Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości: 3 780 000,00 zł, przeznaczonego na sfinansowanie spłaty wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów oraz na finansowanie planowanego deficytu

Gmina Skołyszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 38-242 Skołyszyn, Skołyszyn
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 4491062 do 64, 13 4491751
  • Data zamieszczenia: 2020-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Skołyszyn
    Skołyszyn 12
    38-242 Skołyszyn, woj. podkarpackie
    tel. 13 4491062 do 64, 13 4491751
    REGON: 37044038200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://skolyszyn.ssdip.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości: 3 780 000,00 zł, przeznaczonego na sfinansowanie spłaty wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów oraz na finansowanie planowanego deficytu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości: 3 780 000,00 zł, przeznaczonego na sfinansowanie spłaty wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów oraz na finansowanie planowanego deficytu budżetu, z terminem spłaty: 31.12.2026 r. 1) Warunki spłaty kredytu: • Rozliczenie kredytu nastąpi w złotych polskich. • Termin spłaty kredytu: do 31.12.2026 r. • Karencja w spłacie rat kredytu – pierwsza spłata raty kredytu – 31.03.2021 r. – ostatnia spłata raty kredytu – 31.12.2026 r. Do wyceny oferty należy przyjąć, że kredyt zostanie udzielony w całości w dniu 30.11.2020 r. Jako terminy spłat rat kredytu i odsetek należy podać ostatni dzień danego m-ca bez względu na to, czy będzie to niedziela lub święto. 3) Spłata odsetek – co miesiąc, pierwsza spłata - 31.12.2020 r. – ostatnia spłata – 31.12.2026 r. 4) Spłata rat – co kwartał, ilość rat kapitałowych kwartalnych: 24, wysokość I raty: 157 500,00 zł, wysokość każdej kolejnej raty: 157 500,00 zł; wysokość rat: - rok 2021 (31.03; 30.06; 30.09; 31.12.) – 4 x 157 500,00 zł; - rok 2022 (31.03; 30.06; 30.09; 31.12.) – 4 x 157 500,00 zł; - rok 2023 (31.03; 30.06; 30.09; 31.12.) – 4 x 157 500,00 zł; - rok 2024 (31.03; 30.06; 30.09; 31.12.) – 4 x 157 500,00 zł; - rok 2025 (31.03; 30.06; 30.09; 31.12.) – 4 x 157 500,00 zł; - rok 2026 (31.03; 30.06; 30.09; 31.12.) – 4 x 157 500,00 zł; 5) Rok odsetkowy: równy 365 dni. 6) Rodzaj harmonogramu spłat kredytu – malejące saldo. 7) Zabezpieczenie kredytu – weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową kontrasygnowaną przez Skarbnika Gminy. 8) Oprocentowanie oparte na zmiennej stawce WIBOR 1M + stała marża banku. Zmiana oprocentowania następować będzie co miesiąc, począwszy od dnia podpisania umowy kredytowej, oparta na stawce WIBOR 1M + stałą marżę banku. W przypadku, gdy zmiana stawki wypadnie w sobotę, niedzielę lub święto – przyjmuje się stawkę WIBOR 1M z dnia poprzedzającego, w którym jest ustalana. Zmieniona stawka bazowa będzie przez kolejny miesiąc równa stawce z dnia zmiany oprocentowania. Wartość punktów procentowych, o jakie zostaje powiększona stawka WIBOR 1M, nie ulega zmianom w całym okresie obowiązywania niniejszej umowy. O zmianie oprocentowania kredytu bank będzie zawiadamiał niezwłocznie Kredytobiorcę co miesiąc, informując o wysokości oprocentowania obowiązującego w danym miesiącu. Do ustalonej stawki WIBOR 1M doliczana będzie wartość stałej marży zaoferowanej przez Wykonawcę, która nie będzie ulegać zmianie przez cały okres obowiązywania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający poza oświadczeniem, o którym mowa w Rozdziale IX pkt 1 SIWZ - nie określił szczególnego wykazania spełnienia niniejszego warunku z art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: 1) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty. 2) Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie stosuje procedury „odwróconej” zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy PZP. 3) Wykonawca, w terminie składania ofert zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy PZP wraz z ofertą (zał. nr 1 do SIWZ) dołącza oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu oraz że spełnia warunki udziału w postępowaniu (zał. nr 3 i 4 do SIWZ) oraz składa pozostałe dokumenty wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca w ofercie jest zobowiązany również poinformować Zamawiającego o korzystaniu z potencjału podmiotu trzeciego oraz dołączyć zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych oświadczeń i dokumentów, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości - Zamawiający zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy PZP wezwie Wykonawcę, do złożenia, uzupełnienia, poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne będzie unieważnienie postępowania. Wymienione wyżej dokumenty muszą być złożone pod rygorem nieważności w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach