Przetargi.pl
Przebudowa centrum wsi Gracze

Gmina Niemodlin ogłasza przetarg

  • Adres: 49-100 Niemodlin, ul. Bohaterów Powstań Śląskich 37
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4606295 , fax. 077 4606260
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Niemodlin
    ul. Bohaterów Powstań Śląskich 37 37
    49-100 Niemodlin, woj. opolskie
    tel. 077 4606295, fax. 077 4606260
    REGON: 53141319400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niemodlin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa centrum wsi Gracze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa centrum miejscowości Gracze w obrębie skrzyżowania ulicy Niemodlińskiej i Krętej na działkach nr: 323, 326, 322, 321/16, 321/3, 321/17, 321/11, 117. 2. Zakres robót obejmuje: - demontaż istniejącej wiaty przystankowej (konstrukcja stalowa), - budowa wiaty przystankowej z bazaltu i drewna o pow. zabudowy 10 m2 (przyjęto wariant II), - przebudowa zatoki autobusowej, - budowa parkingu na samochody osobowe (8 miejsc parkingowych, w tym 1 miejsce dla osoby niepełnosprawnej) wraz ze zjazdem z drogi powiatowej, - budowa chodników dla pieszych szer. 2,0 m z miejscowymi przewężeniami do szer. 1,25 m z kostki betonowej POLBRUK o grub. 6 cm - 544,20 m2 , - budowa nawierzchni z kostki betonowej POLBRUK o grub. 8 cm - 254,49 m2 , - budowa zjazdów do posesji wraz z zagospodarowaniem terenu obiektami małej architektury: ławki, kosze, głaz bazaltowy, słup ogłoszeniowy, - nasadzenia zieleni, - wykonanie infrastruktury sieciowej (kanalizacja deszczowa, instalacja elektryczna - budowa punktów oświetleniowych z linią zasilającą, instalacja kanalizacji deszczowej). 3. Szczegółowy zakres rzeczowy określają: przedmiar robót, projekt budowlany oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000.00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: 1.1. prowadzą działalność gospodarczą w zakresie robót budowlanych, 1.2. nie zalegają w opłacaniu podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, 1.3. złożą oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia t.j.: 2.1. dysponują kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia w specjalności budowlanej z min. 3 - letnim doświadczeniem zawodowym związanym z kierowaniem budowami, 2.2. dysponują osobami posiadającymi uprawnienia w zakresie instalacji elektrycznej i kanalizacyjnej oraz uprawnieniami drogowymi, 2.3. udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat, co najmniej 2 robót odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 150 000 zł oraz przedstawią referencje od zamawiającego, potwierdzające ich należyte wykonanie. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia, t.j.: 3.1. posiadają zdolność kredytową w wysokości min. 100.000 zł lub posiadają własne środki finansowe na koncie bankowym w wysokości min. 100.000 zł. 3.2. posiadają polisę ubezpieczeniową potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; minimalna kwota ubezpieczenia - 200.000 zł 5. Złożą kosztorys ofertowy. 6. Wniosą wadium. W celu stwierdzenia spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu Zamawiający dokona oceny i sprawdzenia kompletności oraz poprawności dokumentów wyszczególnionych w p-cie VI na zasadzie /spełnia/nie spełnia/. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania Wykonawca zobowiązany jest złożyć (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 3) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z załączonym wzorem - załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, a także dysponowania przez Wykonawcę potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ oraz załączeniem dokumentów wystawionych przez zamawiających, potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny oraz łączne doświadczenie), 2) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, 3) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 2) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 4) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia i kwalifikacje, w tym kserokopia uprawnień kierownika budowy przewidzianego do wykonania zamówienia, oraz zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 3. W celu potwierdzenia znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200.000 zł. 4. Ponadto oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, 2) wypełniony i podpisany druk oferty przez osobę /osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy - załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, 3) dane dotyczące powierzonych części zamówienia podwykonawcom - załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ, 4) kosztorys ofertowy, 5) dowód wniesienia wadium. Uwaga: Dokumenty, o których mowa powyżej, mogą być przedłożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez jedną z osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy z dopiskiem /za zgodność z oryginałem/. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 5. Oświadczenie, o którym mowa w pkt VI.1.3) należy złożyć w formie oryginału. W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną, oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 zobowiązany jest złożyć Pełnomocnik ustanowiony do reprezentowania Wykonawców, natomiast każdy z Wykonawców występujących wspólnie składa oświadczenie na mocy art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, powinien złożyć dokumenty zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006r. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.). 7. Zamawiający wezwie w trybie art. 26 ust. 3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. W celu stwierdzenia spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu zamawiający dokona oceny i sprawdzenia kompletności oraz poprawności dokumentów złożonych na podstawie p. VI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz terminu i kwoty wniesionego wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.niemodlin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach