Przetargi.pl
Przebudowa budynku archiwalno-magazynowego.

Inspekcja Weterynaryjna Wojewódzki Inspektorat Weterynarii ogłasza przetarg

  • Adres: 25116 Kielce, ul. Ks. Piotra Ściegiennego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 616 843 , fax. 413 616 853
  • Data zamieszczenia: 2017-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Inspekcja Weterynaryjna Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
    ul. Ks. Piotra Ściegiennego 205
    25116 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 616 843, fax. 413 616 853
    REGON: 9308800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.wiw.kielce.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku archiwalno-magazynowego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie budynku archiwalno – magazynowego. W ramach prac objętych niniejszym zamówieniem należy wykonać: Roboty konstrukcyjno-budowlane: – demontaż istniejącego zasilania prądem, – demontaż instalacji kamer monitoringu, – rozbiórka stropu nadbudówki oraz okapu żelbetowego z pokryciem z papy wraz z dociepleniem, obróbkami blacharskimi rynnami i rurami spustowymi, – rozbiórka istniejących ścian piętra dla wypoziomowania oraz wykonania elementów konstrukcji (trzpienie, wieńce) w niezbędnym zakresie, – usunięcie istniejących warstw posadzkowych i pokryciowych na stropie parteru, – skucie tynków wewnętrznych i zewnętrznych, – częściowe usunięcie (odcięcie) wspornikowej części płyty stropowej parteru, – wykonanie nowych, projektowanych ścian na piętrze do projektowanego poziomu z równoczesnym wykonaniem projektowanych trzpieni żelbetowych, – wykonanie wieńców żelbetowych, ścian kolankowych i szczytowych oraz gniazd na podparcie płatwi dachowych stalowych, – wykonanie konstrukcji dachu wraz z pokryciem, stolarką okienną i orynnowaniem, – wykonanie i zabezpieczenie wykopów fundamentowych pod projektowane fundamenty, – wykonanie projektowanych stóp fundamentowych, – odkopanie odcinkowe ścian fundamentowych (max długość odcinka 2,0m) w celu wykonania izolacji pionowej przeciwwilgociowej bitumicznej, wykonania izolacji termicznej ściany fundamentowej, zasypanie i odtworzenie opaski z kostki betonowej, – wykonanie i montaż projektowanej klatki schodowej, – wykonanie nowego przyłącza elektrycznego w ziemi wg projektu instalacji elektrycznej, – demontaż i montaż nowych drzwi na parterze oraz drzwi i okien na piętrze, – wykonanie projektowanych instalacji elektrycznych i sanitarnych (wg projektów branżowych), – dostosowanie instalacji monitoringu – montaż odpowiednich uchwytów oraz wykonanie podłączeń, – wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych, – wykonanie tynków zewnętrznych w tynku mineralnym barwionym w masie oraz w części cokołowej tynkiem żywicznym, – wykonanie posadzek, – wykonanie tynków wewnętrznych z tynku cementowo-wapiennego i płyt gipsowo-kartonowych z malowaniem farbami lateksowymi, – montaż kamer do monitoringu, – wykonanie wszystkich robót wykończeniowych, Instalacje elektryczne: – demontaż istniejącego przyłącza napowietrznego, – wykonanie nowego przyłącza kablowego, – montaż tablic bezpiecznikowych – rozdzielczych, – montaż linii zasilających rozdzielnice, – wykonanie instalacji elektrycznej oświetleniowej, – wykonanie instalacji elektrycznej gniazd wtyczkowych, – wykonanie instalacji elektrycznych siłowych, – instalacja ochronników przepięć, – instalacja połączeń wyrównawczych i ochrony od porażeń, – wykonanie instalacji odgromowej, Instalacje sanitarne: – demontaż armatury wodnej (wymiana złączki do węża) – wykonanie instalacji wody zimnej; – wykonanie instalacji wody ciepłej; – wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej; – wykonanie instalacji centralnego ogrzewania; – montaż ciśnieniowy podgrzewacz wody ciepłej; – montaż armatury wodnej; – montaż grzejników wraz z zaworami; – montaż osprzętu c.o. Inne: – geodezyjne wytyczenie przebiegu tras instalacji, – wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (forma papierowa oraz elektroniczna), – wykonanie dokumentacji powykonawczej, – przygotowanie dokumentacji niezbędnej do uzyskania pozwolenia na użytkowanie, (jeśli będzie wymagane) lub do zgłoszenia zakończenia robót (m.in. oświadczenia kierownika budowy, protokoły badań i sprawdzeń), – uczestnictwo w odbiorze inwestycji. – utylizacja na własny koszt gruzu i wszelkich innych odpadów powstałych w wyniku prowadzonych prac, – zabezpieczenie pomieszczeń parteru przed wpływem warunków atmosferycznych oraz uszkodzeniem podczas prac prowadzonych prac budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: – projekt budowlany, – specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, – przedmiary robót, – wzór umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert oznaczonego datą i godziną. Niewniesienie wadium do upływu wyznaczonego terminu (oznaczonego datą i godziną) skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust 1 pkt. 7 b Pzp. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r., poz. 359 ).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodnił Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów – Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 4. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. w formie konsorcjum, spółki cywilnej lub innego porozumienia regulującego ich współpracę w celu uzyskania zamówienia): do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.Zamawiający żąda od wykonawcy złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa udzielanego osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach