Przetargi.pl
Obsługa bankowa budżetu Miasta i Gminy Sieniawa i jej jednostek organizacyjnych w latach 2020-2023 oraz zaciągnięcie przez Miasto i Gminę Sieniawa kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu w latach 2020-2023.

Miasto i Gmina Sieniawa ogłasza przetarg

  • Adres: 37-530 Sieniawa, Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 227 301, , fax. 166 227 301
  • Data zamieszczenia: 2020-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Sieniawa
    Rynek 1
    37-530 Sieniawa, woj. podkarpackie
    tel. 166 227 301, , fax. 166 227 301
    REGON: 65090057100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.sieniawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa budżetu Miasta i Gminy Sieniawa i jej jednostek organizacyjnych w latach 2020-2023 oraz zaciągnięcie przez Miasto i Gminę Sieniawa kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu w latach 2020-2023.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    : Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Miasta i Gminy Sieniawa i jej jednostek organizacyjnych w latach 2020 – 2023 oraz zaciągnięcie przez Miasto i Gminę Sieniawa kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu w latach 2020-2023. 1. Zamówieniem objęte powinny być następujące jednostki organizacyjne Miasta i Gminy Sieniawa: 1. Urząd Miasta i Gminy w Sieniawie – jednostka budżetowa 2. Szkoła Podstawowa w Sieniawie – jednostka budżetowa 3. Szkoła Podstawowa w Czerwonej Woli – jednostka budżetowa 4. Szkoła Podstawowa w Dobrej - jednostka budżetowa 5. Szkoła Podstawowa w Rudce - jednostka budżetowa 6. Szkoła Podstawowa w Wylewie - jednostka budżetowa 7. Przedszkole Miejskie w Sieniawie – jednostka budżetowa 8. Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sieniawie – jednostka budżetowa 9. Środowiskowy Dom Samopomocy w Sieniawie – jednostka budżetowa 10. Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sieniawie – zakład budżetowy 11. Centrum Kultury, Sportu i Rekreacji „Sokół” w Sieniawie – Instytucja Kultury 12. Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy w Sieniawie – Instytucja Kultury 13. Gospodarka Komunalna – Sp. z o. o. 2. Kompleksowa obsługa bankowa obejmuje: 1) otwieranie, prowadzenie i zamykanie rachunków bankowych bieżących, rachunków funduszy specjalnych, rachunków pomocniczych, rachunków związanych z obsługą programów i projektów współfinansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej prowadzonych w PLN lub walutach wymienialnych, 2) prowadzenie obsługi rachunków pomocniczych bez żadnych prowizji i opłat (ze względu na małą liczbę operacji na powyższych rachunkach i w większości przypadków krótki okres ich istnienia), 3) realizację wpłat i wypłat gotówkowych w szczególności wpłat realizowanych na rzecz Gminy i jej jednostek organizacyjnych przez osoby trzecie, 4) realizację przelewów w formie elektronicznej i papierowej, na zewnątrz i wewnątrz banku, 5) usługi bankowości elektronicznej: instalacja, udostępnienie, aktualizacja w siedzibie Zamawiającego i jednostek organizacyjnych – bez opłat. System powinien spełniać wysokie standardy bezpieczeństwa zapewniając ochronę przed dostępem osób nieupoważnionych. Usługa bankowości elektronicznej ma zapewnić co najmniej dokonywanie operacji przelewów, dostęp do informacji o stanie i historii m.in. sald rachunków, obrotów oraz operacji przeprowadzanych na rachunkach bankowych, 6) wydawanie blankietów czekowych, 7) zerowanie rachunków bieżących i pomocniczych, zgodnie z dyspozycją kierowników jednostek, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na w/w rachunkach na wskazany rachunek bankowy Miasta i Gminy Sieniawa, 8) sporządzanie wyciągów bankowych, potwierdzających stan salda i operacji finansowych dokonanych danego dnia w wersji papierowej i elektronicznej, 9) otwieranie rachunków lokat terminowych i oprocentowanie środków na lokatach terminowych (dostępna oferta w wersji papierowej jak i w wersji elektronicznej: lokaty 3-dniowe, 7-dniowe, 14-dniowe, 21-dniowe, 1-miesięczne, 3-miesięczne, 6-miesięczne, 12-miesięczne, 36-miesięczne), 10) automatyczne lokowanie wolnych środków pozostających na rachunkach na koniec dnia (lokaty typu overnight), 11) udostępnienia oferty rachunków do obsługi przelewów masowych (na wniosek), 12) wydawanie opinii bankowych i zaświadczeń. 3. Oprocentowanie środków na rachunkach: 1) oprocentowanie obejmuje środki zgromadzone na wszystkich prowadzonych rachunkach bankowych, 2) środki pieniężne zgromadzone na rachunkach bankowych będą oprocentowane według stałej stopy procentowej przez cały okres obowiązywania umowy, 3) odsetki od środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach będą naliczane i dopisywane do salda rachunku na koniec roku lub w dniu likwidacji rachunku, 4) oprocentowanie wolnych środków pozostających na rachunkach na koniec dnia (lokaty typu overnight). 4. Kredyt w rachunku bieżącym: 1) Uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym budżetu Miasta i Gminy Sieniawa na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu (aktualnie do kwoty 1,8 mln zł) z terminem spłaty do końca danego roku budżetowego. Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym oparte jest na stawce WIBOR 1M powiększonej o stałą marżę Wykonawcy. Odsetki naliczane będą od kwoty wykorzystanego kredytu, spłata odsetek na koniec każdego miesiąca. 2) Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym jak w ofercie. Kredyt krótkoterminowy zostanie udzielony bez prowizji i opłat. Jedynym kosztem dla Zamawiającego będą odsetki od faktycznie wykorzystanego kredytu. Nie dopuszcza się możliwości pobierania opłat bankowych od zaangażowania kredytu, od salda niewykorzystanej części kredytu. 3) Zabezpieczeniem kredytu winien być weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 5. Wykonawca zapewni wykonywanie czynności organizacyjnych związanych z obsługą bankową budżetu Miasta i Gminy Sieniawa i jej jednostek organizacyjnych codziennie od poniedziałku do piątku nie krócej niż w godzinach od 8.00 do 15.00. 6. Wykonawca nie będzie pobierał prowizji i opłat bankowych: 1) od wpłat gotówkowych i bezgotówkowych, 2) od wypłat gotówkowych i bezgotówkowych, 3) za otwarcie nowych rachunków, 4) za likwidację rachunku, 5) za wydawanie blankietów czeków, 6) za realizację przelewów w formie elektronicznej i papierowej, na zewnątrz i wewnątrz banku, 7) za sporządzenie wyciągów bankowych w wersji papierowej, 8) za elektroniczny system obsługi bankowej, 9) za otwarcie rachunku lokat terminowych, 10) za udzielanie telefonicznej informacji o stanie rachunku bankowego, 11) za wydane zaświadczenia i opinie bankowe, 12) za zmiany kart wzorów podpisów. 7. Nie dopuszcza się stosowania innych opłat i prowizji bankowych za wykonywanie obsługi bankowej. Podane w ofercie ceny jednostkowe za czynności obsługi bankowej nie ulegną zmianie w okresie obowiązywania umowy. 8. Wykonawca będzie realizował wyłącznie dyspozycje podpisane przez osoby upoważnione do dysponowania środkami na rachunkach, wymienione w karcie wzorów podpisów, stanowiącej załącznik do umowy. 11. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a upzp, wymaga aby pracownicy Wykonawcy, wykonujący czynności w zakresie realizacji przedmiotowego zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.), byli zatrudnieni na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu Kodeksu pracy. 12.Czynności w zakresie realizacji zamówienia, których dotyczy wymóg zatrudnienia na umowę o pracę: czynności techniczno-administracyjne związane z obsługą kredytu. 13.Zamawiający wymaga, aby zatrudnienie na podstawie umowy o pracę przy realizacji zamówienia trwało w całym okresie wykonywania zamówienia. 14.Zamawiający zastrzega sobie prawo, w każdym czasie w trakcie obowiązywania umowy, do weryfikacji zobowiązania Wykonawcy do zatrudnienia pracowników na umowę o pracę, o którym mowa w pkt. 20, w szczególności poprzez żądanie złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 7 dni roboczych, oświadczenia potwierdzającego spełnianie wymogu. Nie złożenie, na wezwanie Zamawiającego, w/w oświadczenia potwierdzającego spełnianie wymogu, traktowane będzie jako nie wywiązanie się z obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w miesiącu, w którym nie złożono wymaganego oświadczenia. 15. W przypadku niewywiązania się z postanowień wskazanych w pkt. 20-23 Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudniania pracowników świadczących przedmiot umowy na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy) oraz liczby miesięcy w okresie realizacji umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach