Gmina Radzyń Podlaski ogłasza przetarg
- Adres: 21-300 Radzyń Podlaski, ul. Warszawska 32
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 83 4131800 , fax. 83 4131800
- Data zamieszczenia: 2014-08-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Radzyń Podlaski
ul. Warszawska 32 32
21-300 Radzyń Podlaski, woj. lubelskie
tel. 83 4131800, fax. 83 4131800
REGON: 03023745700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzynpodlaski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Radzyń Podlaski - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawę i montaż wyposażenia kuchni oraz wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach oddziałów przedszkolnych, dostawę wyposażenia, zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów plastycznych do sal oddziałów przedszkolnych, w ramach projektu pn. Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Radzyń Podlaski, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2.Zamówienie podzielone jest na następujące części: Część I. Dostawa i montaż wyposażenia kuchni oraz wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach w oddziałach przedszkolnych (ZS w Białej, ZS w Białce, ZS w Zabielu, SP w Żabikowie, SP w Brzostówce), Część II. Dostawa wyposażenia, zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów plastycznych do sal oddziałów przedszkolnych (ZS w Białej, ZS w Białce, ZS w Zabielu, SP w Żabikowie, SP w Brzostówce), 3.Szczegółowy zakres robót i dostaw zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ.(do oferty należy załączyć opisy i fotografie oferowanego sprzętu, mebli ,zabawek) 4.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu wyłącznie rzeczy fabrycznie nowe, wolne od wad, oryginalnie zapakowane i odpowiadające normom jakościowym określonym we właściwych aktach prawnych. 5.Podane z specyfikacji nazwy własne mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych niż określone przez Zamawiającego oraz gwarantują taka sama funkcjonalność jak rzeczy opisanych w zał. nr 2. 6.Ciężar udowodnienia, że zaoferowany przedmiot jest równoważny w stosunku do wymaganego przez Zamawiającego spoczywa na Oferencie. 7.Oferent jest odpowiedzialny za wykonanie całego przedmiotu zamówienia w tym za terminowe wykonanie, jakość i zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi. 8.Oferent na swój koszt dostarczy, rozładuje oraz zamontuje sprzęty i meble w miejscach wskazanych przez Zamawiającego oraz dokona ich wstępnego rozruchu. 9.Oferent na swój koszt przeszkoli personel w zakresie obsługi sprzętu do wyposażenia kuchni 10.Miejscem realizacji zadania jest 8 oddziałów przedszkolnych w 5 szkołach na terenie Gminy Radzyń Podlaski: ZS w Białej, ZS w Białce, ZS w Zabielu, SP w Żabikowie, SP w Brzostówcu. 11.W przypadku sprzętu AGD podane parametry są parametrami minimalnymi. 12.Każdy z dostarczonych przedmiotów powinien posiadać deklaracje zgodności CE oraz odpowiadać normom europejskim i krajowym, w szczególności być zgodny z Dyrektywa 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego z dnia 3 grudnia 2001 r. w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów. Wyposażenie sal winno posiadać atesty, certyfikaty wymagane dla wyrobów przeznaczonych dla dzieci. 13.Wybrany Wykonawca wraz przedmiotem zamówienia przekaże Zamawiającemu komplet dokumentów (protokoły inwentaryzacje, opinie, uzgodnienia, certyfikaty, gwarancje) potwierdzających spełnianie wymagań i prawidłowości ich zamontowania. 14.W przypadku stwierdzenia, że dostarczone przedmioty są uszkodzone, bądź nie odpowiadają przedmiotowi zamówienia pod względem jakości, funkcjonalności i parametrów technicznych, Wykonawca wymieni je na inne właściwe na własny koszt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392200000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 7.1Wadium może być wniesione w każdej formie dopuszczonej w Ustawie. 7.2Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Oferenta wadium: na I część zamówienia w wysokości 1400PLN (słownie: tysiąc czterysta złotych). na II część zamówienia w wysokości 3000 zł(słownie: trzy tysiące złotych) 7.3Wniesienia wadium należy dokonać w wybranej przez oferenta formie przed terminem ustalonym dla składania ofert nie później niż do dnia 5.09.2014 roku do godz. 12.00. 7.4Wpłaty w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego: BS Radzyń Podlaski nr 56 8046 0002 2001 0000 0101 0002 z dopiskiem na przelewie WADIUM i oznaczyć :Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Radzyń Podlaski: Część I/Część II Za termin wniesienia wadium uznaje się, gdy kwota ujawniona będzie na koncie Zamawiającego. 7.5Zwrot wadium : 7.5.1Wadium zostanie zwrócone przez Zamawiającego gdy : a)upłynął termin związania ofertą, b)została zawarta umowa i wniesione zostało zabezpieczenie należytego wykonania umowy, c)zamawiający unieważnił postępowanie 7.5.2Zamawiający zwróci wadium w ciągu 3 dni od zgłoszenia pisemnego wniosku przez Oferenta: a)który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b)który został wykluczony z postępowania, c)którego oferta została odrzucona, 7.5.3Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Oferenta. 7.6Utrata wadium na rzecz Zamawiającego. 7.6.1Oferent, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego w przypadku, gdy : a)odmówił podpisania umowy na warunkach określonych we Wzorze Umowy, o którym mowa w pkt 5; b)zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Oferenta, Nie wniesienie wadium skutkuje odrzuceniem oferty bez dalszego rozpatrywania
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugradzynpodlaski.bip.lubelskie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa środków utrzymania czystości
Dodano: 2015-10-19 - Dostawa artykułów gospodarczych, naczyń jednorazowego użytku, dozowników na wkłady papierowe, mydła i płyny dla SPSK Nr 1 w Lublinie.
Dodano: 2015-05-28 - Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Zamość
Dodano: 2015-05-21 - dostawa naczyń gastronomicznych jednorazowego użytku na potrzeby Działu Żywienia
Dodano: 2015-05-07 - Dostawa tac termoizolacyjnych wraz z wyposażeniem
Dodano: 2015-02-20 - Dostawa tac termoizolacyjnych z wyposażeniem
Dodano: 2015-02-02 - Dostosowanie toalet oraz wyposażenie pomieszczeń do potrzeb dzieci w wieku przedszkolnym oraz personelu poprzez zakup i montaż urządzeń dla potrzeb projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych realizowanego w ramach Europejskiego Fundusz Społecznego
Dodano: 2014-10-09 - Dostosowanie toalet oraz wyposażenie pomieszczeń do potrzeb dzieci w wieku przedszkolnym oraz personelu poprzez zakup i montaż urządzeń dla potrzeb projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych realizowanego w ramach Europejskiego Fundusz Społecznego
Dodano: 2014-08-18 - Zakup wyposażenia do utrzymania czystości oraz doposażenie kuchni oddziałów przedszkolnych w Gminie Dorohusk
Dodano: 2014-08-05 - Dostosowanie toalet oraz wyposażenie pomieszczeń do potrzeb dzieci w wieku przedszkolnym oraz personelu poprzez zakup i montaż urządzeń dla potrzeb projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych realizowanego w ramach Europejskiego Fundusz Społecznego
Dodano: 2014-07-28