Gmina Pierzchnica ogłasza przetarg
- Adres: 26-015 Pierzchnica, Urzędnicza
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 35-38-046 , fax. 041 35-38-046
- Data zamieszczenia: 2018-03-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pierzchnica
Urzędnicza 6
26-015 Pierzchnica, woj. świętokrzyskie
tel. 041 35-38-046, fax. 041 35-38-046
REGON: 29101060700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pierzchnica.bip.jur.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa chodników i parkingu w Pierzchnicy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są następujące roboty budowlane: a) w ramach zadania budżetowego pn. „Przebudowa chodników na osiedlu Kamionki w Pierzchnicy”: - przebudowa chodnika w Pierzchnicy ul. Langiewicza o długości 268,0 m - przebudowa chodnika w Pierzchnicy ul. Mickiewicza o długości 135,0 m - przebudowa chodnika w Pierzchnicy ul. Słowackiego o długości 173,0 m - przebudowa chodnika w Pierzchnicy ul. Żeromskiego o długości 51,0 m b)w ramach zadania budżetowego pn. „Przebudowa parkingu przy Kościele w Pierzchnicy”: - przebudowa parkingu w Pierzchnicy ul. Urzędnicza oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji administracyjnych oraz uzgodnień w imieniu Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1)Dokumentacja projektowa wraz z planami sytuacyjnymi (mapy) 2)Przedmiary robót, 3)Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane wynosi: minimum 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego. (Oferty zawierające okres gwarancji i rękojmi krótszy niż 60 miesięcy zostaną odrzucone). Roboty należy wykonać zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego, obowiązujących norm, wiedzy technicznej "Warunkami technicznymi" oraz przepisami bhp. Miejsce prowadzenia robót budowlanych należy ogrodzić oraz ustawić tablice ostrzegawcze. Wykonawca ustawi swoje zaplecze budowy w uzgodnionym między stronami miejscu. Odbiory odbywać się będą w oparciu o szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Wytyczne dostawy materiałów: • Użyte do budowy wyroby budowlane muszą odpowiadać wymogom Ustawy o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 roku. • Wykonawca dostarczy atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności na wszystkie użyte materiały. UWAGA: Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia z wyłączeniem kierownika robót. Zamawiający przed podpisaniem umowy i w trakcie jej realizacji ma prawo do kontroli spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagania wskazanego w rozdziale V pkt.2 SIWZ, w szczególności poprzez zlecenie kontroli PIP oraz zgodnie z zapisami wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie: 7.000,00 zł (słownie złotych: siedem tysięcy 00/100) przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP- wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w oświadczenie składa każdy z Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Radków – cz. II” dofinansowane ze środków Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
Dodano: 2024-07-12 - Modernizacja istniejącej infrastruktury kulturalnej, turystycznej i sportowej na terenie gminy Wiślica, sprawowanie nadzoru inwestorskiego.
Dodano: 2024-07-12 - „Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Gminy w Radkowie” dofinansowane ze środków Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
Dodano: 2024-07-12 - Modernizacja infrastruktury społecznej w gminie Pawłów
Dodano: 2024-07-11 - „Adaptacja pomieszczeń w OSP w Sancygniowie celem utworzenia świetlicy środowiskowej”
Dodano: 2024-07-11 - Modernizacja obiektu użyteczności publicznej należącego do infrastruktury społecznej i edukacyjnej Powiatu Starachowickiego
Dodano: 2024-07-10 - „Przebudowa dróg na terenie gminy Szydłów”
Dodano: 2024-07-10 - Wykonanie oświetlenia boiska do piłki nożnej o natężeniu 500Ix ze sterowaniem z możliwością obniżenia do 300Ix - Rozwój kultury fizycznej i sportu
Dodano: 2024-07-09 - Modernizacja i wyposażenie infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Kluczewsko
Dodano: 2024-07-06 - „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1015T (0041T) Tuczępy – Januszkowice – Niziny od km 1+685 do km 4+450 długości 2765 m”
Dodano: 2024-07-04