Przetargi.pl
Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Świerczów poprzez demontaż, transport i utylizację.

Gmina Świerczów ogłasza przetarg

  • Adres: 46-112 Świerczów, ul. Brzeska 48
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4196179 , fax. 77 4196184
  • Data zamieszczenia: 2013-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świerczów
    ul. Brzeska 48 48
    46-112 Świerczów, woj. opolskie
    tel. 77 4196179, fax. 77 4196184
    REGON: 53141275700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swierczow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Świerczów poprzez demontaż, transport i utylizację.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Świerczów poprzez demontaż, transport i utylizację. 1. Przedmiotem zamówienia jest demontaż, odbiór, transport i utylizacja materiałów zawierających azbest . od mieszkańców Gminy Świerczów (zgodnie z wykazem nieruchomości stanowiącym załącznik nr1 do opisu zamówienia)w ilości ok. 1837 m2 połaci dachowych w tym 50 m2 azbestu złożonego nie wykorzystanego , nabytego przed wejściem w życie przepisów o bezpiecznym użytkowaniu i warunkach usuwania wyrobów zawierających azbest (przyjmuje się że 1 m2 płyty azbestowej waży 13,5 kg). Zamawiający zastrzega konieczność wizji lokalnej nieruchomości objętych zamówieniem przez Oferenta celem sprawdzenia zakresu robót. 2. Odbiór materiałów zawierających azbest będzie następował z posesji zgodnie z wykaz nieruchomości stanowiącym załącznik nr 1 do opisu zamówienia. 3. Wykonawca ma obowiązek poinformowania z 3-dniowym wyprzedzeniem mieszkańców o dokładnym terminie prowadzenia robót.. 4. Odbiór materiałów będzie następował na podstawie kwitów wagowych z danej nieruchomości i karty przekazania azbestu do miejsca utylizacji. 5. Cena obejmuje: demontaż, odbiór, transport do miejsca utylizacji i utylizację materiałów zawierających azbest z wyznaczonych nieruchomości. 6. Wykonawca jest zobowiązany dołączyć karty przekazania odpadów i zestawienie ilości zebranych odpadów wraz z podaniem ceny za usługę z poszczególnych nieruchomości do faktury za wykonaną usługę. 7. Wykonawca jest zobowiązany dołączyć dokumentację fotograficzną obrazującą aktualny stan wyrobów zawierających azbest (przed rozpoczęciem prac), umożliwiającą porównanie z fotograficzną dokumentacją powykonawczą 8. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zamówienia z zachowaniem przepisów zawartych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004, Nr 71, poz. 649 z późn. zm.). 9. Ładunek materiałów zawierających azbest powinien być szczelnie zapakowany, oznakowany i zabezpieczony przed wstrząsami, przewracaniem lub wypadnięciem z pojazdu, zgodnie z przepisami powyższego rozporządzenia. Przed załadowaniem przygotowanych odpadów zawierających azbest środek transportu powinien być oczyszczony z elementów umożliwiających uszkodzenie opakowań w trakcie transportu. 10. Transport odpadów zawierających azbest należy wykonać z zachowaniem przepisów o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych, w sposób uniemożliwiający emisję azbestu do środowiska. 11. Odebrane z terenu gminy odpady zawierające azbest powinny być przekazane do unieszkodliwienia odbiorcy posiadającemu stosowne zezwolenia. Na potwierdzenie tego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu pisemne potwierdzenie ze składowiska odpadów faktu ich przekazania oraz dokument poświadczający posiadanie przez odbiorcę stosownych zezwoleń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wpłaty wadium Zadanie Nr 1- 100,00 zł Zadanie Nr 2- 100,00 zł Zadanie Nr 3- 30,00 zł Zadanie Nr 4- 60,00 zł Zadanie Nr 5- 100,00 zł Zadanie Nr 6 - 60,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swierczow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach