Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Wojaszówka, w tym jej jednostek organizacyjnych w okresie od 1 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2023 r.

Gmina Wojaszówka ogłasza przetarg

  • Adres: 38-471 Wojaszówka, Wojaszówka
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 385 016 , fax. 134 385 225
  • Data zamieszczenia: 2020-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wojaszówka
    Wojaszówka 115
    38-471 Wojaszówka, woj. podkarpackie
    tel. 134 385 016, fax. 134 385 225
    REGON: 37044060800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojaszowka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Wojaszówka, w tym jej jednostek organizacyjnych w okresie od 1 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2023 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Wojaszówka, w tym jej jednostek organizacyjnych w okresie od 1 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2023 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik nr 7 (istotne postanowienia umowy) do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwana dalej SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: — wypełniony formularz OFERTA, — wypełnione formularze oświadczeń - załączniki nr 2 i 3, — pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie), — dokument ustanawiający pełnomocnika (zgodnie z pkt 12 ppkt 11 SIWZ), — pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (tylko, jeśli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach