Powiat Mielecki ogłasza przetarg
- Adres: 39300 Mielec, ul. Wyspiańskiego
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 17 78 00 400 , fax. 17 78 00 530
- Data zamieszczenia: 2016-11-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Mielecki
ul. Wyspiańskiego 6
39300 Mielec, woj. podkarpackie
tel. 17 78 00 400, fax. 17 78 00 530
REGON: 69058144200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Powiatu Mieleckiego i jego jednostek organizacyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: 1.Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Powiatu Mieleckiego i jego jednostek organizacyjnych, która obejmuje: 1.1 otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych, 1.2 oprocentowanie środków pieniężnych, 1.3 udzielanie krótkoterminowego kredytu w rachunku bieżącym budżetu Powiatu, 1.4 zapewnienie systemu bankowości elektronicznej do obsługi rachunków bankowych, 1.5 zapewnienie minimalnych wymogów bezpieczeństwa teleinformatycznego, 1.6 prowadzenie usługi konsolidacji sald, 1.7 realizacja poleceń przelewów krajowych i zagranicznych (składanych elektronicznie i papierowo), 1.8 realizacja wymiany walut, 1.9 zapewnienie usługi płatności masowych, 1.10 zapewnienie bez kosztownej obsługi gotówkowej w zakresie wpłat i wypłat, 1.11 prowadzenie obsługi bankowej przy pomocy opłatomatów (kas automatycznych) w budynkach Powiatu Mieleckiego położonych przy ulicach: Wyspiańskiego 6 i Sękowskiego 2b, 1.12 wydawanie i obsługa debetowych kart płatniczych, 1.13 generowanie i przekazywanie wyciągów bankowych, 1.14 zapewnienie konwojów gotówki, 1.15 zapewnienie doradcy bankowego, 1.16 informowanie Zamawiającego telefonicznie i następnie potwierdzenie za pośrednictwem e-mail o wpływających do Wykonawcy zajęciach praw majątkowych stanowiących wierzytelność z rachunków bankowych przed realizacja zajęcia, 1.17 przygotowanie na pisemną prośbę Zamawiającego opinii, zestawień i raportów w zakresie prowadzonej obsługi bankowej, 1.18 potwierdzanie w ciągu jednego dnia roboczego przez Wykonawcę podpisów osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych Zamawiającego, złożonym na pisemnym żądaniu zapłaty gwarancji wadliwych w ciągu jednego dnia. 2. Dzierżawa dwóch sztuk opłatomatów (kas automatycznych). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66100000-1
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 25 562,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy pięćset sześćdziesiąt dwa złotych) 2.Wadium może być wniesione w: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 359). 3.Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu 05.12.2016 r. o godzinie 11:00 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: Podkarpacki Bank Spółdzielczy Oddział w Mielcu, nr konta 25 8642 1168 2016 6803 8306 0008 z dopiskiem „Wadium – Prowadzenie obsługi bankowej Powiatu Mieleckiego”. Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 5. Poręczenia oraz gwarancje, o których mowa w pkt. 2 muszą być przedłożone w oryginale i muszą być ważne przez okres związania ofertą i jeżeli mają być zwrócone po tym okresie, nie mogą być trwale wpięte do oferty. Do oferty należy wówczas dołączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem ich kserokopię, a oryginał umieścić w oddzielnej kopercie i dołączyć do oferty. 6. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 6.1. w art. 46 ust. 4a prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6.2. w art. 46 ust. 5 prawa zamówień publicznych, tj.: jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Z dokumentu poręczenia lub gwarancji powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 8. Zasady utraty, zwrotu oraz ponownego wnoszenia wadium reguluje art. 46 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Wojaszówka, w tym jej jednostek organizacyjnych w okresie od 1 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2023 r.
Dodano: 2020-11-18 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości: 3 780 000,00 zł, przeznaczonego na sfinansowanie spłaty wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów oraz na finansowanie planowanego deficytu
Dodano: 2020-11-09 - Kompleksowa bankowa obsługa budżetu Gminy Skołyszyn oraz jednostek organizacyjnych
Dodano: 2020-03-18 - Kompleksowa obsługa budżetu Gminy Krościenko Wyżne oraz jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2020-03-12 - Obsługa bankowa budżetu Powiatu Strzyżowskiego, powiatowych jednostek organizacyjnych oraz samorządowej instytucji kultury wraz z obsługą funduszy celowych
Dodano: 2020-03-05 - Obsługa bankowa budżetu Miasta i Gminy Sieniawa i jej jednostek organizacyjnych w latach 2020-2023 oraz zaciągnięcie przez Miasto i Gminę Sieniawa kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu w latach 2020-2023.
Dodano: 2020-02-12 - Kompleksowa obsługa budżetu Gminy Krościenko Wyżne oraz jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2020-02-07 - Obsługa bankowa budżetu Miasta i Gminy Sieniawa i jej jednostek organizacyjnych w latach 2020-2022 oraz zaciągnięcie przez Miasto i Gminę Sieniawa kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu w latach 2020-2022.
Dodano: 2020-01-08 - : Obsługa bankowa budżetu Miasta i Gminy Sieniawa i jej jednostek organizacyjnych w latach 2020-2022 oraz zaciągnięcie przez Miasto i Gminę Sieniawa kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu w latach 2020-2022.
Dodano: 2019-11-26 - Bankowa obsługa budżetu miasta Przemyśla i jednostek organizacyjnych miasta Przemyśla
Dodano: 2019-10-10