Gmina Czempiń ogłasza przetarg
- Adres: 64-020 Czempiń, ul. 24 Stycznia 25
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 2826703 , fax. 61 282 63 02
- Data zamieszczenia: 2015-02-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Czempiń
ul. 24 Stycznia 25 25
64-020 Czempiń, woj. wielkopolskie
tel. 61 2826703, fax. 61 282 63 02
REGON: 63125928700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czempin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Projekty budowy ulic: Słowackiego, Chopina, Łąkowej, Wybickiego wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opracowanie dokumentacji projektowych dotyczących przebudowy ulic w Czempiniu wraz z odwodnieniem, chodnikami (jeżeli będzie możliwość należy uwzględnić ścieżki rowerowe), utwardzeniem jezdni (kostka), zaprojektowaniem miejsc parkingowych (jeżeli umożliwia to szerokość projektowana; w przypadku niemożliwości zaprojektowania parkingu należy uwzględnić ewentualny obniżony chodnik na wzmocnionej podbudowie umożliwiający pozostawienie samochodów), progami zwalniającymi. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: - sporządzenie podkładów geodezyjnych, - sporządzenie projektu budowlano-wykonawczego w 5 egzemplarzach, - uzgodnienia niezbędne do zatwierdzenia projektu budowlanego, - sporządzenie kosztorysu inwestorskiego w dwóch egzemplarzach, - opracowanie kosztorysu ofertowego oraz przedmiaru robót w jednym egzemplarzu oraz w formie elektronicznej w formacie ath. oraz pdf. - opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych w jednym egzemplarzu - dodatkowo Wykonawca dołącza całość dokumentacji w formie elektronicznej (na płycie CD) - wizualizację projektu - pełnienie nadzoru autorskiego podczas realizacji inwestycji. - uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę. - docelowy projekt organizacji ruchu. Powyższe informacje są wspólne dla wszystkich części, poniżej parametry charakteryzujące poszczególne części: w przypadku, gdyby stan faktyczny odbiegał od przedstawionego poniżej, tzn. droga powinna przebiegać przez działki niewymienione przez Zamawiającego, po konsultacji z Zamawiającym należy uwzględnić te działki. Część I: Projekt budowy ulicy Słowackiego Nr. ewidencyjny działek: 548 - ok. 526 mb. Należy wykonać w ramach tej części dwa kosztorysy inwestorskie: pierwszy ul. Słowackiego między ulicą Polną a ulicą Chopina, drugi pozostała część ulicy Słowackiego Część II: Projekt budowy ulicy Chopina Nr. ewidencyjny działek: 575, 593, 594,586, 588,652 - ok. 400 mb, Część III: Projekt budowy ulicy Łąkowej, Nr. ewidencyjny działek: 1041, 1073, 442 - ok. 472 mb W tej części należy uwzględnić także przebudowę oświetlenia drogowego Część IV: Projekt budowy ulicy Wybickiego Nr. ewidencyjny działek: 1291 - ok. 400 mb pierwszy kosztorys Nr. ewidencyjny działek: 1354, 1216/4 - ok. 120 mb drugi kosztorys; na tych działkach należy zaprojektować chodnik wraz ze ścieżką rowerową. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część I: 400,00 zł (czterysta złotych) Część II: 400,00 zł (czterysta złotych) Część III: 400,00 zł (czterysta złotych) Część IV: 400,00 zł (czterysta złotych) Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Poniecu Oddział w Czempiniu Nr 36 8682 1030 0040 0000 0390 0003 Tytułem: wadium na RF.271.1.2015 (Część I), lub RF.271.1.2015 (Część II), lub RF.271.1.2015 (Część III), lub (Część IV), Z treści przelewu musi wynikać na którą część Wykonawca wpłaca wadium! W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego ul. 24 Stycznia 25, 64-020 Czempiń w sekretariacie pok. 5, a kserokopię dokumentu należy załączyć do oferty. Niewniesienie wadium w terminie spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności faktury
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czempin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.:Modernizacja budynku przy Pl. Metziga 25 z dostosowaniem na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej w Lesznie
Dodano: 2016-07-27 - opracowanie projektu budowy Szkoły Podstawowej w Baranowie
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę pl. Kościuszki w Odolanowie
Dodano: 2016-07-18 - BUDOWA HALI WIDOWISKOWO-SPORTOWEJ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ NR 1 - GIMNAZJUM I LICEUM im. ks. PIOTRA SKARGI W SZAMOTUŁACH
Dodano: 2016-07-15 - Opracowanie dokumentacji na budowę suszarni osadów
Dodano: 2016-06-29 - Wykonanie dokumentacji projektowej oraz Studium Wykonalności dla zadania: Poprawa jakości edukacji zawodowej w powiecie gnieźnieńskim - dostosowanie infrastruktury edukacyjnej do potrzeb regionalnego rynku pracy
Dodano: 2016-06-27 - WYKONANIE W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ DOKUMENTACJI BUDOWLANEJ I ROBÓT BUDOWLANYCH DLA ZADANIA PN.: BUDOWA NOWEJ SIEDZIBY SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 4 W LESZNIE
Dodano: 2016-06-21 - Modernizacja i remont pomieszczeń sterylizatorni w budynku Katedry i Zakładu Toksykologii w Poznaniu, ul. Dojazd 30 wraz z wykonaniem serwisu i konserwacji urządzeń w okresie gwarancji
Dodano: 2016-06-14 - Opracowanie I etapu projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz zmian studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego wraz z koncepcją modernizacji układów drogowych na wskazanych obszarach wokół stacji i przystanków Poznańskiej Kolei Metropolitalnej
Dodano: 2016-06-14 - Wykonanie rewitalizacji ogólnodostępnych boisk sportowych na terenie Szkoły Podstawowej nr 62 położonej przy ulicy Druskiennickiej 32 w Poznaniu
Dodano: 2016-06-07