Przetargi.pl
Przebudowa budynku gospodarczego na osadzie Leśnictwa Nieskurzów

Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Łagów ogłasza przetarg

  • Adres: 26025 Łagów, Wola Łagowska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 30 740 23 , fax. 041 30 74 760
  • Data zamieszczenia: 2019-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Łagów
    Wola Łagowska 118
    26025 Łagów, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 30 740 23, fax. 041 30 74 760
    REGON: 29002006400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lagow.radom.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku gospodarczego na osadzie Leśnictwa Nieskurzów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Przebudowa budynku gospodarczego na osadzie Leśnictwa Nieskurzów”. Obiekt pełnić będzie funkcję gospodarczą. Przedmiotowy budynek usytuowany jest na planie figury o kształcie prostokąta, będzie on obiektem jednokondygnacyjnym, z dachem dwuspadowym. W bezpośrednim sąsiedztwie budynku znajduje się zabudowa mieszkaniowa. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa budynku gospodarczego. Przebudowa obejmować będzie – wykonanie fundamentu pod nową ścianę nośną, wykonanie nowej ściany nośnej wewnątrz budynku, wykonanie stropu nad częścią budynku, wykonanie nadproży nad nowymi otworami w ścianach nośnych, ponadto planuje się roboty remontowe związane z: wymianą pokrycia, remontem posadzki, wymianą instalacji elektrycznej, wymianą stolarki, tynkowaniem, malowaniem pomieszczeń, wykonaniem elewacji. Charakterystyczne parametry techniczne: Powierzchnia użytkowa: 84,00 m² Powierzchnia zabudowy: 96,48 m2 Kubatura: 434,16 m3 Wysokość w kalenicy: 5,81 m Ilość kondygnacji nadziemnych: 1 Szerokość elewacji frontowej: 14,70 m Na parterze budynku znajdują się następujące pomieszczenia: pomieszczenie gospodarcze, garaż, skład opału. Podstawowa funkcja pomieszczeń to pomieszczenia gospodarcze. Szczegółowe zestawienie pomieszczeń i ich powierzchni: Pomieszczenie gospodarcze – magazyn narzędzi - 39,10 m², Garaż - 23,70 m², Drewutnia - 21,20 m², Razem 84,00 m². Zakres zamówienia obejmuje przebudowę budynku gospodarczego a kolejność realizacji poszczególnych robót wygląda następująco:  Roboty rozbiórkowe  Roboty fundamentowe  Roboty izolacyjne  Wykonanie stropu  Wykonanie pokrycia dachowego  Roboty instalacyjne  Roboty wykończeniowe wewnątrz  Roboty posadzkowe  Montaż stolarki  Roboty elewacyjne Szczegółowy przedmiot zamówienia określają n/w załączniki (dokumentacja projektowa): - Załącznik nr 9 do SIWZ – Dokumentacja Projektowa (projekt budowlany, projekt wykonawczy) - Załącznik nr 10 do SIWZ – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik nr 11 do SIWZ – Przedmiar Robót Dokumentacja projektowa obejmuje zakres szerszy niż przedmiot niniejszego zamówienia. Całość projektu podzielono na dwa etapy: pierwszy obejmuje przebudowę samego budynku gospodarczego w kolejnym etapie Zamawiający zleci pozostały zakres przedstawiony w dokumentacji projektowej tj. budowę altany śmietnikowej oraz zagospodarowanie przyległego terenu. Podczas realizacji przedmiotu umowy strony dopuszczają możliwość dokonania 1 odbioru częściowego, którego konsekwencją będzie 1 płatność częściowa. Strony ustalają że odbiór częściowy możliwy będzie po wykonaniu przez Wykonawcę robót na wartość co najmniej 50% wartości przedmiotu Umowy, nie później niż do 31.07.2019 roku. Szczegółowy zakres robót objętych odbiorem częściowym oraz jego konkretny termin wynikać będzie z harmonogramu rzeczowo-finansowego o którym mowa w §5 projektu umowy. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 – Kodeks pracy. Zamawiający wymaga aby osobami, o których mowa w pkt 3.21 byli wszyscy pracownicy fizyczni bezpośrednio związani z wykonywaniem robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Ilości pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa Wykonawca uwzględniając termin wykonania oraz złożoność dokumentacji projektowej. Wykonawca na każdym etapie realizacji umowy jest uprawniony do wprowadzenia dodatkowych pracowników lub wymiany tych zgłoszonych przed podpisaniem umowy. Do pracowników podwykonawców zapisy o pracownikach zatrudnionych na umowę o pracę do realizacji przedmiotu zamówienia stosuje się odpowiednio.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1 W przedmiotowym postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium na zasadach określonych w art. 45 ust. 3 Pzp. 8.2 Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 800,00 zł (słownie: dwa tysiące osiemset złotych). 8.3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz.275 z późniejszymi zmianami). 8.4 Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy: Bank: BGŻ S.A. o/Kielce Nr rachunku: 52 2030 0045 1110 0000 0027 6880 z dopiskiem na blankiecie przelewu Wadium w postępowaniu na zadanie pn. „Przebudowa budynku gospodarczego na osadzie Leśnictwa Nieskurzów” (znak sprawy: NZ.270.81.2018). 8.5 Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy w postaci nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie Zamawiającego – pokój nr 4a, tj. w Nadleśnictwie Łagów, Wola Łagowska 118, 26-025 Łagów, przed upływem terminu składania ofert. Z treści wadium powinno wynikać nieodwołalne, bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 Pzp. 8.6 Wadium musi być wniesione najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 8.7 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 8.8 Wadium musi zabezpieczyć cały okres związania ofertą. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy. 8.9 Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia, 19 c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, nieodwołalnie i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a Pzp oraz art. 46 ust. 5 Pzp. 8.10 Zamawiający zatrzyma wadium z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.11 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania Umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, c) zawarcie Umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8.12. Pozostałe zasady dotyczące wadium określa art. 45 i 46 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 6.1. SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg Załącznik Nr 4 do SIWZ); w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 2) wypełniony i podpisany formularz oferty – Załącznik Nr 1 do SIWZ, 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty – w przypadku, gdy upoważnienie nie wynika z dokumentów rejestrowych, 4) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w przypadku gdy wykonawcy ubiegają się wspólnie o zamówienie, 5) zobowiązanie podmiotu trzeciego lub inne dokumenty potwierdzające udostępnienie zasobów, o których mowa w pkt 5.3.4 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 6) kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót, stanowiący załącznik do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach