Przetargi.pl
Przebudowa drogi krajowej nr 38 w m. Mokre Kolonia - w km 2+250,00 do km 2+755,25 w zakresie budowy chodnika oraz innych elementów drogi

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-085 Opole, ul. Niedziałkowskiego 6
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4016344; 4545505, 4016330 , fax. 077 4544468
  • Data zamieszczenia: 2009-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu
    ul. Niedziałkowskiego 6 6
    45-085 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, fax. 077 4544468
    REGON: 01751157500147
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.gddkia.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi krajowej nr 38 w m. Mokre Kolonia - w km 2+250,00 do km 2+755,25 w zakresie budowy chodnika oraz innych elementów drogi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi krajowej nr 38 w m. Mokre Kolonia - w km 2+250,00 do km 2+755,25 . W ramach zamówienia należy wykonać następujące roboty : - budowę chodnika, - przebudowę istniejącej zatoki autobusowej - budowę zjazdów na pola - odmulenie odcinka istniejącego rowu (strona lewa) - budowę odcinka kanału deszczowego - budowę ścieków korytkowych - wykonanie oznakowania poziomego i pionowego , oraz wszelkie inne roboty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10000,00 zł ( dziesięć tysięcy 00/100 zlotych )
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki jakie winni spełniać Wykonawcy : 1. Nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r.; 2.1.1. Posiadać średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za wszystkie pełne lata obrotowe (na podstawie ,,Rachunku zysków i strat,, pozycja ,,Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów,, lub ,,Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi,,) w wysokości nie mniejszej niż 1,0 mln PLN; 2.1.2) Posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500 000,0 PLN; 2.1.3) Posiadać ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość co najmniej 500 000,0 zł PLN , 2.2. Mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi w ofercie osoby , na niżej wymienione stanowiska , dla których wymagane są następujące kwalifikacje i doświadczenie : - kierownik budowy ( kierownik robót drogowych ) : - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży drogowej oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa , - doświadczenie zawodowe - co najmniej 3 lata od uzyskania uprawnień praca na co najmniej 5 zadaniach polegających na budowie, przebudowie lub remoncie chodników w ciągu dróg publicznych. 2.3. Wykazać , że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) jako wykonawca lub podwykonawca zadania polegające na budowie, przebudowie lub remoncie chodników w ciągu dróg publicznych o łącznej wartości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN brutto.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z treścią formularza zawartego w siwz , 1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.1. Część sprawozdania finansowego: bilans i rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, z oznaczeniem podmiotu na rzecz którego został sporządzony, a jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o badanych sprawozdaniach w części dotyczącej bilansu i rachunku zysków i strat. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim i potwierdzające spełnienie warunku w zakresie przychodu , 2.1.2. Informacja banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca , że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza od określonej jako warunek . Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3.Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość nie mniejszą niż określona jako warunek . 2.2. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na formularzu określonym w siwz . Wykaz musi zawierać dane na temat doświadczenia i kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku w zakresie potencjału kadrowego . Do wykazu należy dołączyć kopie wymaganych uprawnień i dokumentów potwierdzającego przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa . W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 2.3. Informacja o doświadczeniu Wykonawcy , na formularzu określonym w siwz . Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku w zakresie doświadczenia . Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl/article/oddzialy/gddkia_opole/ oraz www.gddkia.uxnet.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach