Przetargi.pl
opracowanie projektu budowy Szkoły Podstawowej w Baranowie

Wójt Gminy Tarnowo Podgórne ogłasza przetarg

  • Adres: 62-080 Tarnowo Podgórne, ul. Poznańska 115
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8146-221 , fax. (061) 814 61 18
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Tarnowo Podgórne
    ul. Poznańska 115 115
    62-080 Tarnowo Podgórne, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8146-221, fax. (061) 814 61 18
    REGON: 00055112500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnowo-podgorne.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    opracowanie projektu budowy Szkoły Podstawowej w Baranowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej budowy Szkoły Podstawowej w Baranowie, na działce nr 304/2. 3.1. I. Program funkcjonalny: W projekcie należy uwzględnić następujące funkcje: 1. 18 sal lekcyjnych ca dla 25 osób o pow. ca 60,0 m? z zapleczami o powierzchni ca 18,00 m? (jedno zaplecze na dwie sale lekcyjne) 2. sala komputerowa o pow. ca 60,00 m? 3. sala językowa o pow. ca 40,00 m? 4. sala z lustrem do ćwiczeń korekcyjnych i integracji sensorycznej ca 60,0 m? 5. biblioteka z czytelnią (w bibliotece po dwa stanowiska komputerowe dla nauczycieli i uczniów) pow. ca 60,00 m? 6. świetlica - bawialnia o pow. ca 100,00 m? 7. pokój nauczycielski ca 60,00 m? 8. szatnie w piwnicy 9. gabinet logopedy, pedagoga o pow. ca 50,00 m? 10. dwa pomieszczenia na zajęcia pozalekcyjne o pow. 40,00 m? każde 10. pomieszczenia administracyjne i socjalne o powierzchni ca 200,00 m? 11. pomieszczenia higieniczni - sanitarne o powierzchni ca 200.00 m? 12. sala sportowa wraz z szatniami i zapleczem sanitarnym o powierzchni ca 800,00 m? 13. parking na 100 miejsc postojowych dla samochodów osobowych 14 boisko wielofunkcyjne do gry w koszykówkę i siatkówkę 15. plac zabaw 16. zagospodarowanie terenu (utwardzone dojścia i dojazdy, nasadzenia w postaci drzew i krzewów, obsianie terenu trawą 17. główne wejście do budynku od strony zachodniej działki; od strony drogi uwzględnić pas zieleni izolacyjnej 18. budynek szkoły zasilany w energię elektryczną wytwarzaną przez panele fotowoltaiczne 19. budynek szkoły zasilany w ciepło przy zastosowaniu pomp ciepła 20. budynek zasilany w wodę, a odbiór kanalizacji sanitarnej z sieci gminnej 21. odprowadzenie wody deszczowej z budynku i terenów utwardzonych do sieci gminnej 22. koszt realizacji całości zadania inwestycyjnego nie może przekroczyć wartości 12.000.000,00 zł brutto. Budynek należy zaprojektować z dwoma kondygnacjami nadziemnymi i jedną podziemną o powierzchni zabudowy ca 3.600,00 m?. Dopuszcza się (przy złych warunkach gruntowo-wodnych) budynek dwukondygnacyjny + poddasze użytkowe UWAGA: Opracowana koncepcja, projekt budowlany i wykonawczy musi umożliwiać wykonanie obiektu w dwóch etapach. Pierwszy etap powinien obejmować wykonanie 10 sal lekcyjnych wraz z koniecznymi pomieszczeniami wymienionymi w punktach od 1-11 oraz budynkami i elementami zagospodarowania terenu i małej architektury wymienionymi w punktach od 12 - 16. II. Zakres zamówienia. Zakres zamówienia obejmować będzie następujące etapy: Etap I - opracowanie dwóch koncepcji budynku wraz z zagospodarowaniem terenu - (koncepcja w formie rzutu na planie i wizualizacji, kolorowe wydruki oraz cyfrowa wersja 3D) oraz wersja ostateczna po wprowadzeniu uwag Zamawiającego Etap II - opracowanie projektu budowlanego we wszystkich branżach i złożenie wniosku w Starostwie o pozwolenie na budowę Etap III - opracowanie projektu wykonawczego pełnobranżowego obiektu Etap IV - nadzór autorski nad realizacją projektu 1. Wszystkie opracowania projektowe należy wykonać w oparciu o m.in. następujące ustawy i rozporządzenia: -Ustawa prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 (Dz. U. 2006.156.1118 j.t. z póżn. zm.) - Rozporządzeniem w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego z dnia 3 lipca 2003r (Dz. U. z dnia 10 lipca 2003r z późn. zm.) - Rozporządzeniem w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego z dnia 2 września 2004r (Dz. U. z dnia 16 września 2004r z póżn. Zm.) - Inne przewidziane prawem przepisy w tym zakresie Etap I - koncepcja jak wyżej Etap II - opracowanie projektu budowlanego i złożenie wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę Projekt budowlany musi także obejmować: 1.Wykonanie mapy dla celów projektowych w skali 1:500 2.Wykonanie dokumentacji geotechnicznej określającej warunki gruntowo - wodne 3.Uzyskanie decyzji środowiskowej 4.Uzyskanie warunków technicznych od gestorów mediów 5.Uzgodnienia p.poż,, sanepid, bhp, konserwator zabytków (jeśli konieczne) 6.Likwidacja kolizji z instalacjami wszelkiego typu dla potrzeb realizacji zadania 7.Uzyskanie decyzji Natura 2000 oraz Deklaracji potwierdzającej, że projekt pn. Budowa szkoły podstawowej w Baranowie nie pogarsza stanu jednolitej części wód ani nie umożliwia osiągnięcia dobrego stanu wód wydanego przez Regionalna Dyrekcję Ochrony Środowiska 8.Opracowanie charakterystyki energetycznej 9.Uzyskanie decyzji celu publicznego 10.Opracowanie projektów we wszystkich branżach (m.in. budowlanej, drogowej, instalacji elektroenergetycznych, instalacji sanitarnych, teletechnicznej, alarmowej, instalacji wod.-kan zewnętrznych, instalacji wod.-kan i c.o. wewnętrznych, zieleni) w zakresie umożliwiającym uzyskanie pozwolenia na budowę 11.Przygotowanie i złożenie wniosku o uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę Etap III - opracowanie projektu wykonawczego pełnobranżowego Projekt wykonawczy powinien zawierać następujące opracowania: 1. zagospodarowanie terenu w granicy opracowania: ogrodzenie; drogi; podjazdy; chodniki; parkingi; oświetlenie terenu; przyłącza (wod. - kan., energetyczne , gazu, deszczówka); instalacja wody do zewnętrznego gaszenia pożaru; mała architektura 2. architektura wraz z detalami architektonicznymi 3. konstrukcja uwzględniająca rozwiązania wszystkich elementów konstrukcyjnych niezbędnych do prawidłowej realizacji zadania, 4. instalacje wewnętrzne: wod. - kan.; c.w.u.; c.o.; elektryczne (rozdzielnie, rozdział na oświetlenie, gniazda, siłę, odgromowa, uziemienie); wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej; instalacja przeciwpożarowa 5. instalacja elektryczna fotowoltaika 6. instalacja c.o. - pompy ciepła 7. instalacje telekomunikacyjne: okablowania strukturalnego, telefoniczna, internetowa, sygnalizacji włamania i napadu monitoringu, antenowa RTV, sygnalizacji p.poż., telewizji użytkowej, kanalizacja teletechniczna na terenie działki Inwestora 8. przyłącza: wod. - kan.; energetyczne; kanalizacji deszczowej 9. projekt zieleni, projekt boiska wielofunkcyjnego, projekt dróg (parking, dojazdy, chodniki) 10. wytyczne do projektu BIOZ 11. wszystkie projekty wykonawcze powinny zawierać rozwiązania szczegółów niezbędne do prawidłowej realizacji zadania 12. kosztorysy inwestorskie wraz ze zbiorczym zestawieniem kosztów, przedmiary robót, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych wszystkich branż Etap IV - nadzór autorski nad realizacją projektu 1. Sporządzanie, stwierdzanie w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem budowlanym i projektami wykonawczymi, 2. Wyjaśnianie wątpliwości dotyczących projektu budowlanego, projektów wykonawczych, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i ewentualnie uzupełnienie szczegółów dokumentacji projektowej, 3. Uzgadnianie na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy robót, możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w zakresie materiałów i konstrukcji oraz rozwiązań technicznych i technologicznych, 4. Czuwanie, by zakres wprowadzonych zmian nie spowodował istotnej zmiany zatwierdzonego projektu budowlanego, wymagającej uzyskania nowego pozwolenia na budowę bądź uzgodnienia projektu zamiennego, 5. Udział w komisjach i naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego, uczestnictwo w odbiorach robót zanikających oraz w odbiorze końcowym etapu budowy, procedurach rozruchu, 6. Ocena wyników szczegółowych badań materiałów i konstrukcji w zakresie zgodności z rozwiązaniami projektowymi, normami i innymi obowiązującymi przepisami, 7. Udział w czynnościach mających na celu doprowadzenie do uzyskania pozwolenia na użytkowanie całego przedsięwzięcia inwestycyjnego. 8. Odpowiedzi na pytania oferentów w trakcie procedury przetargowej na wykonawstwo robót. 3.2. Forma i ilość dokumentacji. Projektant zobowiązany jest dostarczyć dokumentację w następujących ilościach i formie: - Koncepcja - 2 egz. - Projekt budowlany - 6 egz. - Projekt wykonawczy - 5 egz. dla każdej branży - Kosztorys inwestorski - 2 egz. - Przedmiary robót - 3 egz. - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 3 egz. - Wersja elektroniczna: projekty, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, wytyczne do projektu BIOZ w formacie .dwg lub innym z przeglądarką; kosztorysy, przedmiary w formacie .ath, (każde opracowanie na osobnej płycie CD) 3.3. Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. 3.4. Wykonawca musi wskazać w ofercie, które elementy zamówienia zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania etapu 2
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnowo-podgorne.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach