Gmina Miasteczko Krajeńskie ogłasza przetarg
- Adres: 89-350 Miasteczko Krajeńskie, ul. Dąbrowskiego 16
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 067 2873196 , fax. 067 2873197
- Data zamieszczenia: 2015-02-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasteczko Krajeńskie
ul. Dąbrowskiego 16 16
89-350 Miasteczko Krajeńskie, woj. wielkopolskie
tel. 067 2873196, fax. 067 2873197
REGON: 57079145400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://miasteczko.kraj.nowoczesnagmina.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia drogowego i obiektów Gminy Miasteczko Krajeńskie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia drogowego i obiektów Gminy Miasteczko Krajeńskie 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ - Wykaz punktów poboru energii i obejmuje dostawę energii elektrycznej dla potrzeb 66 obiektów. 3. Sumaryczna moc umowna dla obiektów Zamawiającego wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ wynosi 773 kW. Szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy tj. od dnia 01.04.2015 r. do dnia 31.12.2016 r. wynosi 1.091.417 kWh. Powyższe dane maja charakter orientacyjny. Wykonawca winien uwzględnić wahanie poboru energii elektrycznej na poziomie +/-10%. Określenie przewidywanego zużycia energii służy celom prowadzonego postępowania i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanych ilościach. Rozliczenie dostawy energii odbywać się będzie na podstawie faktycznego zużycia energii elektrycznej przekazanego Wykonawcy przez OSD i cen jednostkowych energii podanych przez Wykonawcę w złożonej ofercie. 4. Zamawiającemu przysługuje prawo do zamiany mocy umownej punktów poboru energii elektrycznej na ogólnie obowiązujących zasadach wskazanych przez OSD oraz przepisach, szczególności w ustawie Prawo energetyczne, w sytuacji zwiększonego zapotrzebowania na energię elektryczną. 5. Zamawiający informuje, że ma zawartą czasową umowę kompleksową na dostawę i dystrybucję energii z ENEA S.A. ul. Górecka 1, 60 - 201 Poznań. Umowa na świadczenie usług wygasa z dniem 30 marca 2015 r. 6.Wykonawca zobowiązany jest w oparciu o udzielone Pełnomocnictwo do zgłoszenia w imieniu Zamawiającego (odbiorców/płatników) umowy sprzedaży energii elektrycznej operatorowi systemu dystrybucyjnego zgodnie z obowiązującymi przepisami, złożenia w imieniu mocodawcy Wniosków o zawarcie umowy o świadczenie usług dystrybucyjnych dla punktów poboru energii elektrycznej ujętymi w Załączniku oraz do reprezentowania Zamawiającego (odbiorcy/płatnika) w procesie zmiany sprzedawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 090000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://miasteczko.kraj.nowoczesnagmina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY KRZYKOSY I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
Dodano: 2016-07-27 - Zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego będących zarówno w jego bezpośrednim zarządzie jak również zarządzanych przez jego jednostki organizacyjne
Dodano: 2016-07-05 - Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Ujście oraz jednostek organizacyjnych Gminy Ujście w okresie 01.01.2017r. - 31.12.2019r.
Dodano: 2016-06-21 - Zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego będących zarówno w jego bezpośrednim zarządzie jak również zarządzanych przez jego jednostki organizacyjne
Dodano: 2016-06-21 - Dostawa oleju napędowego i opałowego dla LZD Siemianice
Dodano: 2016-03-10 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby jednostek organizacyjnych Gminy Osieczna
Dodano: 2016-02-29 - Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę paliw płynnych dla środków transportu znajdujących się w ewidencji Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Poznaniu
Dodano: 2016-01-05 - Dostawa energii elektrycznej na lata 2016-2017
Dodano: 2015-12-17 - Dostawa energii elektrycznej czynnej na potrzeby budynków, obiektów Gminy Grodziec i jej Jednostek Organizacyjnych
Dodano: 2015-12-15 - Zakup detaliczny paliw płynnych, olejów silnikowych i przekładniowych dla pojazdów Wielkopolskiego Centrum Ratownictwa Medycznego sp. z o. o.
Dodano: 2015-12-03