Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 21-100 Lubartów, ul. Cicha 14
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 855 66 08 , fax. 81 855 66 08
- Data zamieszczenia: 2014-08-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Cicha 14 14
21-100 Lubartów, woj. lubelskie
tel. 81 855 66 08, fax. 81 855 66 08
REGON: 43121995700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy endoprotez i dodatkowych wyrobów ortopedycznych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiot zamówienia stanowią dostwy endoprotez oraz dodatkowych wyrobów ortopedycznych w ilościach i asortymencie określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ. ( w podziale na 3 pakiety): Pakiet nr 1 - Endoprotezy, Pakiet nr 2 - Wyroby ortopedyczne, Pakiet nr 3 - Zestaw do autotransfuzji. 2.Wspólny Słownik Zamówień (CPV) : 33 18 31 00 - 7; 33 18 32 00 - 8; 33 18 30 00 - 6. 3.Dopuszcza się składanie ofert częściowych (zgodnie z pakietami 1-3). 4.Nie dopuszcza się składania ofert równoważnych. 5.Wszystkie oferowane wyroby muszą spełniać warunki określone w formularzach cenowych, muszą być dopuszczone do obrotu medycznego i używania na terenie Polski zgodnie z obowiazującymi przepisami prawa oraz oznakowane zgodnie z Rozporzadzeniem Ministra Zdrowia z dnia 20 lutego 2009 r. w sprawie wymagań dotyczacych oznakowania opakowania produktu leczniczego oraz treści ulotek (Dz.U.Nr 39, poz 321), etykiety sporządzone w języku polskim, z numerem serii i datą ważności. 6.Zamawiający wymaga, aby termin ważności przedmiotu zamówienia nie był krótszy niż 2 lata, od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia do Zamawiającego. 7.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć odpowiednie instrumentarium wraz z zestawem napędów do bezpłatnego użytkowania na cały okres wykonywania umowy. Ponadto, Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego uzupełniania zużytych lub uszkodzonych elementów i serwisowania tego instrumentarium. Po zakończeniu umowy Zamawiający zwróci Wykonawcy użyczone instrumentarium w stanie niepogorszonym, z uwzględnieniem normalnego zużycia. 8.Na czas realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do oddania Zamawiającemu w depozyt (na Blok Operacyjny), niezwłocznie po podpisaniu umowy, co najmniej 1 sztuki kompletnej linii endoprotez objetych zamówieniem do wykorzystania zgodnie z bieżącymi potrzebami Oddziału Ortopedii. Zamawiający zapłaci za każdy zaimplantowany element przedmiotu zamówienia, na podstawie karty wszczepu, która bedzie stanowić podstawę do wystawienia faktury oraz do uzupełnienia wykorzystanego elementu. Wykonawca zobowiązany będzie do uzupełnienia zużytych elementów w ciągu 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia wykorzystania. 9.W przypadku zaoferowania nowych produktów, nie stosowanych do tej pory w tutejszym Szpitalu, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia bezpłatnego szkolenia w zakresie oferowanego przedmiotu zamówienia. Termin, ilość szkoleń oraz liczba pracowników - do uzgodnienia z Zamawiającym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331831007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-lubartow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa materiałów ortopedycznych dla potrzeb Oddziału Urazowo- Ortopedycznego
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa implantów ortopedycznych do chirurgii urazowej i innych wyrobów medycznych jednorazowego użytku
Dodano: 2016-06-24 - Dostawa igieł do portu, ustników do gastroskopii, amnicotów, żeli do elektroforezy białek, rurek: ustno-gardłowych, intubacyjnych, tracheostomijnych, implantów kręgosłupowych, cementu kostnego, artykułów dla potrzeb apteki, worków odpuszczalnych, odczynników monoklonalnych, PBS, krwinek wzorcowych, wyrobów do zabiegów proktologicznych, zestawów do szynowania moczowodu z popychaczem, ustnik z filtrem do spirometru, klipsy jednorazowe do kolonoskopu, pudełka tekturowe szare, rura karbowana, osłona na głowicę USG w podziale na 21 części. Sprawa znak: ZP.3520/7/16
Dodano: 2016-04-15 - DOSTAWA IMPLANTÓW DLA KLINIKI ORTOPEDII I TRAUMATOLOGII
Dodano: 2016-04-08 - DOSTAWA ENDOPROTEZ I IMPLANTÓW ORTOPEDYCZNYCH - XV PAKIETÓW
Dodano: 2016-04-04 - Dostawa endoprotez stawu kolanowego
Dodano: 2015-11-19 - Dostawa endoprotez
Dodano: 2015-10-26 - DOSTAWA IMPLANTÓW ORTOPEDYCZNYCH, GŁOWICY TYPU CONVEX ORAZ PREPARATÓW DO DEZYNFEKCJI I OPATRUNKÓW - 6 ZADAŃ
Dodano: 2015-09-21 - Dostawy endoprotez ortopedycznych
Dodano: 2015-09-16 - dostawa implantów i materiałów do zabiegów ortopedycznych
Dodano: 2015-09-03