Przetargi.pl
Przebudowa ciągów komunikacyjnych na ul. K. Libelta IV etap

Miasto i Gmina Gołańcz ogłasza przetarg

  • Adres: 62-130 Gołańcz, ul. Dr P. Kowalika 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2615911 , fax. (067) 261 59 11
  • Data zamieszczenia: 2013-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Gołańcz
    ul. Dr P. Kowalika 2 2
    62-130 Gołańcz, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2615911, fax. (067) 261 59 11
    REGON: 00052830900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.golancz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ciągów komunikacyjnych na ul. K. Libelta IV etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Celem inwestycji jest poprawa bezpieczeństwa ruchu kołowego poprzez wzmocnienie istniejącej nawierzchni asfaltowej oraz poprawę odprowadzenia wód deszczowych. Przebudowa ciągu pieszego - jezdnego polega na rozbiórce istniejącej nawierzchni drogowej z płyt żelbetowych oraz nawierzchni asfaltowej, rozbudowie systemu kanalizacji deszczowej oraz wykonaniu jezdni z kostki betonowej na podbudowie tłuczniowej. Materiały rozbiórkowe oraz ziemię z wykopu należy wywieść na składowisko wraz z uwzględnieniem w ofercie opłaty recyklingowej. Budowa kanalizacji deszczowej obejmuje odcinek od studni D68 do studni D73 oraz podłączenie studni D74 i D82, łączna długość kolektora wynosi 110,5m; rury PCV-U ?300 SN 8. Jezdnia ciągu pieszo - jezdnego zaprojektowana została z kostki betonowej typu Behaton gr. 8cm na podbudowie z tłucznia twardego i kruszywa stabilizowanego cementem o Rm=2,5MPa. Geometria dróg i placu pozostaje bez zmian. W ramach prac uzupełniających, należy wyregulować wysokościowo chodnik z płytek betonowych 35x35x5cm z częściową wymianą elementów uszkodzonych. Wykonawca będzie prowadził roboty pod nadzorem archeologicznym i w tym względzie zobowiązany będzie uzgodnić zakres prac oraz sposób prowadzenia nadzoru archeologicznego z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków w Poznaniu, Wielkopolskim Wojewódzkim Konserwator Zabytków, na 7 dni przed rozpoczęciem prac ziemnych. Koszty nadzoru ponosi Wykonawca. Koszty nadzoru archeologicznego ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się w kwocie: 4.000,00 złotych słownie : cztery tysiące 00/100. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank: Pałucki Bank Spółdzielczy w Wągrowcu Oddział Gołańcz Nr rachunku: 90 8959 0001 3900 0316 2000 0030 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Przebudowa ciągów komunikacyjnych na ul. K. Libelta IV etap Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 1.Wadium może być wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 2.Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy P.z.p. 3.Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: a)nazwa i adres Zamawiającego; b)nazwę przedmiotu zamówienia; c)nazwę i adres Wykonawcy; d)termin ważności gwarancji; e)zobowiązanie gwaranta o poddaniu się rygorowi określonemu w pkt. 2. 4.Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 5.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 6.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 7.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, że odwołanie zostało ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do jego wnoszenia. 9.Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10.W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 11.Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach : a)jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, b)jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.golancz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach