Przetargi.pl
Przebudowa budynku Centralnego Muzeum Jeńców Wojennych w Łambinowicach-Opolu, w Opolu, ul. Minorytów 3. Etap I

Centralne Muzeum Jeńców Wojennych w Łambinowicach-Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-017 Opole, ul. Minorytów 3
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4539216 , fax. 077 4539216
  • Data zamieszczenia: 2016-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centralne Muzeum Jeńców Wojennych w Łambinowicach-Opolu
    ul. Minorytów 3 3
    45-017 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4539216, fax. 077 4539216
    REGON: 00027610400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmjw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku Centralnego Muzeum Jeńców Wojennych w Łambinowicach-Opolu, w Opolu, ul. Minorytów 3. Etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty budowlane dotyczące przebudowy siedziby Centralnego Muzeum Jeńców Wojennych w Opolu, przy ul. Minorytów 3, mające na celu zmianę wizerunku zewnętrznego muzeum oraz wprowadzenie zmian funkcjonolno-organizacyjnych. Elementy prac realizowanych w pierwszym etapie z podziałem ze względu na rodzaj robót to: * elementy stalowe: wykonanie nadproży, elementów żelbetowych klatki schodowej oraz szybu windy (schody nr 1, schody nr 2, schody nr 3, płyta pl2, płyta pp, ściana sw), * roboty wewnętrzne: piwnica - całość robót wszystkich branż, parter naprawy po wykonaniu prac budowlanych i instalacyjnych, * roboty wykończeniowe: stolarka całość piwnic, stolarka parter część: Dz1, Dz2,. Dz3, D4 - 1 szt., D5 - 1 szt., D9 - 1 szt,. D12 - 1 szt, D1 - 1 szt., O 1 - 2 szt., O 2 - 2 szt., balustrady piwnic, posadzki piwnic, posadzki parteru - drobne uzupełnienia po robotach budowlanych i montażu stolarki, okładziny ścienne piwnic, malowanie piwnic i odtworzenia malowania na parterze po robotach budowlanych, 1 piętro: naprawy po wykonaniu stropu windy w zakresie posadzek uzupełnienia tynków i malowania w pomieszczeniu 2.05, izolacje i tynki w pomieszczeniach 1.12 i 1.16, wszystkie naprawy i zabudowy po przekuciach, * roboty zewnętrzne: izolacje podziemne, * instalacje elektryczne: demontaż i zabezpieczenie instalacji elektrycznej (w tym sap, swin), instalacje piwnic całość zakresu prac elektrycznych, instalacja SAP i alarmowa piwnice i drobne korekty parter, odtworzenie instalacji oświetlenia i gniazd po rozbiórkach i przekuciach, zostawienie rur w obrębie windy na parterze i 1 piętrze, okablowanie do serwerowni przeprowadzone i zostawione z naddatkiem do 2 etapu, roboty elektryczne w zakresie pomieszczenia 2.05 i przebicie się do budynku C, rozdzielnia główna i GWP, całość instalacji cctv ( całość okablowania przechodzi przez piwnice lub w rurach na elewacji pod gzymsem ), UWAGA: prace związane z instalacją SAP i SWiN musi być prowadzona w porozumieniu z zarządcą systemu firmą Atomsystem z Opola, * instalacje sanitarne: instalacja wentylacji mechanicznej całość, instalacja centralnego ogrzewania całość, instalacja wody zimnej i ciepłej całość, przyłącze kanalizacji sanitarnej, instalacja kanalizacji sanitarnej, orurowanie i piony instalacji ziębniczej i skroplin całość prac w zakresie piwnic oraz zaślepione w posadzkach parteru. Zamawiający opisał szczegółowo przedmiot zamówienia oraz określił wymagania w tym zakresie w projekcie architektoniczno budowlanym, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia jest zobowiązany do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zagospodarowania placu budowy, utrzymania zaplecza budowy i dokumentacji powykonawczej oraz wszelkich innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium: każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoja ofertę wadium: 1. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) 2.Wadium ma być wniesione przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku formach podanych w art. 45 ust. 6 Prawa. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego PKO BP Oddział Opole nr 40 1020 3668 0000 5302 0123 7502 Kserokopię polecenia przelewu załącza się do oferty. 4. W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach lub gwarancjach, oryginał poręczenia lub gwarancji należy załączyć do oferty wraz z kopią poręczenia lub gwarancji poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną. Zaleca się, aby oryginał poręczenia lub gwarancji nie był trwale zszyty/zbindowany z ofertą. 5. Poręczenie lub gwarancja ma zawierać zapis uwzględniający wszystkie trzy warunki zatrzymania wadium, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych (zwanych dalej PZP ). Ma również zawierać oświadczenie o bezwarunkowym zobowiązaniu do zapłaty wskazanej kwoty. W przeciwnym wypadku poręczenie lub gwarancja nie będzie spełniała wymagań Zamawiającego. 6. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje w przypadkach określonych w art. 46 PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas trwania gwarancji na roboty budowlane i użyte materiały
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://cmjw.biuletyn.info.pl/7/strona-glowna-bip.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach