Przetargi.pl
Audyt projektu pn. ,Remont i modernizacja basenu - kąpieliska w Międzylesiu Nr projektu: RPDS.06.02.00-02-011-09

Miasto Gmina Międzylesie ogłasza przetarg

  • Adres: 57-530 Międzylesie, pl. Wolności 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8126327 , fax. 074 8126126
  • Data zamieszczenia: 2011-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gmina Międzylesie
    pl. Wolności 1 1
    57-530 Międzylesie, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8126327, fax. 074 8126126
    REGON: 00053062000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzylesie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Audyt projektu pn. ,Remont i modernizacja basenu - kąpieliska w Międzylesiu Nr projektu: RPDS.06.02.00-02-011-09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie audytu zewnętrznego projektu Remont i modernizacja basenu - kąpieliska w Międzylesiu; Nr projektu: RPDS.06.02.00-02-011/09; Numer i nazwa programu - 6. Wykorzystanie i promocja potencjału turystycznego i kulturowego Dolnego Śląska; Numer i nazwa działania - 6.2 Turystyka aktywna Tytuł projektu: Remont i modernizacja basenu - kąpieliska w Międzylesiu Numer i data zawarcia umowy o dofinansowanie: UDA-RPDS.06.02.00-02-011-09-00 z dnia 2010-02-12 Aneks do umowy o dofinansowanie nr UDA-RPDS.06.02.00-02-011-09-01 z dnia 19.11.2010r. Całkowita wartość projektu - 8 849 387,99 zł Całkowite wydatki kwalifikowane - 7 253 773,76 zł. Kwota dofinansowania - 5 076 916,26 zł. Kwota wydatków podlegających audytowi zewnętrznemu - 7 253 773,76 zł. Okres podlegający audytowi zewnętrznemu: 06.04.2009r. - 31.05.2011r. Wnioski o płatność: 1. Wniosek o płatność pośrednią: kwota wydatków kwalifikowanych - 17 763,20 PLN; wnioskowana kwota - 12 432,46 PLN 2. Wniosek o płatność pośrednią: kwota wydatków kwalifikowanych - 30 000,00 PLN; wnioskowana kwota - 20 997,00 PLN 3. Wniosek o płatność pośrednią: kwota wydatków kwalifikowanych - 1 366 229,87 PLN; wnioskowana kwota - 956 224,29 PLN 4. Wniosek o płatność pośrednią: kwota wydatków kwalifikowanych - 865 365,33 PLN; wnioskowana kwota - 605 669,19 PLN 5. Wniosek o płatność pośrednią: kwota wydatków kwalifikowanych - 995 521,29 PLN; wnioskowana kwota - 696 765,35 PLN Miejsce przechowywania dokumentacji dotyczącej wniosku: w siedzibie Zamawiającego Cel audytu zewnętrznego. Audytem zewnętrznym określony jest zakres prac, których celem jest uzyskanie dowodów pozwalających na jednoznaczną ocenę przez podmiot przeprowadzający audyt, czy realizacja w/w projektu przebiega zgodnie z umową i wnioskiem o dofinansowanie projektu. Efektem audytu jest uzyskanie racjonalnego zapewnienia, że wydatki poniesione w ramach projektu są kwalifikowane, a realizowany projekt jest zgodny z umową i wnioskiem o dofinansowanie. Audyt zewnętrzny ma doprowadzić, do uzyskania podstaw do potwierdzenia wiarygodności danych, zarówno liczbowych jak i opisowych, zawartych w przedstawionych przez Zamawiającego dokumentach związanych z realizowanym projektem. Celem przeprowadzenia audytu zewnętrznego jest zwiększenie pewności Zamawiającego, że projekt jest realizowany prawidłowo. Zakres i sposób przeprowadzenia audytu. 