Przetargi.pl
Prowadzenie zajęć wyrównawczych, specjalistycznych, rozwijające kompetencje kluczowe oraz doradztwa zawodowego, w Gimnazjum w Otmuchowie, Gimnazjum w Jarnołtowie, Liceum w Otmuchowie w ramach projektu pod nazwą: Równy start równa przyszłość

Gmina Otmuchów ogłasza przetarg

  • Adres: 48-385 Otmuchów, ul. Zamkowa 6
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4315016 , fax. 077 4315017
  • Data zamieszczenia: 2013-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Otmuchów
    ul. Zamkowa 6 6
    48-385 Otmuchów, woj. opolskie
    tel. 077 4315016, fax. 077 4315017
    REGON: 00052935000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.otmuchow.probip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie zajęć wyrównawczych, specjalistycznych, rozwijające kompetencje kluczowe oraz doradztwa zawodowego, w Gimnazjum w Otmuchowie, Gimnazjum w Jarnołtowie, Liceum w Otmuchowie w ramach projektu pod nazwą: Równy start równa przyszłość
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu zajęć wyrównawczych, specjalistycznych, rozwijających kompetencje kluczowe oraz doradztwa zawodowego, w Gimnazjum w Otmuchowie, Gimnazjum w Jarnołtowie, Liceum w Otmuchowie w ramach projektu pod nazwą: Równy start równa przyszłość. 2.Celem głównym jest wyrównywanie szans edukacyjnych grup uczniów, poprzez aktywny udział w zajęciach wyrównawczych i specjalistycznych, rozwijających kompetencje kluczowe oraz z doradztwa zawodowego 585 uczniów z trzech szkół gminy Otmuchów w okresie od listopada 2013 do czerwca 2014. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Niniejsze postępowanie zostało podzielone na 77 części: Poniżej podział postępowania na części w zależności od miejsca wykonywania usługi (adres szkoły) oraz rodzaju zajęć pozalekcyjnych, nr części, ilość godzin: Części od 1- 40 miejsce wykonywania usługi - Gimnazjum w Otmuchowie Część 1 Zajęcia wyrównawcze z matematyki grupa 1 - 96 godzin. Część 2 Zajęcia wyrównawcze z matematyki grupa 2 - 96 godzin. Część 3 Zajęcia wyrównawcze z chemii - 64 godziny. Część 4 Zajęcia wyrównawcze z fizyki grupa 1- 64 godziny. Część 5 Zajęcia wyrównawcze z fizyki grupa 2 - 64 godziny. Część 6 Zajęcia wyrównawcze z j.polskiego grupa 1 - 64 godziny. Część 7 Zajęcia wyrównawcze z j.polskiego grupa 2 - 64 godziny. Część 8 Zajęcia wyrównawcze z j.polskiego grupa 3 - 64 godziny. Część 9 Zajęcia wyrównawcze z j.angielskiego - 64 godziny. Część 10 Zajęcia wyrównawcze z j.niemieckiego - 64 godziny. Część 11 Zajęcia korygujące czytanie i pisanie - 64 godziny. Część 12 Zajęcia terapeutyczne dla uczniów z trudnościami w adaptacji -32 godziny. Część 13 Zajęcia z muzykoterapii - 64 godziny. Część 14 Zajęcia z artretoterapii - 64 godziny. Część 15 Zajęcia rozwijające zainteresowania z fizyki - 64 godziny. Część 16 Zajęcia rozwijające zainteresowania z chemii - 64 godziny. Część 17 Zajęcia rozwijające zainteresowania teatralne grupa 1 - 64 godziny. Część 18 Zajęcia rozwijające zainteresowania teatralne grupa 2 - 64 godziny. Część 19 Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczne - 64 godziny. Część 20 Zajęcia rozwijające zainteresowania dziennikarskie grupa 1-64 godziny. Część 21 Zajęcia rozwijające zainteresowania dziennikarskie grupa 2-64 godziny. Część 22 Zajęcia rozwijające zainteresowania z j.angielskiego - 64 godziny. Część 23 Zajęcia rozwijające zainteresowania z j.francuskiego - 64 godziny. Część 24 Zajęcia rozwijające zainteresowania komputerowe grupa 1 - 64 godziny. Część 25 Zajęcia rozwijające zainteresowania komputerowe grupa 2 - 64 godziny. Część 26 Zajęcia rozwijające zainteresowania historyczne - 64 godziny. Część 27 Zajęcia rozwijające zainteresowania geograficzne - 64 godziny. Część 28 Zajęcia rozwijające zainteresowania biologiczne - 64 godziny. Część 29 Zajęcia rozwijające zainteresowania z ratownictwa - 64 godziny. Część 30 Zajęcia rozwijające zainteresowania plastyczne grupa 1 - 72 godziny. Część 31 Zajęcia rozwijające zainteresowania plastyczne grupa 2 - 72 godziny. Część 32 Zajęcia rozwijające zainteresowania techniczne - 64 godziny. Część 33 Zajęcia rozwijające zainteresowania sportami walki grupa 1 - 60 godzin. Część 34 Zajęcia rozwijające zainteresowania sportami walki grupa 2 - 60 godzin. Część 35 Zajęcia z przedsiębiorczości - 30 godzin. Część 36 Zajęcia z doradztwa zawodowego grupa 1 - 64 godziny. Część 37 Zajęcia z doradztwa zawodowego grupa 2 - 64 godziny. Część 38 Zajęcia z doradztwa zawodowego grupa 3 - 64 godziny. Część 39 Zajęcia z doradztwa zawodowego grupa 4 - 64 godziny. Część 40 Zajęcia korygujące wady postawy - 64 godziny. Części od 41-54 miejsce wykonywania usługi - Liceum w Otmuchowie Część 41 Zajęcia wyrównawcze z matematyki - 64 godziny. Część 42 Zajęcia wyrównawcze z j.polskiego grupa 1 - 64 godziny. Część 43 Zajęcia wyrównawcze z j.polskiego grupa 2 - 64 godziny. Część 44 Zajęcia terapeutyczne dla uczniów z trudnościami w adaptacji - 32 godziny. Część 45 Zajęcia rozwijające zainteresowania teatralne- 64 godziny. Część 46 Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczne- 64 godziny. Część 47 Zajęcia rozwijające zainteresowania j.angielskiego- 64 godziny. Część 48 Zajęcia rozwijające zainteresowania j.rosyjskiego- 64 godziny. Część 49 Zajęcia rozwijające zainteresowania historyczne- 64 godziny. Część 50 Zajęcia rozwijające zainteresowania z robotyki- 64 godziny. Część 51 Zajęcia rozwijające zainteresowania dziennikarskie - radio szkolne- 64 godziny. Część 52 Zajęcia z przedsiębiorczości - 30 godzin. Część 53 Zajęcia z doradztwa zawodowego- 32 godziny. Część 54 Zajęcia korygujące wady postawy - 64 godziny. Części od 55 -77 miejsce wykonywania usługi - Gimnazjum w Jarnołtowie Część 55 Zajęcia wyrównawcze z matematyki grupa 1 - 32 godziny. Część 56 Zajęcia wyrównawcze z matematyki grupa 2 - 32 godziny. Część 57 Zajęcia wyrównawcze z matematyki grupa 3 - 32 godziny. Część 58 Zajęcia wyrównawcze z j.polskiego grupa 1 - 64 godziny. Część 59 Zajęcia wyrównawcze z j.polskiego grupa 2 - 64 godziny. Część 60 Zajęcia wyrównawcze z j.angielskiego grupa 1 - 32 godziny. Część 61 Zajęcia wyrównawcze z j.angielskiego grupa 2 - 32 godziny. Część 62 Zajęcia dla uczniów z dysleskją - 32 godziny. Część 63 Zajęcia rozwijające zainteresowania z fizyki- 64 godziny. Część 64 Zajęcia rozwijające zainteresowania z chemii- 64 godziny. Część 65 Zajęcia rozwijające zainteresowania z matematyki - 64 godziny. Część 66 Zajęcia rozwijające zainteresowania z j.niemiecki grupa 1 - 32 godziny. Część 67 Zajęcia rozwijające zainteresowania z j.niemiecki grupa 2 - 32 godziny. Część 68 Zajęcia rozwijające zainteresowania z komputerowe - 32 godziny. Część 69 Zajęcia rozwijające zainteresowania historyczne - 32 godziny. Część 70 Zajęcia rozwijające zainteresowania geograficzne - 32 godziny. Część 71 Zajęcia rozwijające zainteresowania biologiczne - 32 godziny. Część 72 Zajęcia z przedsiębiorczości - 30 godzin. Część 73 Zajęcia z doradztwa zawodowego grupa 1 - 64 godziny. Część 74 Zajęcia z doradztwa zawodowego grupa 2 - 64 godziny. Część 75 Zajęcia korygujące wady postawy - 64 godziny. Część 76 Zajęcia korygujące wady postawy - 64 godziny. Część 77 Zajęcia korygujące wady postawy - 64 godziny. 4.Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części. 5.W ramach prowadzenia zajęć, o których mowa w pkt. 1 Wykonawca zobowiązany jest również do: 1)współpracy z dyrektorem szkoły i koordynatorem merytorycznym projektu. 2)przygotowania w formie pisemnej w terminie 2 dni od daty zawarcia umowy programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych(zajęcia prowadzone mogą być wyłącznie w czasie wolnym od lekcji obowiązkowych z wyłączeniem ferii i dni świątecznych), obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu Równy start równa przyszłość dla określonego typu zajęć i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły, a następnie koordynatorowi projektu, 3)realizacji zajęć zgodnie z opracowanym programem i planu pracy zaakceptowanym przez dyrektora szkoły i koordynatora projektu, 4)realizacji zajęć zgodnie z celem głównym i celami szczegółowymi projektu, 5)przestrzegania obowiązków, zaleceń i terminów wynikających z realizacji umowy; opieka nad uczniami podczas zajęć, dbanie o bezpieczeństwo uczniów, 6)sprawowania opieki nad uczniami na organizowanych wyjazdach edukacyjnych, jeśli zajęcia takie wyjazdy przewidują, 7)wspomagania promocji i ewaluacji projektu- w szczególności informowania o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpracy z dyrektorem szkoły i koordynatorem projektu w mierzeniu postępu uczniów w zakresie rezultatów projektu, 8)dbałości o stan pomieszczeń, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu, 9)zwiększenia motywacji do nauki przez uczniów uczestniczących w projekcie, 10)bieżącego monitorowania efektów zajęć i raportowanie o stanie realizacji zajęć, (dokumentacja fotograficzna, prace uczniów, ankiety), 11)informowania rodziców o postępach dziecka, ankietowania rodziców w trakcie trwania projektu w celu analizy postępów dzieci (treść ankiety zostanie uzgodniona wcześniej z koordynatorem projektu), 12)rzetelnego prowadzenia dokumentacji z realizowanych zajęć i wyjazdów edukacyjnych, jeśli zajęcia takie wyjazdy przewidują - dzienników zajęć i innych wymaganych dokumentów ( listy obecności, karty czasu pracy, dokumentacji zdjęciowej) 13)zebranie deklaracji, oświadczeń o wyrażeniu zgody uczestnika na przetwarzanie danych osobowych 14)przygotowania materiałów do przeprowadzenia zajęć we własnym zakresie, 15)stosowania we wszystkich materiałach logotypów Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zgodnie z księgą wizualizacji znajdującej się na stronie internetowej www.pokl.opole.pl 16)informowanie na bieżąco koordynatora projektu lub asystenta koordynatora projektu o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, 17)informowania dyrektora szkoły o każdym przypadku uniemożliwiającym realizację zajęć zgodnie z harmonogramem, 18)przeniesienia na rzecz zleceniodawcy praw autorskich majątkowych do opracowanych materiałów, 19)oznaczenia sal, w których prowadzone są zajęcia logotypami Unii Europejskiej, 20)niezwłocznego udostępnienia dokumentacji z zakresu realizacji umowy na żądanie uprawnionemu przedstawicielowi Zamawiającego, dyrektorowi szkoły, organowi kontrolującemu, 21)zaspokojenia potrzeb chłopców i dziewcząt bez ograniczeń wynikających z płci - obowiązek uwzględniania w trakcie zajęć zasady równości szans w przekazywanych treściach. 22)przestrzegania przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz. 1024), 23)skompletowanie grupy uczestników wg wytycznych projektowych i rekrutacja uczniów do udziału w poszczególnych zajęciach. 6.W ramach sprawowania opieki podczas wyjazdów edukacyjnych Wykonawca jest zobowiązany do: 1)sprawowania opieki nad uczniami w zakresie higieny, zdrowia, wyżywienia oraz innych czynności opiekuńczych, 2)zapewnienie bezpieczeństwa uczniom oraz prowadzenie innych zadań zleconych przez organizatora wycieczki 3)sprawdzania stanu liczbowego uczniów przed wyruszeniem z każdego miejsca pobytu oraz po przybyciu do punktu docelowego 7.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za: 1)bezpieczeństwo uczniów w czasie trwania zajęć 2)bezpieczeństwo uczniów podczas wyjazdów edukacyjnych, 3)jakość i terminowość prowadzonych zajęć, 4)szkody wyrządzone przez swoje działania lub zaniechania podczas wykonywania przedmiotu umowy, 5)wykorzystanie materiałów dydaktycznych zakupionych przez Zamawiającego, w ramach projektu zgodnie z ich przeznaczeniem oraz dbałość o ich należyty stan, 6)należyte utrzymanie stanu nieodpłatnie udostępnionych przed Dyrektora Szkoły pracowni/sali, w której będą prowadzone zajęcia oraz użyczonego do prowadzenia zajęć sprzętu. 8.Jednej godzinie: a)zajęć dydaktyczno-wyrównawczych specjalistycznych oraz rozwijających zainteresowania odpowiada czasowo - 45 minut. b)opieki podczas wyjazdów odpowiada czasowo - 60 minut
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.otmuchow.probip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach