Gmina Stąporków ogłasza przetarg
- Adres: 26220 Stąporków, ul. Piłsudskiego
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 413 741 122, , fax. 413 741 860
- Data zamieszczenia: 2017-08-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Stąporków
ul. Piłsudskiego
26220 Stąporków, woj. świętokrzyskie
tel. 413 741 122, , fax. 413 741 860
REGON: 53020600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.staporkow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„PRZEBUDOWA BUDYNKU URZĘDU MIEJSKIEGO W STĄPORKOWIE” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa budynku Urzędu Miejskiego w Stąporkowie”. Przebudowa polegać, będzie na: W projektowanym budynku przewiduje się przebudowę istniejącego budynku Urzędu Miejskiego w Stąporkowie. Przebudowa polega na: poszerzeniu otworów drzwiowych w pomieszczeniach na parterze z 0,90m na 1,0m, wymiana drzwi wewnętrznych na parterze budynku, wymiana drzwi wejściowych, remoncie schodów wewnętrznych, odnowieniu komunikacji na parterze - wymiana płytek, gładź, malowanie ścian odnowienie schodów wejściowych i ścianek w ich obrębie dostosowaniu istniejących pomieszczeń sanitarnych (WC) do przepisów bhp i warunków technicznych (szerokość przejść wzdłuż kabin oraz wymiary kabin) wraz z przebudową i wymianą instalacji sanitarnej w łazienkach z dostosowaniem na parterze WC dla niepełnosprawnych (wyburzenie istniejących ścianek działowych w pomieszczeniach WC, a w ich miejsce montaż systemowej zabudowy) wymianie urządzeń sanitarnych zabudowaniu klatek schodowych ze względu na warunki p.poż. zaadoptowaniu pomieszczeń na parterze na punkt obsługi petenta (pomieszczenie 1/18)- wyburzenie ściany pomiędzy pomieszczeniami 1/19 i 1/18 oraz pomieszczeniami 1/2 i 1/19 (inwentaryzacja rys. I-02) zaadoptowaniu pomieszczenia na parterze na pomieszczenia "Kasy" (pomieszczenia 1/13) przebudowie instalacji elektrycznej na poziomie parteru, na klatkach schodowych i pomieszczeniach WC, wymianie wykładzin w pomieszczeniach biurowych wraz z malowaniem ścian, grzejników na poziomie parteru wymianie tablic informacyjnych zamurowaniu okien w pomieszczeniach 0/4, 1/8, 2/7 Przedstawiony do specyfikacji istotnych warunków zamówienia przedmiar robót jest tylko materiałem informacyjnym i nie stanowi zestawienia planowanych prac i przewidywanych wszystkich kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Roboty nie ujęte w przedmiarze robót, a występujące w projekcie budowlano-wykonawczym lub z niego wynikające nie są robotami dodatkowymi. W przypadku rozbieżności pomiędzy przedmiarem robót i projektem budowlano-wykonawczym decydujący dla ustalenia zakresu robót jest projekt budowlano-wykonawczy. Wykonawca nie może żądać zapłaty dodatkowego wynagrodzenia, jeżeli na etapie realizacji inwestycji okaże się, iż nie uwzględnił on elementów opisanych w projekcie budowlano-wykonawczym. UWAGA Zamówienie nie obejmuje zakresu podanego w projekcie budowlanym w zakresie: 1. Poszerzenia otworów drzwiowych w pomieszczeniach poza parterem, 2. Wymiany drzwi wewnętrznych poza parterem, 3. Odnowienia komunikacji poza parterem - wymiana płytek, gładź, malowanie ścian, 4. Zaadoptowania pomieszczeń w piwnicy na jadalnie dla pracowników urzędu, 5. Budowie szybu windowego oraz montażu windy przystosowanej dla osób niepełnosprawnych, 6. Montażu klimatyzacji, 7. Przebudowy instalacji elektrycznej poza poziomem parteru, na klatkach schodowych i pomieszczeniach WC, 8. Wymiany wykładzin w pomieszczeniach biurowych wraz z malowaniem ścian, grzejników poza poziomem parteru Zmienia się także drzwi DW1 z drzwi szklanych na drzwi płycinowe biurowe. Prace towarzyszące, oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: 1) organizacja i zabezpieczenie placu budowy, 2) uporządkowanie terenu po budowie, 3) likwidacja placu budowy, oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. SWIZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu załącznik 5 do SWIZ 2. Formularz oferty – załącznik 1 do SWIZ 3. Oświadczenie o podwykonawcach – załącznik 1a do SWIZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Radków – cz. II” dofinansowane ze środków Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
Dodano: 2024-07-12 - Modernizacja istniejącej infrastruktury kulturalnej, turystycznej i sportowej na terenie gminy Wiślica, sprawowanie nadzoru inwestorskiego.
Dodano: 2024-07-12 - „Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Gminy w Radkowie” dofinansowane ze środków Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
Dodano: 2024-07-12 - Modernizacja infrastruktury społecznej w gminie Pawłów
Dodano: 2024-07-11 - „Adaptacja pomieszczeń w OSP w Sancygniowie celem utworzenia świetlicy środowiskowej”
Dodano: 2024-07-11 - Modernizacja obiektu użyteczności publicznej należącego do infrastruktury społecznej i edukacyjnej Powiatu Starachowickiego
Dodano: 2024-07-10 - „Przebudowa dróg na terenie gminy Szydłów”
Dodano: 2024-07-10 - Wykonanie oświetlenia boiska do piłki nożnej o natężeniu 500Ix ze sterowaniem z możliwością obniżenia do 300Ix - Rozwój kultury fizycznej i sportu
Dodano: 2024-07-09 - Modernizacja i wyposażenie infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Kluczewsko
Dodano: 2024-07-06 - „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1015T (0041T) Tuczępy – Januszkowice – Niziny od km 1+685 do km 4+450 długości 2765 m”
Dodano: 2024-07-04