1) Audyt musi obejmować następujący minimalny zakres: - Sprawdzenie realizacji projektu zgodnie z umową o dofinansowanie i obowiązującymi przepisami prawa oraz zaleceniami i wytycznymi IZ RPO WD: b. sprawdzenie prawidłowości przeprowadzenia procedur przetargowych, c. audyt poprawności księgowania wydatków poniesionych w ramach projektu, ocena kwalifikowalności wydatków w ramach projektu, sposób ich dokumentowania i prowadzenie odrębnej ewidencji księgowej, d. analizę terminowości uzyskiwania środków na realizację projektu, e. sprawdzenie wniosków o płatność z księgami rachunkowymi w części dotyczącej projektu, f. sprawdzenie wiarygodności sprawozdań z realizacji projektu z zakresem rzeczowym projektu, g. weryfikacja sposobu monitorowania projektu (osiągnięcia celu oraz wskaźników produktu i rezultatu projektu), h. sprawdzenie sposobu, przechowywania, udostępniania i archiwizacji dokumentacji zgromadzonej w ramach projektu. i. prawidłowość stosowania wymogów dotyczących informacji i promocji w projekcie. - Sprawdzenie ustanowienia i posiadania przez Beneficjenta wewnętrznych procedur w ramach projektu. - Sprawdzenie posiadania przez Beneficjenta ścieżki audytu w zakresie finansowo - księgowym - Sprawdzenie poprawności poniesionych wydatków w ramach realizowanego projektu udokumentowanych fakturami lub innymi dokumentami księgowymi o równoważnej wartości dowodowej potwierdzonymi przelewami (wyciągami rachunku bankowego) - Sprawdzenie terminowości rozliczania środków finansowych w ramach projektu - Sprawdzenie wniosków beneficjenta o płatność z księgami rachunkowymi Beneficjenta w części dotyczącej projektu i z dokumentacją źródłową. - Analiza powodzenia projektu, poprzez oszacowania zagrożeń. Audyt zewnętrzny przeprowadzony zostanie w siedzibie Zamawiającego i w miejscu realizowanej inwestycji na podstawie dokumentów dotyczących projektu i wizji w terenie zgodnie z powszechnie uznawanymi, polskimi oraz międzynarodowymi standardami audytu. Rezultat przeprowadzonego audytu. 1) Po przeprowadzeniu audytu Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania opinii i raportu (sprawozdania) uzupełniającego opinię z audytu zewnętrznego projektu (w trzech egzemplarzach każdy w formie pisemnej z podpisami audytorów i osób uprawnionych do składania oświadczeń woli ze strony wykonawcy oraz w jednym egzemplarzu na nośniku elektronicznym - płyta CD-ROM) dla Zamawiającego zgodnie z polskimi i międzynarodowymi standardami audytu. Dokumenty powinny zostać oznaczone odpowiednimi logotypami, zgodnie z wytycznymi krajowymi i IZ RPO WD. 2) Opinia i raport powinny wskazywać próg istotności i poziom ufności zgodny z międzynarodowymi standardami, wyrażać osiągniecie (lub nie osiągnięcie) celu audytu a raport powinien zawierać minimum informacje ogólne tj np. o projekcie, beneficjencie, wykonawcy audytu. terminie przeprowadzenia audytu podstawy prawne przeprowadzenia audytu, oraz informacje szczegółowe tj. metodologię przeprowadzenia audytu, analizę ryzyka, ustalenia z badania, rekomendacje i wnioski itp. Bezstronność i niezależność . 1) Osoby uczestniczące w przeprowadzaniu audytu muszą spełniać wymóg bezstronności i niezależności. Bezstronność i niezależność nie jest zachowana, jeżeli osoba lub podmiot przeprowadzający audyt: a. posiada udziały, akcje lub inne tytuły własności w jednostce pełniącej rolę Beneficjenta lub w jednostce z nią stowarzyszonej, wobec niej dominującej, od niej zależnej lub współzależnej; b. jest lub był w ostatnich 3 latach przedstawicielem prawnym (pełnomocnikiem), członkiem organów nadzorczych, bądź zarządzających Beneficjenta lub pracownikiem jednostki z nim stowarzyszonej, wobec niego dominującej, od niego zależnej lub współzależnej; c. w ostatnich 3 latach uczestniczył w sporządzaniu u Beneficjenta dokumentów dla projektu stanowiącego przedmiot audytu zewnętrznego projektu; d. osiągnął chociażby w jednym roku w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej 50% przychodu rocznego z tytułu świadczenia usług na rzecz jednostki pełniącej rolę Beneficjenta, jednostki wobec niej dominującej, z nią stowarzyszonej, od niej zależnej lub współzależnej (nie dotyczy to pierwszego roku działalności osoby/podmiotu przeprowadzającego audyt zewnętrzny projektu); e. jest małżonkiem, osobą pozostającą we wspólnym pożyciu, krewnym lub powinowatym w linii prostej, krewnym lub powinowatym w linii bocznej do drugiego stopnia lub jest związany z tytułu opieki, przysposobienia lub kurateli z osobą zarządzającą lub będącą w organach nadzorczych jednostki pełniącej rolę Beneficjenta albo zatrudnia przy prowadzeniu audytu zewnętrznego projektu takie osoby; f. jest albo był zaangażowany bezpośrednio lub pośrednio w planowanie, przygotowanie, realizację, zarządzanie projektem stanowiącym przedmiot audytu zewnętrznego projektu; g. z innych powodów nie spełnia warunków bezstronności i niezależności; h. ponadto osoby uczestniczące w przeprowadzaniu audytu zewnętrznego projektu muszą bezwzględnie spełniać wymóg bezstronności i niezależności od IZ RPO WD-IP RPO WD w zakresie realizowanych przez te instytucje funkcji wdrażania, rozliczania, kontroli lub audytu w ramach RPO WD. Opis projektu: Przedmiotem inwestycji pn. ,Remont i modernizacja basenu - kąpieliska w Międzylesiu jest modernizacja basenu kąpielowego wraz z infrastrukturą techniczną przy ulicy Kościelnej na działkach 408/5, 413, 414, 415, 416/3, 416/4, 416/6, 522, 526, 535, obręb Międzylesie. Teren inwestycji położony jest w północno - wschodniej części miasta. W ramach projektu przewidziano do rozbiórki następujące obiekty: basen tzw. średni do nauki pływania, basen najmniejszy - brodzik, parterowe budynki - szatnia oraz budynek socjalny, parterowy budynek WC, istniejące ogrodzenie. Produktami projektu są; a. budynek przebieralni - w południowo wschodniej części działki zaprojektowano parterowy, niepodpiwniczony budynek przykryty dachem wielospadowym b. basen rekreacyjny z brodzikiem dla dzieci - o głębokości 1,2 m i powierzchni 420m2 c. basen sportowy - z sześcioma torami i wymiarami 12,5 x 25 m i głębokości 1,35 - 1,85 m. d. tymczasowy obiekt z obudową pneumatyczną - w celu przedłużenia funkcjonowania basenu zaprojektowano tymczasowe przykrycie basenu sportowego oraz wykonanie łącznika pomiędzy budynkiem przebieralni a basenem sportowym. e. boisko do piłki plażowej - o powierzchni płyty 410 m2 i wymiarach 8 x 16 m. f. plaża leżakowa g. plac zabaw dla dzieci h. ogrodzenie terenu - z siatki ogrodzeniowej o wysokości 18 cm. Cel ogólny projektu: Podniesienie poziomu usług turystyki aktywnej w gminie Międzylesie Realizacja projektu: Realizacja projektu obejmuje kontrakty na wykonanie dokumentacji technicznej, robót budowlanych, nadzoru inwestorskiego oraz promocję projektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 741210005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium. 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 2.000 zł 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Bank Spółdzielczy Kłodzko o-Bystrzyca Kłodzka Nr 919523 1040 0100 2176 2001 0004 4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Miedzylesie, pl. Wolności 1 lub dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzylesie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną