Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza ogłasza przetarg
- Adres: 52-114 Wrocław, ul. Warszawska 2
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3428631 , fax. 071 3465172
- Data zamieszczenia: 2011-06-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza
ul. Warszawska 2 2
52-114 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3428631, fax. 071 3465172
REGON: 93108261000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.falkiewicza.internetdsl.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Projekt oraz wymiana dwóch osobowych dźwigów elektrycznych w istniejących szybach budynku Oddziału Ginekologiczno -Położniczego Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Projekt oraz wymiana dwóch osobowych dźwigów elektrycznych w istniejących szybach budynku Oddziału Ginekologiczno -Położniczego Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu. Zakres robót obejmuje: a) prace projektowe; b) roboty rozbiórkowe; c) roboty nowoprojektowane. Opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno - użytkowy (załącznik nr 1 do SIWZ) Wykonawca zobowiązany jest do: a) wykonania projektu obejmującego dokumentację techniczną wymienianych dźwigów, zawierająca niezbędne dane pozwalające inwestorowi dokonać zgłoszenia robót w Nadzorze Budowlanym; b) wykonania przedmiotu umowy zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ, zasadami wiedzy technicznej, sztuki budowlanej i przepisami prawa z materiałów wolnych od wad - dźwigi elektryczne powinny być wymienione pojedynczo (jeden po drugim). c) zabezpieczenia terenu wykonania przedmiotu zamówienia; d) zorganizowania, a następnie zlikwidowania zaplecza realizacji przedmiotu zamówienia; e) ubezpieczenia budowy i robót, na okres od daty rozpoczęcia do daty zakończenia robót objętych umową lub do daty usunięcia wad, z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku ze zdarzeniami losowymi, od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, które po wypadku mogą powstać w związku z realizacją przedmiotu zamówienia, oraz zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu oryginału polisy do wglądu i akceptacji w terminie 14 dni od daty podpisania umowy; f) przerwania realizacji przedmiotu zamówienia na żądanie Zamawiającego oraz zabezpieczenia wykonania robót przed ich zniszczeniem; g) oznakowania terenu realizacji przedmiotu zamówienia; h) wywozu i utylizacji gruzu oraz odpadów na koszt własny (wykonawca powinien w czasie trwania robót zabezpieczyć pojemnik wielkogabarytowy na wywóz gruzu - miejsce ustawienia pojemnika zostanie ustalone przez obie strony zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego); i) składowania elementów metalowych demontowanych dźwigów elektrycznych w miejscu uzgodnionym z kierownikiem Działu Technicznego Szpitala; j) dbania o należyty stan i porządek na terenie realizacji przedmiotu zamówienia i terenie przyległym do niego, prowadzenia robót i dowozu materiałów w sposób niepowodujący zabrudzenia terenów sąsiednich i ciągów komunikacyjnych; k) zabezpieczenia na własny koszt terenu realizacji przedmiotu zamówienia przed kradzieżą lub zniszczeniem, a w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia ich części bądź majątku Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do ich naprawienia i doprowadzenia do stanu poprzedniego, na koszt własny; l) zorganizowania i prowadzenia prac w trybie zmianowym (jeżeli zajdzie taka konieczność) - bez zakłócenia normalnej pracy jednostki; m) po zakończeniu robót - uporządkowania terenu realizacji przedmiotu zamówienia oraz terenu przyległego i doprowadzenia go do stanu nie gorszego od pierwotnego, najpóźniej do dnia odbioru końcowego; n) uwzględnienia w technologii i sposobie wykonywania prac faktu, że budynek w którym będą wymieniane dźwigi, jest użytkowany. Wykonawca zapewni ciągłe kierowanie robotami przez osobę posiadającą wymagane uprawnienia. Materiały pochodzące z rozbiórek należy przygotować do wywiezienia i utylizacji przy zachowaniu zasad określonych w ustawie z 27 kwietnia 2001r. o odpadach. (tj. Dz. U. z 2007r. NR 39 poz. 251 ze zm.) oraz w ustawie z 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r. nr 25, poz. 150 ze zm.). Przed złożeniem oferty Wykonawca winien pozyskać wszelkie niezbędne informacje o przedmiocie zamówienia, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą mieć wpływ na ofertę przetargową i bierze pełną odpowiedzialność za odpowiednie wykonanie, stabilność i bezpieczeństwo wszelkich czynności na miejscu wykonania prac oraz za metody i technologie użyte podczas realizacji robót. Wykonawca winien wskazać w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Zaleca się, aby wykonawca dokonał (na swój koszt) wizji lokalnej miejsc, w którym nastąpi realizacja przedmiotu zamówienia i ich otoczenia, a także zdobył, na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Termin dokonania wizji lokalnej należy ustalić z kierownikiem Działu Technicznego (Marcin Gawron), nr tel. 71/ 342 86 31 (39) wew. 169 (w godzinach 10.30 - 14.30). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 154 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium. Kwota wadium wynosi 15 872,69 zł (słownie: piętnaście tysięcy osiemset siedemdziesiąt dwa złote 69 100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275), 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: BPS S.A. 08 1930 1073 2009 0902 4496 0001 Na dyspozycji przelewu Wykonawca winien wpisać: Wadium - sygnatura postępowania ZP PN-07 2011 - projekt i wymiana osobowych dźwigów elektrycznych. 5. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków na konto Zamawiającego, 6. Oryginał wadium wnoszonego w innej formie niż pieniężna należy złożyć w Kasie Zamawiającego w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1400. 7. Kserokopię wadium wnoszonego w innej formie niż pieniężna należy złożyć wraz z ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.falkiewicza.internetdsl.pl (zakładki: zamówienia publiczne/postępowania przetargowe)
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowych na przebudowę mostów w Jeleniej Górze
Dodano: 2016-07-27 - Dokumentacja projektowo-kosztorysowa remontu instalacji wody zimnej i ciepłej, instalacji kanalizacyjnej, pionów co w łazienkach, przebudowy instalacji wentylacyjnej wraz z przebudową łazienek oraz przebudowy drenażu w piwnicach DS. Dwudziestolatka przy ul. Piastowskiej 1 we Wrocławiu.
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego p.n. Budowa drogi łączącej Al. Jagiellonów z Osiedlem Kazimierza Wielkiego
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie prac projektowych oraz sporządzenie programu funkcjonalno-użytkowy (PFU) dla inwestycji pn. : Realizacja projektu Trasa Sudecka - przebudowa drogi wojewódzkiej nr 379 od ronda ul. Uczniowskiej w m. Stary Julianów do ronda ul. Wałbrzyska w m. Świdnica.
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla potrzeb budowy infrastruktury telekomunikacyjnej na terenie Polkowic, część 1 w ramach zadania budżetowego Budowa sieci światłowodowej
Dodano: 2016-07-26 - Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania przebudowa drogi powiatowej 1219D w miejscowości Szklary Górne, powiat lubiński, na odcinku o długości 1,250 km
Dodano: 2016-07-25 - Aktualizacja dokumentacji projektowej dla zadania: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na DK 8 w województwie dolnośląskim w m. Polanica Zdrój polegająca na rozbudowie skrzyżowania drogi krajowej nr 8 z drogą wojewódzką nr 388 w m. Polanica Zdrój
Dodano: 2016-07-21 - Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej ul. Nowa Kolonia w Walimiu - dokumentacja projektowa
Dodano: 2016-07-21 - Wybór Wykonawcy prac: Zaprojektowanie i budowa zadaszenia trybun B, C, D stadionu miejskiego w Legnicy w formule zaprojektuj i wybuduj - w ramach zadania inwestycyjnego -Rozbudowa Stadionu Sportowego im. Orła Białego.
Dodano: 2016-07-21 - Opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego p.n. Wymiana nawierzchni drogi i chodników ul. Żeromskiego i Piłsudskiego w m. Góra
Dodano: 2016-07-19