Przetargi.pl
Przebudowa - utwardzenie nawierzchni odcinka drogi gminnej w miejscowości Wymyślanka Gmina Lwówek od km 0+100 do 1+ 095 - (etap I na odcinku 995,0m) - nr sprawy RG.271.07.01.2013.ZJ

Gmina Lwówek ogłasza przetarg

  • Adres: 64-310 Lwówek, ul. Ratuszowa 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4414024 , fax. 061 4414212
  • Data zamieszczenia: 2013-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lwówek
    ul. Ratuszowa 2 2
    64-310 Lwówek, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4414024, fax. 061 4414212
    REGON: 00053041300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lwowek.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa - utwardzenie nawierzchni odcinka drogi gminnej w miejscowości Wymyślanka Gmina Lwówek od km 0+100 do 1+ 095 - (etap I na odcinku 995,0m) - nr sprawy RG.271.07.01.2013.ZJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie drogowych robót budowlanych w zadaniu pn.: Przebudowa - utwardzenie nawierzchni odcinka drogi gminnej w miejscowości Wymyślanka Gmina Lwówek od km 0+100 do 1+ 095 - (etap I na odcinku 995,0m), na działce nr ewid. 179, obręb wsi Wymyślanka. Zarządcą i właścicielem przedmiotowej drogi jest Gmina Lwówek. Z uwagi na to że przedmiotowe roboty wykonywane będą na zgłoszenie zamiaru wykonywania robót budowlanych, w oparciu o ar. 29 i art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. Nr 207 poz. 2016 ze zm.), do Starostwa Powiatowego w Nowym Tomyślu z dn. 02.07.2012r., zamawiający oświadcza, że posiada skrócony projekt budowlany, a zakres robót do wykonania w zadaniu został przedstawione w; - w opisie technicznym oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, mapie na planie orientacyjnym, oraz w szkicach sytuacyjnych przebudowywanego odcinka drogi oraz w rysunku przekroju poprzecznego drogi oraz w przygotowanych przedmiarach robót do wykonania. 2. Zakres robót do wykonania w zadaniu - przebudowa - utwardzenie nawierzchni odcinka drogi gminnej od km 0+100 - 1+095 - (etap I na odcinku 995,0m: roboty przygotowawcze; 1) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - dł. 0,995km, 2) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV na pow. - 6896,0m2, podbudowa - utwardzenie; 1) wykonanie dolnej warstwy podbudowy z gruzobetonu z zagęszczeniem mechanicznym, grub. warstwy po zagęszczeniu 15cm (frakcja 0/63mm) - na pow. 4172,0m2, 2) wykonanie górnej warstwy podbudowy - utwardzenia z frezu asfaltowego gr. 10cm - na pow. 4172,0m2, roboty wykończeniowe na poboczach; 1) mechaniczne ścinanie poboczy o gr. 8cm - na pow. 746m2, 2) roboty ziemne wykonane koparkami w gr. kat III z transportem urobku ze ścinki poboczy samochodami samowyładowczymi na odl. do 2km - 60,0m3, 3) roboty ziemne wykonane koparkami w gr. kat III z transportem urobku ze ścinki poboczy samochodami samowyładowczymi na odl. do 5km - na uzupełnienie poboczy śred. gr. do 15cm - 112,0m3, 4) ręczne plantowanie poboczy - 1492m2. 3. Uwagi: 1) Zamawiający do przedmiotowego zamówienia dołącza przedmiary robót do wykonania z zastrzeżeniem, że stanowią one jedynie podstawę informacyjną, nie są obligatoryjne dla wykonawcy i mają być traktowane jako pomocnicze. Roboty nie ujęte w przedmiarze robót, a występujące w przedstawionej dokumentacji projektowej przygotowanej na tą okoliczność nie są robotami dodatkowymi, 2) Zamawiający zachęca do zapoznania się z terenem w którym będzie wykonywane zadanie (dokonanie wizji lokalnej z ewentualnym przeprowadzeniem pomiarów sprawdzających) i ewentualną korektą dołączonych przedmiarów z uwzględnieniem wszystkich innych robót możliwych do wykonania przy przedmiotowej przebudowie drogi, 3) należy odnieść projektowaną przebudowę odcinka drogi do rzędnych istniejącej nawierzchni drogi i dróg łączących się z projektowaną przebudową i pasami dróg, 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu robót z przedmiotu zamówienia, lub jego rozszerzenia do wysokości środków zabezpieczonych na to zadanie w budżecie gminy Lwówek na 2013r. (jeżeli zajdzie taka potrzeba), 5) jeżeli w przedmiotowej dokumentacji przygotowanej na okoliczność wykonania ww robót w zadaniu do wykonania zostały przedstawione wskazania techniczne, materiały lub technologie wskazujące na konkretnego producenta (wykonawcę), należy traktować je jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych art. 29. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne rozwiązania lub materiały, z zachowaniem odpowiednich, równoważnych (tj. nie gorszych niż wskazane) parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego przedmiotu zamówienia, z zapewnieniem uzyskania przez Wykonawcę i na jego koszt wszelkich ewentualnych uzgodnień, badań i opinii na temat przyjętych przez siebie rozwiązań i materiałów. 6) z uwagi na wykonywanie robót na zgłoszenie zamiaru wykonywania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, wszystkie uzgodnienia dotyczące ewentualnych szczegółów wykonania przedmiotu zamówienia, a nie uściślone w załączonej dokumentacji przebudowy drogi będą uzgadniane na bieżąco z ustanowionym inspektorem nadzoru inwestorskiego posiadającym uprawnienia budowlane w zakresie budowy dróg. 4. Roboty inne i prace towarzyszące przedmiotowi zamówienia: 1) Wykonawca na swój koszt zabezpiecza teren budowy przed dostępem osób niepowołanych, na czas prowadzenia robót ustawiając odpowiednie znaki ostrzegawcze i informacyjne oraz zapewniając właściwe zabezpieczenie i oświetlenie (jeżeli zajdzie taka potrzeba), Wykonawca bierze na siebie ryzyko prowadzenia robót w terenie otwartym, 2)Wykonawca zabezpiecza obsługę geodezyjną przedsięwzięcia (w zamówieniu nie jest wymagana inwentaryzacja powykonawcza), 3) Wykonawca pokryje ewentualne koszty napraw uszkodzonych urządzeń i wyrządzonych szkód podczas wykonywania robót w obrębie terenu budowy i dokona stosownych napraw wymaganych przez administratorów obiektów, (np.: uzbrojenie podziemne jak sieć wodociągowa, kable telefoniczne, kable energetyczne, drzewa), podkłady geodezyjne na których została sporządzona dokumentacja techniczna przygotowana na tę okoliczność i zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych mogą nie zawierać wszystkich informacji i szczegółów o terenie oraz wbudowanej infrastrukturze. 4) Wykonawca zabezpieczy plac budowy w dostawę niezbędnych mediów i pokryje koszty ich zużycia w przypadku takiej potrzeby, oraz wykona na swój koszt wszelkie niezbędne badania i próby w celu wykazania poprawnego i zgodnego z siwz wykonania przedmiotu zamówienia, 5) przed przystąpieniem do robót Wykonawca zawiadomi zainteresowane instytucje i użytkowników, o zamierzonym terminie ich rozpoczęcia. 6) przygotowanie organizacyjne przedsięwzięcia pod kątem najmniejszej uciążliwości dla lokalnego społeczeństwa z pokryciem ewentualnych roszczeń odszkodowawczych za wyrządzone szkody właścicieli nieruchomości przy których prowadzone będą roboty drogowe. 5. Inne informacje związane z przedmiotem zamówienia: 1) przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, przy przestrzeganiu Polskich Norm, polskich aprobat technicznych i polskich specyfikacji technicznych oraz przepisów bhp i p.poż., 2) Wykonawca zapewnia; - materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia (z uwzględnieniem prawa opcji obejmującego ewentualne zamienniki wskazane przez wykonawcę projektu budowlanego w opisie technicznym dokumentacji projektowej, lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - jeżeli występuje), posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na stosowanie w budownictwie, - urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, a w tym transport materiałów na plac budowy (dostarczenie i eksploatacja maszyn oraz urządzeń obciąża Wykonawcę), 3) Wykonawca w trakcie wykonywania robot ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników, własne oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego terenu budowy z tytułu prowadzonych robót, jak i poruszającego się sprzętu transportowego, oraz na swój koszt zabezpiecza urządzenia, sprzęt i materiały pozostawione na placu budowy, 4) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów, w tym odpadów budowlanych wytworzonych na placu budowy, a po zakończeniu robót teren uporządkuje i zagospodaruje, 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 8. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 9. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 10. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 3) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, 4) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia, 5) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, 6) pokrycie kosztów wynikających z ewentualnej zmiany organizacji ruchu na czas budowy na przebudowywanej drodze (w przypadku takiej potrzeby), 11. Zamawiający nie udziela zaliczek na poczet wykonania przedmiotu zamówienia. 12. Wymagania dotyczące gwarancji: 1) Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na wykonane przez siebie roboty obejmujące wszystkie grupy robót, termin gwarancji rozpoczyna swój bieg od dnia podpisania pozytywnego, końcowego protokołu odbioru wszystkich robót z przedmiotu zamówienia i przekazania go Zamawiajacemu, 2) Udzielona gwarancja nie wyklucza możliwości dochodzenia swoich praw przez Zamawiającego w tytułu rękojmi za wady, początkiem biegu terminu rękojmi jest wydanie przedmiotu zamówienia Zamawiającemu po pozytywnym podpisaniu końcowego protokółu odbioru robot.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w tym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lwowek.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach