Przetargi.pl
Projekt i budowa ulic: Sienkiewicza i Kościuszki w Chęcinach i drogi na dz. 696, 694 w m. Polichno

Gmina Chęciny ogłasza przetarg

  • Adres: 26-060 Chęciny, Pl. 2 Czerwca
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 151 006 , fax. 413 151 085
  • Data zamieszczenia: 2019-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chęciny
    Pl. 2 Czerwca 4
    26-060 Chęciny, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 151 006, fax. 413 151 085
    REGON: 52766400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.checiny.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt i budowa ulic: Sienkiewicza i Kościuszki w Chęcinach i drogi na dz. 696, 694 w m. Polichno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Projekt i budowa ulic: Sienkiewicza i Kościuszki w Chęcinach i drogi na dz. 696, 694 w m. Polichno. Zadanie częściowe nr: 1 Projekt i budowa ulicy H. Sienkiewicza i T. Kościuszki wraz z odwodnieniem i oświetleniem w m. Chęciny, gmina Chęciny. W zakresie zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie dróg gminnych – ul. H. Sienkiewicza i ul. T. Kościuszki wraz ze wstępnym podziałem około 7 działek przyległych do działek drogowych (ZRID). Wykonawca zaprojektuje, wybuduje i odda do użytkowania w stanie wolnym od wad przedsięwzięcie pn.: "Projekt i Budowa ulicy H. Sienkiewicza i ulicy T. Kościuszki wraz z odwodnieniem i oświetleniem w m. Chęciny, gmina Chęciny” o długości 1,446 km. Inwestycja dotyczyć będzie budowy ulic gminnych klasy D (dojazdowej) wraz z budową ciągu pieszo-rowerowych usytuowanego wzdłuż ul. H. Sienkiewicza przy krawędzi jezdni oraz chodnika przy krawędzi ul. T. Kościuszki . W zakres inwestycji wchodzi również budowa kanalizacji deszczowej i oświetlenia ulicznego i innych urządzeń drogowych (zjazdy do posesji). Przedmiot zamówienia należy zaprojektować i wykonać zgodnie z PFU i koncepcją Planu Zagospodarowania Terenu dla budowy dróg gminnych i Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. Odcinki dróg gminnych, które podlegają budowie przebiegają w pasie własności dróg gminnych wraz z działkami, które po wstępnym zatwierdzonym podziale stanowić będą pas drogowy. Powyższe drogi (ulice) posiadają następujące szerokości pasa drogowego : ul. H. Sienkiewicza -12,00 m ul. T. Kościuszki -10,00 m Długość przewidzianych do budowy odcinków dróg (ulic) to około 1,446 km . Zakres planowanej inwestycji obejmuje: -Budowę dróg gminnych w przebiegu zgodnym z Planem Zagospodarowania Terenu - Przebudowę skrzyżowań z drogami publicznymi, - Budowę nowych nawierzchni dróg gminnych, - Budowę ciągu pieszo-rowerowego o szerokości 3,0 m przy krawędzi ulicy H. Sienkiewicza po stronie lewej - Budowę chodnika o szerokości 2,0 m przy krawędzi ulicy H. Sienkiewicza po stronie prawej - Budowę chodnika obustronnego o szerokości 2,0 m przy krawędzi ulicy T. Kościuszki - przebudowę/rozbudowę skrzyżowań z drogami publicznymi (drogą wojewódzką nr 762, i drogą gminną -ul. Zelejowa), - Budowę zjazdów indywidualnych do posesji w ilości 33 szt. w ciągu ul. H. Sienkiewicza, - Budowę zjazdów publicznych w ilości 4 szt. w ciągu ul. H. Sienkiewicza, - Budowę zjazdów indywidualnych do posesji w ilości 41 szt. w ciągu ul. T. Kościuszki, - Budowę zjazdów publicznych w ilości 1 szt. w ciągu ul. T. Kościuszki, - Budowę odwodnienia drogowego tj. kanalizacji deszczowej, - Budowę oświetlenia ulicznego, - Budowę urządzeń bezpieczeństwa ruchu (oznakowanie pionowe i poziome) wciągu obu ulic. Zadanie częściowe nr: 2 Projekt i rozbudowa drogi na działkach 696 i 694 w miejscowości Polichno, gmina Chęciny”. W zakresie zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie drogi gminnej na działkach nr 696 i 694 w miejscowości Polichno wraz ze wstępnym podziałem około 40 działek przyległych do działek drogowych (ZRID). Wykonawca zaprojektuje, wybuduje i odda do użytkowania w stanie wolnym od wad przedsięwzięcie pn. : "Projekt i rozbudowa drogi na działkach nr 696 i 694 w miejscowości Polichno”, gmina Chęciny o długości 1,50 km . Inwestycja dotyczyć będzie budowy drogi gminnej klasy D (dojazdowej) wraz z budową ciągu pieszo-rowerowego o szerokości 3,00 m usytuowanego wzdłuż prawej krawędzi jezdni. W zakres inwestycji wchodzi również budowa lewostronnego pobocza o szerokości 1,00 m i ulepszonego kruszywem Przedmiot zamówienia należy zaprojektować i wykonać zgodnie z PFU i koncepcją Planu Zagospodarowania Terenu dla budowy drogi gminnej i Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. Powyższa droga posiada następującą szerokość pasa drogowego : Droga w msc. Polichno - pas drogowy 12,00 m Odcinek drogi gminnej, która podlega rozbudowie przebiega w pasie własności drogi gminnej wraz z działkami, które po wstępnym zatwierdzonym podziale stanowić będą pas drogowy. Długość przewidzianego do rozbudowy odcinka drogi to około 1,50 km . Zakres planowanej inwestycji obejmuje: - Rozbudowę drogi gminnej w Polichnie w przebiegu zgodnym z Planem Zagospodarowania Terenu - Przebudowę skrzyżowań z drogą publiczną (drogą powiatową nr 0275T) – dwa skrzyżowania, - Budowę nowej nawierzchni drogi gminnej, - Budowę ciągu pieszo-rowerowego o szerokości 3,0 m przy prawej krawędzi drogi w Polichnie, - Budowę lewostronnego pobocza ziemnego ulepszonego kruszywem, - Budowę zjazdów indywidualnych do posesji w ilości 78 szt., - Budowę zjazdów publicznych w ilości 9 szt., - Budowę powierzchniowego odwodnienia drogowego do rowu otwartego, - Budowę urządzeń bezpieczeństwa ruchu (oznakowanie pionowe i urządzenia Brd przy szkole ) wciągu drogi w Polichnie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: ZADANIE NR 1 - 110 000.00 ZŁ ZADANIE NR 2 - 80 000.00 ZŁ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokument potwierdzający niezaleganie przez wykonawcę z opłacaniem podatków Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument potwierdzający, że nie otwarto likwidacji wykonawcy Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach