Przetargi.pl
Przebudowa budynku dworca kolejowego - II etap

Gmina Miejska Kętrzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 11-400 Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego 11
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 752 05 20 , fax. 089 752 05 31
  • Data zamieszczenia: 2015-02-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kętrzyn
    ul. Wojska Polskiego 11 11
    11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 752 05 20, fax. 089 752 05 31
    REGON: 51074344000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastoketrzyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku dworca kolejowego - II etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Opis przedmiotu zamówienia: 1)1. Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa budynku dworca kolejowego oraz remont i przebudowa budynku sanitariatów w Kętrzynie w zakresie: A) budynku dworca kolejowego: - Dostawa i montaż kompletnego palnika do jednego z kotłów opisanych w dokumentacji projektowej, - Dostawa i montaż stojaka na 8 rowerów, - roboty rozbiórkowe niezbędne do wykonania poniższego zakresu robót, - budowę windy łącznie z szybem windowym, - kompletny remont pomieszczeń piwnicznych o numerach: -1/01, -1/02, -1/03, -1/04, -1/05, -1/06, -1/07, -1/08, -1/11, -1/12, -1/13, -1/14, -1/15, -1/16, -1/17,-1/18, -1/19, -1/20, -1/21, -1/22, pomieszczeń niedostępnych nie należy przyjmować do ceny w zakresie remontu i odgruzowania/odkopania, - pozostałe pomieszczenia są wykończone wraz ze wszystkimi instalacjami. - kompletny remont pomieszczeń parteru o numerach: 1/01, 1/02, 1/03, 1/04, 1/05, 1/06 - łącznie z pomieszczeniami przynależnymi, 1/22, 1/24, 1/25, 1/26, 1/27, 1/28, 1/29, 1/30, 1/31, 1/32, 1/33, 1/- pozostałe pomieszczenia są wykończone wraz ze wszystkimi instalacjami, - kompletny remont pomieszczeń piętra o numerach: 2/01, 2/02, 2/03, 2/04, 2/05, 2/06, 2/07, 2/08, 2/09, 2/10, 2/11, 2/14, 2/15, 2/16, 2/17, 2/18, 2/19, 2/20, 2/21 - pozostałe pomieszczenia są wykończone wraz ze wszystkimi instalacjami, - wykonanie robót konstrukcyjnych, wykończeniowych w remontowanych pomieszczeniach, - montaż wewnętrznej stolarki drzwiowej w remontowanych pomieszczeniach, parapetów wewnętrznych, barierki okienne, - wykonanie witryn, balustrad, - wykonanie robót związanych z branżą telekomunikacyjną w częściach remontowanych budynku i doprowadzenie ich do szafy teletechnicznej GPD; - szafa teletechniczna GPD jest ustawiona w przyszłym pomieszczeniu 1/25 przy wejściu do klatki schodowej. W wycenie należy uwzględnić przeniesienie szafy do miejsca docelowego po wykonaniu nowego podziału pomieszczeń. - wykonanie instalacji wodno - kanalizacyjnej związanej z funkcjonowaniem remontowanych pomieszczeń łącznie z urządzeniami, armaturą i białym montażem; - wykonanie instalacji hydrantowej wraz z wyposażeniem w pomieszczeniach przeznaczonych do remontu; - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego wraz z wyposażeniem w pomieszczeniach przeznaczonych do remontu; - wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej w zakresie pomieszczeń gastronomii, Sali konferencyjnej, wentylacji wyciągowej W5. w Sali numer 1/07 należy przyjąć do wyceny obudowę kanałów wentylacji. W I etapie zostały również wykonane skrzynie rozprężne wyrzutni i czerpni. - wykonanie kompletnej instalacji elektrycznych związanych z funkcjonowaniem remontowanych pomieszczeń, UWAGA: Cała stolarka otworowa zewnętrzna drzwiowa jak i okienna (bez parapetów wewnętrznych i barierek) została wymieniona w etapie I - nie należy przyjmować jej do wyceny. Wzmocnienie konstrukcji dachu zostało wykonane w etapie I. Ściana słupowo ryglowa została wykonana w I etapie. Do wyceny nie należy przyjmować budowy szafy teletechnicznej 19 GPD zlokalizowanej na parterze oraz dostawy aparatów telefonicznych. W I etapie zostały wykonane wszystkie wewnętrzne linie zasilania oraz rozdzielnice RGB, R.KT, R.AD, R.HD, R. POZ, R.B2, R,EN, R.TK - pozostałe rozdzielnice należy przyjąć do wykonania. W pomieszczeniach piwnicznych została wykonana cała instalacja elektryczna - nie należy jej przyjmować do wyceny. Do wyceny nie należy przyjmować montażu separatora tłuszczów i przepompowni ścieków technologicznych w pomieszczeniu -1/04. Pion instalacji ciepła technologicznego został wyprowadzony do przestrzeni dachowej - nie należy przyjmować tego elementu do wyceny. W I etapie zostały wykonane wszystkie kominy wentylacyjne. W pierwszym etapie została wykona instalacja kanalizacyjna i wodociągowa związana z pomieszczeniami 1/10, 1/11, 1/09, 1/12, 1/17, 1/23. B) budynku sanitariatów: -roboty rozbiórkowe niezbędne do wykonania poniższego zakresu robót; - kompletny remont pomieszczeń o numerach: 1/01, 1/02, 1/03, 1/04, 1/05, 1/06, - wykonanie robót konstrukcyjnych, wykończeniowych w remontowanych pomieszczeniach, - montaż wewnętrznej stolarki drzwiowej w remontowanych pomieszczeniach, parapetów wewnętrznych, - wykonanie robót związanych z branżą telekomunikacyjną w częściach remontowanych budynku; - wykonanie instalacji wodno - kanalizacyjnej związanej z funkcjonowaniem remontowanych pomieszczeń łącznie z urządzeniami, armaturą i białym montażem; - wykonanie ogrzewania remontowanych pomieszczeń, - wykonanie kompletnej instalacji elektrycznych związanych z funkcjonowaniem remontowanych pomieszczeń, UWAGA: Cała stolarka otworowa zewnętrzna drzwiowa jak i okienna (bez parapetów wewnętrznych) została wymieniona w etapie I - nie należy przyjmować jej do wyceny. Wzmocnienie konstrukcji dachu zostało wykonane w etapie I. W budynku w I etapie został wykonany nowy podział funkcyjny w postaci ścian działowych oraz doprowadzone wszystkie przyłącza. UWAGA: W myśl ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2012 r. poz.21 ze zm.) elementy powstałe z rozbiórki nie są odpadami niebezpiecznymi. Odpady nie nadające się do ponownego wykorzystania Wykonawca zagospodaruje i w razie konieczności zutylizuje we własnym zakresie. Nie należy używać materiałów z rozbiórki do ponownego użycia. 1)2. Wykonanie dodatkowych dokumentów odbioru (poza wynikającymi z odnośnych przepisów i praktyki budowlanej): - Pomiar wydatku wody z zewnętrznego hydrantu przeciwpożarowego i hydrantów wewnętrznych; - Opracowanie instrukcji obsługi i eksploatacji obiektu/budynku; - Opracowanie instrukcji przeciwpożarowej budynku; - Wyposażenie wyremontowanych pomieszczeń w niezbędny sprzęt gaśniczy; 1)3. Przedstawienie Zamawiającemu do akceptacji rozwiązań aranżacji wnętrz pomieszczeń budynków (wygląd zlewów, ustępów, armatury, kolorystyka ścian, posadzek, lokalizacja i kolorystyka elementów wystroju wnętrz itp.). 1)4. Uczestnictwo kierownika budowy we wszystkich spotkaniach i odbiorach przeprowadzanych przez instytucje zewnętrzne tj. Państwową Straż Pożarną, PINB, SANEPID celem uzyskania ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. UWAGA: We wszystkich remontowanych pomieszczeniach WC do wyceny należy przyjąć wc - ty z systemem podtynkowym spłuczki, umywalki z półpostumentem zakrywającym syfony oraz możliwością montażu baterii, baterie umywalkowe sterowane fotokomórką, pojemniki na środki czystości, szczotki do WC, elektryczne osuszacze do rąk. 2) Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa pn.: Projekt budowlany i wykonawczy remontu i przebudowy zabytkowego budynku dworca oraz remontu, przebudowy i zmiany sposobu użytkowania budynku sanitariatów na budynek usługowy z zapleczem technicznym PKP, wraz ze zmianą sposobu zagospodarowania terenu wykonana przez Zakład Usług Technicznych Architekt Wanda Grodzka z siedzibą w 80-541 Gdańsk Nowy Port, ul. Bliska 1B/5 - załącznik nr 1 do umowy i stanowiąca jej integralną część. 3) Wycenę ofertową należy przygotować w oparciu o dokumentację projektową, wizję lokalną w terenie, wszelkie inne czynniki mające wpływ na prawidłowe wykonanie zamówienia. Załączone przedmiary robót stanowią jedynie dokument pomocniczy do przygotowania oferty i mogą nie obejmować wszystkich robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia. Jeżeli istnieją roboty, które Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności może przewidzieć na etapie zapoznania się z dokumentacją przetargową w tym w szczególności z dokumentacją projektową, ale nie objęte przedmiarami robót - Zamawiający nie będzie ich traktował jako roboty dodatkowe. Ponadto załączone przedmiary odnoszą się do całości robót opisanych dokumentacją projektową w przeciwieństwie do przedmiotu zamówienia opisanego niniejszym postępowaniem przetargowym. 4) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno eksploatacyjno użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium, 2) wadium w wysokości 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy zł 00/100) należy wnieść przed upływem terminu na składanie ofert, 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy: Pekao SA nr konta 94 1240 5598 1111 0000 5032 0624 z dopiskiem (tytuł postępowania, którego wadium dotyczy) w terminie do dnia 17 lutego 2015 r. do godz. 10:00, a kopię dowodu wpłaty dołączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto wskazane przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5) wadium w pozostałych formach należy wnieść w oryginale wraz z ofertą, przy czym należy je dołączyć w sposób umożliwiający późniejszy zwrot; 6) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą; 7) Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo; 8) Wadium składane w formie innej niż pieniądz musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy; Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: a) w art. 46 ust. 4a ustawy PZP, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) w art. 46 ust. 5 ustawy PZP, tj.: jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; 9) Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania; 10) Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji jakości na roboty budowlane i wbudowane materiały/wyroby budowlane
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/ketrzyn_gmina_miejska/zamowienia_publiczne/110/status/rodzaj/wzp/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach