skarbanowo - gr. gminy – (Lubomin).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa ciągu dróg gminnych w skład którego wchodzą droga nr 191233C Chotel - Skarbanowo - gr. gminy - (Janowo) i droga nr 191232C Skarbanowo - gr. gminy – (Lubomin)” ZAKRES RZECZOWY OBEJMUJE: Droga gminna nr 191233C Chotel – Skarbanowo -gr. gminy (Janowo) • frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej – 8341 m2, • wykonanie nawierzchni bitumicznej – 7890 m2, • wykonanie poboczy z KŁSM 0/31,5 – 2310 m2, • budowę zjazdów bitumicznych – 220 m2, • budowę zjazdów polnych – 105 m2, • wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm – 53 m2, • ustawienie krawężnika 15x30x100cm – 15mb, • ustawienie krawężnika 15x22x100cm – 10 mb, • ustawienie obrzeża betonowego 8x30x100cm – 34 mb, • ustawienie lampy hybrydowej – 1 szt. Droga gminna nr 191232C Skarbanowo - gr. gminy (Lubomin) 1. frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej – 50+7710=7760 m2, 2. wykonanie nawierzchni bitumicznej – 7760 m2, 3. wykonanie poboczy z KŁSM 0/31,5 – 3000 m2, 4. budowę zjazdów bitumicznych – 160 m2, 5. budowę zjazdów polnych – 340 m2, 6. wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm – 62 m2, 7. ustawienie krawężnika 15x30x100cm – 35 mb, 8. ustawienie krawężnika 15x22x100cm – 6 mb, 9. ustawienie obrzeża betonowego 8x30x100cm – 35 mb, 10. ustawienie lampy hybrydowej – 1 szt. PODSTAWOWE PARAMETRY TECHNICZNE: Droga gminna nr 191233C Chotel – Skarbanowo - gr. gminy (Janowo) - klasa drogi: D, gminna - kategoria ruchu KR1 - szerokość pasa ruchu: 5,0 m (2x2,5m) - typ przekroju: jednojezdniowy (1x2) - chodnik: brak - pochylenie poprzeczne chodnika: nie dotyczy - pochylenie poprzeczne jezdni: daszkowe 2%, jednostronne 2% - pochylenie poprzeczne pobocza: 8% - zjazdy: pochylenie zjazdów zm. do 5% - długość projektowanego odcinka: 1590 mb Zjazdy do posesji (bitumiczne) i na pola (tłuczniowe) o szerokości dopasowanej do bram wjazdowych oraz maksymalnie do istniejących szerokości, zaprojektowano w miejscu istniejących zjazdów. W ramach zadania projektuje się: W KM 0+005 – 0+286 wykonanie frezowania korekcyjnego na gr. 4 cm oraz ułożenie ponowne nawierzchni asfaltowej AC11S 50/70 gr. 4 cm. W KM 0+286 – 1+590 wykonanie frezowania istniejącej nawierzchni, doziarnienie oraz wykonanie nowej warstwy podbudowy oraz warstw bitumicznych. W KM 1+590 – 1+600 wykonanie frezowania korekcyjnego na gr. 4cm w celu dostosowania do istniejącej nawierzchni, ułożenie warstwy ścieralnej gr. 4cm. W KM 1+448 – 1+472 zaprojektowano peron oraz dojście do wiaty przystankowej dla użytkowników komunikacji zbiorowej o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm na podsypce cem.-piaskowej. Dodatkowo w obrębie peronu/przejścia dla pieszych przewidziano do montażu lampę hybrydową w celu doświetlenia przejścia. Droga gminna nr 191232C Skarbanowo - gr. gminy (Lubomin) - klasa drogi: D, gminna - kategoria ruchu KR1 - szerokość pasa ruchu: 3,5 m - typ przekroju: jednojezdniowy (1x2) - chodnik: brak - pochylenie poprzeczne chodnika: nie dotyczy - pochylenie poprzeczne jezdni: daszkowe 2%, jednostronne 2% - pochylenie poprzeczne pobocza: 8% - zjazdy: pochylenie zjazdów zm. do 5% - długość projektowanego odcinka: 2092mb W ramach zadania zaprojektowano 5 mijanek w celu zapewnienia bezpiecznego poruszania się po przebudowanym odcinku. Zjazdy do posesji (bitumiczne) i na pola (tłuczniowe) o szerokości dopasowanej do bram wjazdowych oraz maksymalnie do istniejących szerokości, zaprojektowano w miejscu istniejących zjazdów. W ramach zadania projektuje się: W KM 0+000 – 2+090 frezowanie istniejącej nawierzchni, doziarnienie oraz wykonanie nowej warstwy podbudowy oraz warstw bitumicznych W KM 2+090 – 2+100 wykonanie frezowania korekcyjnego na gr. 4cm w celu dostosowania wysokościowego do istniejącej nawierzchni drogi, ułożenie warstwy ścieralnej gr. 4cm W KM 0+008 – 0+032 zaprojektowano peron dla użytkowników komunikacji zbiorowej o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm na podsypce cem.- piaskowej. Dodatkowo w obrębie peronu/przejścia dla pieszych przewidziano do montażu lampę hybrydową w celu doświetlenia przejścia. W obrębie świetlicy wiejskiej przewiduje się przełożenie istniejącej nawierzchni z kostki w celu dostosowania wysokościowego peronu dla użytkowników komunikacji zbiorowej. Drogi gminne zostały zaprojektowane jako odcinki proste z kilkoma załamaniami oraz łukami poziomymi o promieniu od 10 – 500m. Drogi zostały maksymalnie dopasowane do istniejącego śladu oraz istniejącego pasa drogowego. Niweleta drogi dopasowana w maksymalny sposób do istniejącego terenu oraz do istniejących wjazdów. KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI Konstrukcja jezdni droga gminna nr 191233C, droga gminna 191232C Warstwa ścieralna AC11S 50/70 4 cm Skropienie Emulsja asfaltowa C 60 B3 ZM - Warstwa wiążąca AC16W 50/70 4 cm Skropienie Emulsja asfaltowa C 60 B3 ZM - Podbudowa zasadnicza KŁSM 0/31,5 10 cm Istniejąca nawierzchnia Kruszywo łamane - RAZEM 47 cm Konstrukcja zjazdów bitumicznych Warstwa ścieralna AC11S 35/50 4 cm Skropienie Emulsja asfaltowa C 60 B3 ZM - Warstwa wiążąca AC11W 50/70 4 cm Skropienie Emulsja asfaltowa C 60 B3 ZM - Podbudowa zasadnicza KŁSM 0/31,5 15 cm Warstwa odcinająca Piasek średni 10cm RAZEM 33 cm Konstrukcja zjazdów tłuczniowych Warstwa ścieralna KŁSM 0/31,5 8 cm Podbudowa zasadnicza KŁSM 0/31,5 15 cm Warstwa odcinająca Piasek średni 10cm RAZEM 33 cm Konstrukcja mijanki Warstwa ścieralna AC11S 50/70 4 cm Skropienie Emulsja asfaltowa C 60 B3 ZM - Warstwa wiążąca AC16W 50/70 4 cm Skropienie Emulsja asfaltowa C 60 B3 ZM - Podbudowa zasadnicza KŁSM 0/31,5 15 cm Warstwa odsączająca Piasek średni 10cm RAZEM 47 cm Konstrukcja peronu Warstwa ścieralna Kostka betonowa 8 cm Podsypka Podsypka cem.- piaskowa 1:4 5 cm Warstwa odsączająca Piasek średni 10 cm RAZEM 23 cm Linię oświetlenia projektuje się niezależnie zasilaną, opartą na systemie wiatrowo – słonecznym z oprawami oświetleniowymi ulicznymi zabudowanymi na słupach oświetleniowych, cynkowanych ogniowo. ORGANIZACJA RUCHU W obrębie skrzyżowania z DW 269 należy odtworzyć oznakowanie poziome P-13. W ciągu drogi gminnej 191233C, 191232C: Oznakowanie poziome: P-10, P-17 w celu uporządkowania ruchu pieszych oraz użytkowników komunikacji publicznej oraz zabezpieczenia strefy przystankowej dla autobusów. Dodatkowo w obrębie przejść dla pieszych zaprojektowano punktowe elementy odblaskowe (PEO) oraz lampy solarne w celu maksymalnego ich doświetlenia. Kolejnym elementem zwiększającym bezpieczeństwo pieszych jest aktywne oznakowanie D-6. W celu ograniczenia prędkości pojazdów zastosowano oznakowanie pionowe B-33 (70), B-33(50) w ciągu dróg gminnych. Dodatkowymi elementami zwiększającym bezpieczeństwo pieszych oraz kierowców są zaprojektowane trzy progi zwalniające U-16d, które są poprzedzone oznakowaniem pionowym A-11a+T-1(25m)+B-33(30). Na wysokości peronów dla użytkowników komunikacji zbiorowej zaprojektowano oznakowanie D-15. ODWODNIENIE Woda opadowa za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych zostanie zagospodarowana w obrębie istniejącego pasa drogowego. POŁĄCZENIE DG 121933C Z DW 269 W ramach zadania projektuje się wykonanie frezowania istniejącej nawierzchni bitumicznej w celu likwidacji zadoleń i ubytków w istniejącej nawierzchni. Przed przystąpieniem do robót bitumicznych należy krawędź DW 269 dociąć, oczyścić i pokryć emulsją asfaltową, lub taśmą bentonitową w celu uzyskania lepszej szczepności z nowo wykonywaną nawierzchnią. Wszelkie powstałe ubytki po frezowaniu należy uzupełnić. Dodatkowo należy wykonać niezbędne roboty ziemne w celu wykonania pobocza z kruszywa łamanego 0-31,5mm o szerokości 2x0,75m. Zakres obejmuje: 11. frezowanie nawierzchni asfaltowej – 122 m2, 12. wykonanie warstwy ścieralnej – 55 m2, 13. wykonanie warstwy wiążącej – 60 m2, 14. wykonanie poboczy z KŁSM 0/31,5 – 30 m2, Połączenie drogi gminnej z DW zaprojektowano, tak jak w stanie istniejącym za pomocą łuków kołowych o promieniu 8m. Geometrie skrzyżowania DG 191233C z DW269 zaprojektowano, aby oś była prostopadła do drogi wojewódzkiej. Niweleta drogi gminnej dostosowano do pochylenia podłużnego i poprzecznego drogi wojewódzkiej. KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI Konstrukcja jezdni Warstwa ścieralna AC11S 50/70 4 cm Skropienie Emulsja asfaltowa C 60 B3 ZM - Warstwa wiążąca AC16W 50/70 4 cm Skropienie Emulsja asfaltowa C 60 B3 ZM - RAZEM 8 cm Woda opadowa za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych zostanie zagospodarowana w obrębie istniejącego pasa drogowego. Niweletę drogi gminnej nr 191233C zaprojektowano, aby woda opadowa nie była kierowana na drogę wojewódzką. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: • wprowadzenia oznakowania tymczasowych organizacji ruchu w miejscu i na czas prowadzenia robót zgodnie z zatwierdzonymi projektami; • wprowadzenia stałej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach