Przetargi.pl
Przebudowa budynku gimnazjum wraz ze zmianą sposobu użytkowania i infrastrukturą towarzyszącą w Lubniewicach

Gmina Lubniewice ogłasza przetarg

  • Adres: 69210 Lubniewice, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 755 70 52 , fax. 95 755 70 24
  • Data zamieszczenia: 2018-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubniewice
    ul. Jana Pawła II 51
    69210 Lubniewice, woj. lubuskie
    tel. 95 755 70 52, fax. 95 755 70 24
    REGON: 21096670500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lubniewice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku gimnazjum wraz ze zmianą sposobu użytkowania i infrastrukturą towarzyszącą w Lubniewicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest zagospodarowanie fragmentu działki nr 645, 647 i 644/7 obręb Lubniewice dotyczące przebudowy funkcjonującego gimnazjum w celu zmiany sposobu użytkowania na przedszkole 4-oddziałowe oraz budowę klatki schodowej w celu stworzenia oddzielnej komunikacji na kondygnację znajdującą się nad projektowanym przedszkolem. Ponadto zakres inwestycji obejmuje również utworzenie dodatkowych wejść do budynku, wykonanie utwardzeń oraz dojazdu pożarowego do budynku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 10.000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych) do upływu terminu składania ofert – w jednej lub kilku następujących formach: a) Poleceniem przelewu na konto zamawiającego w Bank Spółdzielczy w Ośnie Lubuskim O/Lubniewice nr 19 8369 0008 0050 0018 2000 0040 b) przy czym w terminie wyznaczonym do otwarcia ofert kwota wadium musi być w dyspozycji zamawiającego. c) gwarancji bankowej, mającej ważność zgodną z terminem związania ofertą - w terminie i miejscu jak w ust.10 pkt.10.1. ppkt 1. d) Poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, mającego ważność jak w ppkt 2 - w terminie i miejscu jak w ust.10 pkt.10.1. ppkt 1. e) Gwarancji ubezpieczeniowej mającej ważność jak w ppkt.2 - w terminie i miejscu jak w ust.10 pkt.10.1. ppkt 1. f)Poręczenia udzielonego przez podmiot, o którym mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, mającego ważność jak w ppkt.2 - w terminie i miejscu jak w ust.10 pkt.10.1. ppkt 1. 2. Dokumenty wymienione w ust.8 pkt 8.1. ppkt 2-5 muszą być złożone w formie oryginału, jeśli z ich treści wynika, że skuteczne zaspokojenia roszczeń beneficjenta (zamawiającego) nastąpi po przedstawieniu oryginału takiego dokumentu. W innym wypadku może to być kopia poświadczona przez wykonawcę. 3. W przypadku wniesienia wadium w formie wymienionej w ust.8 pkt 8.1. ppkt 2-5, z treści dokumentu musi wynikać, że we wszystkich wskazanych w art.46 ust.4a i 5 pzp przypadkach Gwarant zobowiązuje się bezwarunkowo na pierwsze żądanie do zaspokojenia roszczeń beneficjenta (zamawiającego). 4. Kserokopię dowodu wniesienia wadium, potwierdzoną przez wykonawcę „za zgodność z oryginałem”, należy dołączyć trwale do oferty przetargowej natomiast oryginał wniesiony jak w ust.8 pkt 8.1. ppkt 2-5 należy dołączyć do oferty w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału bez uszkodzenia oferty. 5. Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli wystąpią przesłanki wymienione w art.46 ust.4a i 5 pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej tj. prowadzi działalność gospodarczą bezpośrednio związaną z przedmiotem zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach