Przetargi.pl
Przebudowa ciągu dróg gminnych nr 105350L, 105351L Dąbrowa, Wola Korybutowa- Kolonia - Etap II i III na terenie gm. Milejów

Gmina Milejów ogłasza przetarg

  • Adres: 21-020 Milejów, ul. Partyzancka 13A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7572026 , fax. 081 7572385
  • Data zamieszczenia: 2016-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Milejów
    ul. Partyzancka 13A 13A
    21-020 Milejów, woj. lubelskie
    tel. 081 7572026, fax. 081 7572385
    REGON: 43101955000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugmilejow.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ciągu dróg gminnych nr 105350L, 105351L Dąbrowa, Wola Korybutowa- Kolonia - Etap II i III na terenie gm. Milejów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane oraz wszelkie inne roboty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie wymaganiami Zamawiającego. W załączeniu przedmiary robót służące do uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia - zał. nr 4 do SIWZ. W związku z przewidywanym wynagrodzeniem ryczałtowym za wykonanie przedmiotu zamówienia, przedmiar robót do wyliczenia ceny oferty winien sporządzić Wykonawca na podstawie dokumentacji projektowej lub pomiarów z natury. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na realizację zamówienia. W związku z powyższym, Zamawiający zaleca sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. Szczegółowy opis i wszystkie elementy robót zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji budowlano-technicznej. Jakiekolwiek zawarte w dokumentacji budowlano-technicznej wskazania urządzeń lub materiałów pochodzących od konkretnych producentów mają charakter przykładowy. W trakcie realizacji mogą być zastosowane urządzenia i materiały równoważne, pochodzące od innych producentów pod warunkiem, że ich parametry odpowiadają, co najmniej parametrom urządzeń i materiałów ujętych w projekcie i posiadają, co najmniej taką wartość techniczną, użytkową, eksploatacyjną, jakiej wymaga zamawiający z uwzględnieniem przepisów ustawy Prawo budowlane. Wskazanie materiałów z nazwy w załączonej dokumentacji projektowej należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych materiałów stosowanych do realizacji przedmiotu zamówienia, a zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych spełniających te parametry techniczne i jakościowe. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy, dopuszcza składanie ofert z użyciem materiałów równoważnych do materiałów określonych w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że ich parametry będą odpowiadały parametrom określonym w dokumentacji projektowej. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych, Wykonawca składający ofertę na materiały równoważne będzie obowiązany do zapewnienia i udokumentowania ich równoważności. Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 Ustawy, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom Polskich Norm oraz innym wymaganiom technicznym określonym w projekcie. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją budowlano-techniczną, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót (stanowiącymi integralną i nierozerwalną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), obowiązującymi normami, Prawem budowlanym i innymi obowiązującymi przepisami oraz wymaganiami ustalonymi przez zamawiającego. 4. Roboty towarzyszące wchodzące w skład zamówienia:Realizacja wszelkich niezbędnych robót, prac i czynności, jakie są niezbędne do należytego, zgodnego z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej wykonania i prawidłowego ukończenia przedmiotu umowy, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów budowlanych, ochrony środowiska, sanitarnych, bhp, p.poż oraz wymagań Zamawiającego określonych w niniejszej Specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 2.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 9 000,-zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych). 3.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.:1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 5.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: nr 86 8689 0007 4000 0095 2000 0040 6.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 7.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w kancelarii Urzędu Gminy w Milejowie 21-020 Milejów, ul. Partyzancka 13a pok. 6. 8.Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmilejow.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach