Przetargi.pl
Prowadzenie obsługi bankowej budżetu gminy Niedrzwica Duża oraz rachunków bieżących jej jednostek budżetowych.

Gmina Niedrzwica Duża ogłasza przetarg

  • Adres: 24-220 Niedrzwica Duża, ul. Lubelska 30
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5175085 , fax. 081 5175085
  • Data zamieszczenia: 2014-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Niedrzwica Duża
    ul. Lubelska 30 30
    24-220 Niedrzwica Duża, woj. lubelskie
    tel. 081 5175085, fax. 081 5175085
    REGON: 00054052900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niedrzwicaduza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie obsługi bankowej budżetu gminy Niedrzwica Duża oraz rachunków bieżących jej jednostek budżetowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi: prowadzenie obsługi bankowej budżetu gminy Niedrzwica Duża oraz rachunków bieżących jej jednostek organizacyjnych na okres 4 lat w zakresie: 1. Prowadzenia rachunków bankowych: a) otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego budżetu gminy i rachunków bieżących jej jednostek organizacyjnych; b) otwarcie i prowadzenie rachunków pomocniczych; c) prowadzenie subkont w ramach danego rachunku; d) świadczenie usług typu Home-banking; 2. Prowadzenia obsługi kasowej: a) przyjmowanie wpłat b) naliczanie odsetek od nieterminowych wpłat (dokonywanych za pośrednictwem banku) podatków od osób fizycznych c) dokonywanie wypłat gotówkowych 3. Lokowania wolnych środków pieniężnych na lokatach terminowych. 4. Automatycznego przenoszenie nadwyżki środków pozostających na koniec dnia na rachunkach bankowych na rachunki lokat jednodniowych. 5. Utworzenia punktu kasowego (filii lub oddziału) na terenie Gminy Niedrzwica Duża do obsługi kasowej budżetu oraz jednostek budżetowych gminy Niedrzwica Duża; Uwaga: w przypadku braku możliwość utworzenia punktu kasowego, Zamawiający dopuszcza możliwość dowozu gotówki na żądanie Zamawiającego wystosowane co najmniej 24 godziny przed datą dostawy. 6. Udzielania kredytów w rachunku bieżącym na pokrycie deficytu budżetu występującego w ciągu roku budżetowego określonego uchwałą budżetową odrębnie w każdym roku budżetowym. 7. Zapewnienia możliwości rozliczania transakcji przelewowych w czasie rzeczywistym (w tym samym dniu); 8. Zobowiązania się, że odsetki od środków zgromadzonych na rachunku będą dopisywane do salda w okresach miesięcznych, 9. Utworzenia subkont (w ilości ok. 3 tys.) dla mieszkańców Gminy na potrzeby obsługi gospodarki odpadami. 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1.Ośrodek Pomocy Społecznej Lp. Opis przedmiotu zamówienia Ilość 1. Otwarcie rachunku bankowego 3 2. Prowadzenie rachunku bankowego (1 rok) 3 x48 m-ce 3. Opłata za korzystanie z systemu home-banking ( 1-miesiąc) 3 x48 m-ce Razem x 4. Przelewy: a) na rachunki bankowe prowadzone w innych bankach 453 x48 m-ce b) na rachunki bankowe prowadzone w banku oferenta 185 x48 m-ce 5. Prowizje od wpłat gotówkowych a) na rachunki prowadzone w banku oferenta ( 1miesięc) 0 6. Prowizje od wypłat gotówkowych (1 miesiąc) 144 140zł x48 m-ce Razem x 2.Szkoły Lp. Opis przedmiotu zamówienia Ilość 1. Otwarcie rachunku bankowego 9 2. Prowadzenie rachunku bankowego (1 rok) 9 x48 m-ce 3. Opłata za korzystanie z systemu home-banking ( 1-miesiąc) 9 x48 m-ce Razem x 4. Przelewy: ( 1 miesiąc) 715 x48 m-ce a) na rachunki bankowe prowadzone w innych bankach 473 x48 m-ce b) na rachunki bankowe prowadzone w banku oferenta 242 x48 m-ce 5. Prowizje od wpłat gotówkowych a) na rachunki prowadzone w banku oferenta ( 1miesięc) 36 669 zł x48 m-ce 6. Prowizje od wypłat gotówkowych (1 miesiąc) 22 420 zł x48 m-ce Razem X 3.Urząd Gminy Lp. Opis przedmiotu zamówienia Ilość 1. Otwarcie rachunku bankowego 20 2. Prowadzenie rachunku bankowego (1 rok) 20 x48 m-ce 3. Opłata za korzystanie z systemu home-banking ( 1-miesiąc) 10 x48 m-ce Razem x 4. Przelewy: ( 1 miesiąc) a) na rachunki bankowe prowadzone w innych bankach 230 x48 m-ce b) na rachunki bankowe prowadzone w banku oferenta 90 x48 m-ce 5. Prowizje od wpłat gotówkowych a) na rachunki prowadzone w banku oferenta ( 1miesięc) 68 355 zł x48 m-ce 6. Prowizje od wypłat gotówkowych (1 miesiąc) 72 146 zł x48 m-ce Razem X 7. Oprocentowanie lokat 8. Kredyt w rachunku bieżącym do 500 tys. zł Dane liczbowe wykazane w tabeli mogą ulec zmianie w zależności od posiadanych środków na rachunku bankowym budżetu i jednostek organizacyjnych gminy oraz od zakresu zadań które gmina będzie zobowiązana do wykonania z zakresu administracji rządowej (zawarte w powyżej tabeli dane liczbowe mają charakter informacyjny i mogą ulec zmianie). Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat i prowizji bankowych od zaangażowania kredytu, tj. od salda niewykorzystanej części kredytu; Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmian (renegocjacji) warunków zamówienia przedstawionych w ofercie przez Wykonawcę przez okres czterech lat; Wykonawca nie może obciążać innymi opłatami i prowizjami niż wymienione w SIWZ oraz zobowiązuje się do przekazywania wyciągów bankowych z załączonymi dokumentami źródłowymi (przelewy, dowody wypłaty, noty memoriałowe, dowody wpłaty). Uchwała budżetowa wraz ze zmianami znajduje się na stronie internetowej BIP Zamawiającego w zakładce Prawo Lokalne, w zakładce Uchwały Rady Gminy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Oprocentowanie lokat krótkoterminowych w rachunku bieżącym(Wl)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugniedrzwicaduza.bip.lubelskie.pl/index.php?id=81
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach