Przetargi.pl
Przebudowa budynków pałacowych- przebudowa północno-wschodniego skrzydła Zespołu Parkowo-Pałacowego w Końskich

Gmina Końskie ogłasza przetarg

  • Adres: 26200 Końskie, ul. Partyzantów
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3723249, 3723720 , fax. 413 722 955
  • Data zamieszczenia: 2018-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Końskie
    ul. Partyzantów 1
    26200 Końskie, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3723249, 3723720, fax. 413 722 955
    REGON: 29100979700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umkonskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynków pałacowych- przebudowa północno-wschodniego skrzydła Zespołu Parkowo-Pałacowego w Końskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w części budynku (skrzydło północno-wschodnie) przy ulicy Partyzantów 1 w Końskich na działce o nr ew. 5188/2. Zespół pałacowo-parkowy wpisany jest do rejestru zabytków woj. świętokrzyskiego pod nr A.487/1-14. Pomieszczenia do wykonywania robót będą udostępniane sukcesywnie i nie mogą kolidować z pracą Urzędu, wskazane wykonywanie w II i III zmianie po uzgodnieniu z Zamawiającym. Część parteru jest już wyremontowana oraz wykonano termomodernizację budynku i wraz z wymianą pokrycia dachu, w latach wcześniejszych wymieniono stolarkę okienną i drzwiową zewnętrzną w związku z tym wskazane jest zapoznanie się z częścią już wyremontowaną i częścią planowaną do wykonania. Zakres prac: a) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania remontu w pomieszczeniach zaznaczonych na rys. 1 znajdujących się na parterze budynku. W pomieszczeniu 1 - powierzchnia ścian wynosi ok. 43 m2, posadzek/sufitu ok. 11 m2, pomieszczenie 2 - powierzchnia ścian wynosi ok. 69 m2, posadzek/sufitu ok. 27 m2, pomieszczenie 3 - powierzchnia ścian wynosi ok. 50 m2, posadzek/sufitu ok. 14 m2, pomieszczenie 4 - powierzchnia ścian wynosi ok. 35 m2, posadzek/sufitu ok. 7 m2, pomieszczenie 11 - powierzchnia ścian wynosi ok. 49 m2, posadzek/sufitu ok. 14 m2. Remont obejmuje m.in.:  wykonanie pełnej rozbiórki istniejącej posadzki na legarach drewnianych, po rozbiórce i usunięciu starych elementów do głębokości co najmniej 30 cm poniżej poziomu dotychczasowej posadzki, całość pomieszczenia należy wyrównać piaskiem. Na podkładzie z piasku gr. ok. 5 cm należy wykonać stabilizację z chudego betonu gr. ok. 5 cm. Na tak przygotowanym podkładzie należy wykonać izolacje przeciwwilgociową z folii PE, na nim ułożyć izolację termiczną z twardego styropianu o gr. 15 cm, ponownie położyć izolacje przeciwwilgociową z folii PE, na izolacji wykonać wylewkę cementową o gr. ok. 5 cm zbrojoną siatką metalową 10x10 z drutu o średnicy 3-4 mm – pomieszczenie 1,11,  wykonanie izolacji poziomej ścian poprzez wykonanie iniekcji we wszystkich ścianach stojących na fundamentach (wewnętrznych i zewnętrznych) – pomieszczenie 1, 11,  przebudowę instalacji centralnego ogrzewania,  wymianę grzejników na płytowe z zasilaniem dolnym wraz z zaworami grzejnikowymi termostatycznymi,  wykucie w murze/ścianach otworów drzwiowych – pomieszczenia 1, 2,  zabudowanie 1 szt. otworu drzwiowego płytami gipsowo-kartonowymi – tylko pomieszczenie 2,  odkucie słabo przylegających tynków,  montaż drzwi i ościeżnic wewnętrznych (2 szt.) – pomieszczenia 2, 3,  demontaż istniejącego okna kasowego wraz z blatem– tylko pomieszczenie 11,  montaż okna kasowego (wewnętrznego) o wym. ok. 100 x 120 cm z podstawowym podajnikiem kasowym zamontowanym w drewnianym blacie dwustronnym (1 szt.). Rama okienna aluminiowa, kolor ramy do uzgodnienia z Zamawiającym, szyba antywłamaniowa co najmniej klasy P4 – tylko pomieszczenie 11,  budowę fragmentu instalacji kanalizacji sanitarnej PVC 160 z wprowadzeniem zmiany wykonania i włączenia wewnętrznej instalacji sanitarnej bezpośrednio o studni kanalizacji sanitarnej przed budynkiem UMiG – pomieszczenia 2, 3,  oczyszczenie ścian i przygotowanie ich pod tynkowanie,  wykonanie nowych tynków cementowo-wapiennych kat. III z osiatkowaniem,  montaż sufitu podwieszonego z płyt gipsowo-kartonowych na systemowych stelażach metalowych (rozwiązanie dwupoziomowe krzyżowe), umożliwiających dostęp do instalacji umieszczonych nad sufitem,  wykonanie gładzi na ścianach,  zagruntowanie przed malowaniem i pomalowanie ścian oraz sufitu,  ułożenie płytek ceramicznych z cokolikiem o h=10 cm – pomieszczenia 1, 4, 11,  wykonanie posadzki z wykładziny rulonowej typu Tarkett z cokołem o h=10 cm – pomieszczenia 2, 3,  montaż składanych schodów strychowych - pomieszczenie 4. b) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania remontu fragmentu korytarza oraz pomieszczeń zaznaczonych na rys. 2 znajdujących się na piętrze budynku. W korytarzu 5 - powierzchnia ścian wynosi ok. 132 m2, posadzek/sufitu ok. 45 m2, pomieszczenie 6 - powierzchnia ścian wynosi ok. 67 m2, posadzek/sufitu ok. 31 m2, pomieszczenie 7 - powierzchnia ścian wynosi ok.42 m2, posadzek/sufitu ok. 13 m2, pomieszczenie 8 - powierzchnia ścian wynosi ok. 32 m2, posadzek/sufitu ok. 8 m2, pomieszczenie 9 - powierzchnia ścian wynosi ok. 35 m2, posadzek/sufitu ok. 9 m2. Remont obejmuje m.in.:  przebudowę instalacji centralnego ogrzewania (w tym wykonanie rozdzielacza c.o., instalacji c.o. na odcinku rozdzielacz – grzejniki),  wymianę grzejników na płytowe z zasilaniem dolnym wraz z zaworami grzejnikowymi termostatycznymi,  montaż drzwi i ościeżnic wewnętrznych (5 szt.),  odkucie słabo przylegających tynków,  oczyszczenie ścian i przygotowanie pod tynkowanie,  wykonanie nowych tynków cementowo-wapiennych kat. III z osiatkowaniem, jeśli niemożliwe ze względu na technologie wykonania starych tynków (tynki na trzcinie), należy zastosować montaż płyt gipsowo-włóknowych (zakres do uzgodnienia z Zamawiającym),  docieplenie między krokwiowe dachu wełną mineralną oraz zabudowanie poddasza płytami gipsowo-włóknowymi (podwójne poszycie) – pomieszczenia 7,8,9,  wykonanie gładzi na ścianach,  w dolnej części ścian korytarza wykonanie tynku strukturalnego,  w korytarzu montaż sufitu podwieszonego z płyt gipsowo-kartonowych na systemowych stelażach metalowych (rozwiązanie dwupoziomowe krzyżowe), umożliwiających dostęp do instalacji umieszczonych nad sufitem,  w pomieszczeniach montaż sufitu podwieszonego z płyt gipsowo-kartonowych na systemowych stelażach metalowych (rozwiązanie dwupoziomowe krzyżowe),  demontaż szaf w pomieszczeniach 5,6,7,8,  zagruntowanie przed malowaniem i pomalowanie ścian oraz sufitu,  w korytarzu ułożenie płytek ceramicznych z cokolikiem o h=10 cm,  Zamawiający odstępuje od rozwiązania przedstawionego w dokumentacji na rzecz niżej opisanego. W pomieszczeniach 6,7 ,8 należy na podłodze właściwej ułożyć płyty pilśniowe miękkie o gr. 20 mm, na płytach ułożyć legary 8x8 (istniejące legary uzupełnić nowymi, wypoziomować, zabezpieczyć grzybobójczo i ogniochronnie) o rozstawie co najwyżej 60 cm, pomiędzy legarami należy ułożyć na tzw. przekładkę drugą warstwę z płyt pilśniowych miękkich o gr. 20 mm, na legarach ułożyć drewnianą deskę podłogową łączoną na pióro-wpust o gr. 24 mm oraz listwy wykończeniowe. Deski należy wycyklinować i pokryć olejem. W pomieszczeniu 9 ułożyć wykładzinę typu Tarkett z cokołem o h=10 cm. c) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania remontu klatki schodowej pomieszczenie 10 zaznaczone na rys. 1 i 2. Powierzchnia ścian na klatce schodowej wynosi ok. 67 m2, powierzchnia do ułożenia płytek ceramicznymi ok. 64 m2, powierzchnia sufitu ok. 19 m2. Remont obejmuje m.in.:  oczyszczenie ze starej farby wraz z uzupełnieniem brakujących elementów tralki i poręczy na schodach,  pomalowanie jej farbą chlorokauczukową w kolorystyce uzgodnionej z Zamawiającym.  odkucie słabo przylegających tynków,  oczyszczenie ścian i przygotowanie pod tynkowanie,  wykonanie nowych tynków cementowo-wapiennych kat. III z osiatkowaniem,  wykonanie gładzi na ścianach,  w dolnej części ścian klatki schodowej wykonanie tynku strukturalnego,  montaż sufitu podwieszonego z płyt gipsowo-kartonowych na systemowych stelażach metalowych, umożliwiających dostęp do instalacji umieszczonych nad sufitem,  zagruntowanie przed malowaniem i pomalowanie ścian oraz sufitu.  ułożenie płytek ceramicznych na schodach wraz z cokołami o obecnej wysokości, Zastosować kolor farb, wzornictwo wykładziny, płytek ceramicznych i drzwi wewnętrznych identyczne z materiałami wykorzystanymi podczas pierwszego etapu remontu. Zakres robót budowalnych, technologia wykonania prac, parametry techniczne projektowanych instalacji, urządzeń, elementów budowalnych oraz użytych materiałów zostały szczegółowo opisane w załączonej dokumentacji projektowej (branża architektura, konstrukcja, sanitarna) stanowiącej integralną całość z przedmiotem zamówienia. Ponadto, zakres prac obejmuje również inne prace nieujęte w dokumentacji, które mogą ujawnić się na etapie realizacji, a okażą się konieczne do wykonania zamówienia, ze względu na sztukę budowlaną, zasady wiedzy technicznej i przepisy prawa. Przed rozpoczęciem robót budowlanych na terenie Zespołu pałacowo-parkowego w Końskich wpisanym do rejestru zabytków woj. świętokrzyskiego pod numerem A.487/1-14 Wykonawca winien wypełnić obowiązki określone w decyzji Nr 373A/2016 z dnia 20.09.2016 r. Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Kielcach oraz decyzji Nr BP.6740.531.2013.MW z dnia 02.12.2013 r. udzielającej pozwolenia na wykonywanie robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, STWIOR w zakresie dotyczącym pomieszczeń zaznaczonych na rzutach budynku oraz opisu przedmiotu. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych określa dokumentacja projektowa 2.6 Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń i wyrobów równoważnych do wskazanych w załącznikach stanowiących opis przedmiotu zamówienia ( z podaniem nazwy i typu), pod warunkiem uzyskania parametrów techniczno-eksploatacyjno-montażowych nie gorszych niż uzyskane poprzez realizację wg/ wskazań projektanta oraz pod warunkiem , że ich zastosowane nie spowoduje konieczności dokonania zmian zawartych w dokumentacji, a także zostanie zatwierdzone przez przedstawicieli Zamawiającego wskazanych w umowie. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Decyzję czy zaoferowany materiał, urządzenie lub wyrób jest zgodny z wymaganiami SIWZ podejmą przedstawiciele Zamawiającego po przedłożeniu mu przez Wykonawcę informacji o materiale, urządzeniu lub wyrobie wraz z odpowiednimi katalogami, certyfikatami i próbkami, o ile takie są wymagane w SIWZ. Ilekroć w dokumentacji przetargowej przywołany jest konkretny materiał, wyrób lub urządzenie danej firmy należy to traktować jako wytyczną techniczno-jakościową i dopuszcza się zastosowanie innych materiałów, wyrobów lub urządzenia - równoważnych o parametrach nie gorszych niż przywołane. Dotyczy to wszystkich branż wymienionych w dokumentacji przetargowej. 1. Dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy pzp. 2. Przed rozpoczęciem robót budowlanych na terenie Zespołu pałacowo-parkowego w Końskich wpisanym do rejestru zabytków woj. świętokrzyskiego pod numerem A.487/1-14 Wykonawca winien wypełnić obowiązki określone w decyzji Nr 373A/2016 z dnia 20.09.2016 r. Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Kielcach oraz decyzji Starosty Koneckiego Nr BP.6740.531.2013.MW z dnia 02.12.2013 r. udzielającej pozwolenia na wykonywanie robót budowlanych. 3. Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzania miejsca budowy poniesie Wykonawca. 4. Ze względu na obiekt zabytkowy roboty należy wykonywać ze szczególną starannością i ostrożnością. W przypadku spowodowania szkód w trakcie wykonywania robót, Wykonawca zobowiązany jest do ich natychmiastowego naprawienia na własny koszt. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2Standardy jakościowe i dostępność projektu dla osób niepełnosprawnych Standardy jakościowe oraz dostępność projektu dla osób niepełnosprawnych zostały określone w dokumentacji projektowej oraz w treści specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót Gwarancja jakości na materiały i roboty budowlane Wykonawca zobowiązany jest udzielić na zastosowane materiały i roboty budowlane min. 36 miesięcznej gwarancji jakości licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz Ofertowy w formie oryginału sporządzony i wypełniony odpowiednio według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ.. Jeżeli Wykonawca nie załączy Formularza ofertowego oferta zostanie potraktowana jako niezgodna z treścią SIWZ i zostanie odrzucona. b) Oświadczenia i dokumenty o których mowa w pkt. 5.1 SIWZ z zastrzeżeniem, że dokument o którym mowa w pkt. 5.1.4 SIWZ jeżeli dotyczy, c) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach