Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Zielonej Górze ogłasza przetarg
- Adres: 65120 Zielona Góra, Al. Zjednoczenia
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 68 411 96 00 , fax. 68 411 96 12
- Data zamieszczenia: 2018-07-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Zielonej Górze
Al. Zjednoczenia 104
65120 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 68 411 96 00, fax. 68 411 96 12
REGON: 1126394600575 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: administrowanie zasobem Skarbu Państwa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa budynku biurowego ul. Zjednoczenia 104 i 106 w Zielonej Górze - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa budynku biurowego ul. Zjednoczenia 104 i 106 w Zielonej Górze i obejmuje w szczególności: Remont/przebudowę pomieszczeń biurowych: 1. Parter pokoje od 1.3 do 1.11 (szpachlowanie, malowanie, wymiana posadzek na ceramiczne); 2. II piętro pokoje od 3.3 do 3.11 jw.; 3. Uzupełnienie lamp oświetleniowych; 4. Demontaż starych instalacji; 5. Wymianę osprzętu elektrycznego (gniazda, wyłączniki) + pomiary; remont/przebudowa korytarzy i klatki schodowej (od piwnicy do II p): Parter, I p, II p korytarze i klatka schodowa 1. Wymiana posadzek, wykonania podłoża itp.; 2. Wymiana balustrad schodowych; 3. Szpachlowanie, malowanie ścian korytarzy (obudowy instalacji +sufit podwieszany zostały wykonane); 4. Wymiana gniazd, wyłączników; 5. Demontaż starych instalacji. oraz docieplenie stropodachu, wymiana pokrycia, obróbki blacharskie, remont kominów, wymiana instalacji odgromowej itd. uwzględniając również demontaż i montaż urządzeń znajdujących się na dachu wraz z uruchomieniem (jeśli to jest wymagane) instalacji klimatyzacji w budynku. Przedmiotem zamówienia jest także zmiana sposobu użytkowania istniejącego pomieszczenia biurowego na pomieszczenie handlowe, mieszczące się w budynku Agencji Mienia Wojskowego przy ul. Zjednoczenia 104 w Zielonej Górze. W zakres zamówienia wchodzi w szczególności: – wykonanie prac demontażowych, – drobne prace instalacyjne (c.o., elektryka), – wykonanie stolarki, – wykonanie niezbędnych wykuć i zamurowania, – wykonanie prac wykończeniowych wewnętrznych i zewnętrznych. Wymaga się aby Wykonawca udzielił Zamawiającemu minimum 36 miesięcy gwarancji jakości na przedmiot zamówienia. UWAGA !!!!: Prace wykonywane będą w czynnym obiekcie (zakład pracy). W cenie oferty należy uwzględnić dodatek za demontaż mebli, przenoszenie i ponowny montaż w wyremontowanym pomieszczeniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 5 i 6 do SIWZ. Przedmiot zamówienia opisany jest następującymi kodami CPV: 45000000-7 Roboty budowlane 45315100-9 Roboty instalacyjne 45232460-4 Roboty sanitarne Wykonawca w składanej ofercie może zaproponować równoważne (inne) materiały i urządzenia, lecz o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych od przyjętych w przedmiarach robót, opisie przedmiotu zamówienia i STWiOR (załącznik nr 5 i 6 do SIWZ), kompatybilne z istotnymi parametrami technicznymi materiałów i urządzeń zastosowanych w przedmiarach robót, opisie przedmiotu zamówienia i STWiOR, nie powodujące zmian w przyjętych rozwiązaniach funkcjonalnych i konstrukcyjnych obiektu oraz umożliwiające ich powiązanie z instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi w sposób przyjęty w przedmiarach robót, opisie przedmiotu zamówienia jak również nie powodujące konieczności ponownego wykonania dokumentacji projektowej. W przypadku wskazania w przedmiarach robót, opisie przedmiotu zamówienia i STWiOR znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów lub urządzeń, Wykonawca może zaoferować równoważne materiały i urządzenia o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż materiały lub urządzenia wskazane w przedmiarach robót, opisie przedmiotu zamówienia i STWiOR. Oferowanie przez wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych jest dopuszczalne tylko na etapie składania oferty. W przypadku skorzystania przez wykonawcę z uprawnienia do zaoferowania rozwiązań równoważnych Zamawiający wymaga od wykonawcy, stosownie do treści art. 30 ust. 5 ustawy Pzp złożenia dokumentów uwiarygodniających zastosowanie rozwiązań równoważnych. Zamawiający, w uzasadnionych przez wykonawcę przypadkach, może wyrazić zgodę na zastosowanie rozwiązań równoważnych w trakcie trwania umowy, jednakże działanie takie jest jedynie uprawnieniem Zamawiającego, wobec którego Wykonawca nie może rościć żadnych praw. Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, zasadami wiedzy technicznej, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1332 ze zm.). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł, (słownie: dziesięć tysięcy złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z Formularzem oferty, sporządzonym według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, zobowiązany jest złożyć: Sporządzony na podstawie przedmiarów robót (stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ) kosztorys ofertowy w formie uproszczonej i zawierający wycenę wszystkich pozycji przedmiarowych. UWAGA!!! Kosztorys ofertowy jest dokumentem niezbędnym do rozliczeń przedmiotu umowy. Jego niezłożenie będzie stanowiło podstawę do odrzucenia oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy. W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż upoważniona(e) do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego(ych) będzie wynikać zakres umocowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont budynku nr 691/k. 4877 m. Nowogród Bobrzański
Dodano: 2024-07-17 - ” Rozbudowa budynku oraz zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń Środowiskowego Domu Samopomocy w Santoku – Etap II”
Dodano: 2024-07-15 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku przedszkola gminnego na Klub Malucha wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2024-07-15 - WYMIANA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W BUDYNKU GŁÓWNYM SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 WE WSCHOWIE- ETAP 1.
Dodano: 2024-07-12 - Przebudowa terenu wokół Szkoły Podstawowej w Małomicach z dostosowaniem do potrzeb uczniów
Dodano: 2024-07-11 - Budowa dróg gminnych ulicy: Wiśniowej, Czereśniowej wraz z budową części kanalizacji sanitarnej i wodnej w ul. Brzoskwiniowej i dz.149/1 na terenie Małomic”
Dodano: 2024-07-09 - Budowa remizy strażackiej OSP
Dodano: 2024-07-09 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1311F na odcinku Sienno – Ośno Lubuskie
Dodano: 2024-07-09 - Remont wraz z rozbudową budynku Urzędu Gminy w Lipinkach Łużyckich
Dodano: 2024-07-08 - BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z LOKALNĄ OCZYSZCZALNIĄ ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI KOŁO
Dodano: 2024-07-08