Przetargi.pl
Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Zamość

Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół Gminy Zamość ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, Kalinowice 148
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 616 72 74 , fax. 084 616 72 53
  • Data zamieszczenia: 2015-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół Gminy Zamość
    Kalinowice 148 148
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 084 616 72 74, fax. 084 616 72 53
    REGON: 95043601200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugzamosc.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Zamość
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę i montaż: - mebli (szafek, regałów itp.) do pomieszczeń oddziałów przedszkolnych - wyposażenia, zabawek, pomocy dydaktycznych do sal oddziałów przedszkolnych, artykułów plastycznych - sprzętu AGD w ramach projektu pn. Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Zamość, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Zamówienie podzielone jest na następujące części: Część I Zakup, dostawa i montaż mebli ( szafek, regałów, itp.) do pomieszczeń oddziałów przedszkolnych do Zespół Szkół w Sitańcu, Szkoła Podstawowa w Mokrem, Szkoła Podstawowa w Borowinie Sitanieckiej, Szkoła Podstawowa w Wólce Wieprzeckiej, Zespół Szkół w Wysokiem, Zespół szkół w Żdanowie, Zespół Szkół w Płoskiem, Szkoła Podstawowa w Zawadzie. Część II. Zakup, dostawa i montaż wyposażenia ( pomoce dydaktyczne, tablice, apteczka, artykuły plastyczne ) zabawek, pomocy dydaktycznych do sal oddziałów przedszkolnych do Zespół Szkół w Sitańcu, Szkoła Podstawowa w Mokrem, Szkoła Podstawowa w Borowinie Sitanieckiej, Szkoła Podstawowa w Wólce Wieprzeckiej, Zespół Szkół w Wysokiem, Zespół szkół w Żdanowie, Zespół Szkół w Płoskiem, Szkoła Podstawowa w Zawadzie. Część III. Zakup, dostawa i montaż wyposażenia sprzętu AGD (pralki , lodówka, froterki, młynek do rozdrabniania resztek itp. ) do Zespół Szkół w Sitańcu, Szkoła Podstawowa w Mokrem, Szkoła Podstawowa w Borowinie Sitanieckiej, Szkoła Podstawowa w Wólce Wieprzeckiej, Zespół Szkół w Wysokiem, Zespół szkół w Żdanowie, Zespół Szkół w Płoskiem, Szkoła Podstawowa w Zawadzie. 3. Szczegółowe zakresy zakupów i dostaw zawarte są w załącznikach do SIWZ. Część I - Załącznik nr 1 (meble) Część II - Załącznik nr 2 (pomoce dydaktyczne) Część III - Załącznik nr 3 (AGD) 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu rzeczy fabrycznie nowe, wolne od wad, oryginalnie zapakowane i odpowiadające normom jakościowym określonym we właściwych aktach prawnych. 5. Podane w specyfikacji nazwy własne mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych niż określone przez Zamawiającego oraz gwarantują taką samą funkcjonalność jak rzeczy opisanych w zał. nr 1,2,3, 6. Ciężar udowodnienia, że zaoferowany przedmiot jest równoważny w stosunku do wymaganego przez Zamawiającego spoczywa na Oferencie. 7. Oferent jest odpowiedzialny za wykonanie całego przedmiotu zamówienia w tym za terminowe wykonanie, jakość i zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi. 8. Oferent na swój koszt dostarczy, rozładuje oraz zamontuje sprzęty i meble w miejscach wskazanych przez Zamawiającego oraz dokona ich wstępnego rozruchu. 9. Oferent na swój koszt przeszkoli personel w zakresie obsługi tablic interaktywnych, sprzętu multimedialnego oraz innych dostarczonych sprzętów. 10. Miejscem realizacji zadania jest 12 oddziałów przedszkolnych w 8 szkołach na terenie Gminy Zamość: Zespół Szkół w Sitańcu Sitaniec 422 22-400 Zamość , Szkoła Podstawowa w Mokrem Mokre 303 22-400 Zamość, Szkoła Podstawowa w Borowinie Sitanieckiej Borowina Sitaniecka 49 22-400 Zamość, Szkoła Podstawowa w Wólce Wieprzeckiej Wólka Wieprzecka 10 22-470 Zwierzyniec, Zespół Szkół w Wysokiem Wysokie 133 22-400 Zamość, Zespół szkół w Żdanowie Żdanów 124 22-400 Zamość, Zespół Szkół w Płoskiem Płoskie 139 22-400 Zamość, Szkoła Podstawowa w Zawadzie Zawada 46 22-400 Zamość . 11. W przypadku sprzętu AGD podane parametry są parametrami minimalnymi. 12. Każdy z dostarczonych przedmiotów powinien posiadać deklarację zgodności CE oraz odpowiadać normom europejskim i krajowym, w szczególności być zgodny z Dyrektywą 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego z dnia 3 grudnia 2001 r. w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów. Wyposażenie sal winno posiadać atesty, certyfikaty wymagane dla wyrobów przeznaczonych dla dzieci. 13. Wybrany Wykonawca wraz przedmiotem zamówienia przekaże Dyrektorom szkół komplet dokumentów (protokoły inwentaryzacje, opinie, uzgodnienia, certyfikaty, gwarancje) potwierdzających spełnianie wymagań i prawidłowości ich zamontowania. 14. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone przedmioty są uszkodzone, bądź nie odpowiadają przedmiotowi zamówienia pod względem jakości, funkcjonalności i parametrów technicznych, Wykonawca wymieni je na inne właściwe na własny koszt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392200000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugzamosc.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach