Przetargi.pl
pracownik obsługi klienta i technik sprzedaży

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 63-300 Pleszew, ul. Wyspiańskiego 6
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7422678 , fax. 062 7422678
  • Data zamieszczenia: 2013-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Wyspiańskiego 6 6
    63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7422678, fax. 062 7422678
    REGON: 25096734600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    pracownik obsługi klienta i technik sprzedaży
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia w oparciu o Wspólny Słownik Zamówień Publicznych CPV (kategoria 80500000-9) w zakresie: Pracownik obsługi klienta i technik sprzedaży dla grupy do 20 osób bezrobotnych Termin realizacji zamówienia: Rozpoczęcie: 20.05.2013r. Czas realizacji: do czterech tygodni Wymagana ilość godzin przypadających na jednego uczestnika szkolenia: -Ogółem minimum 110 godzin zegarowych /gdzie godziny zegarowe powinny uwzględniać godziny lekcyjne oraz przerwy/ w tym: a)zajęć teoretycznych - minimum 25 godzin zegarowych b)zajęć praktycznych - minimum 85 godzin zegarowych Opis przedmiotu zamówienia. Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników wiedzy i umiejętności z zakresu profesjonalnej obsługi klienta. Szkolenie ma mieć charakter warsztatowy, gdzie uczestnicy zgłębią w praktyce tajniki obsługi klienta podczas ćwiczeń. Szczegółowymi celami szkolenia jest m.in. poznanie obszarów obsługi klienta i najważniejszych zasad obsługi klienta przez uczestników; nabycie umiejętności skutecznego komunikowania się, aktywnego słuchania i radzenia sobie z konfliktami w procesach obsługi klienta; doskonalenie umiejętności interpersonalnych; nabycie umiejętności stosowania technik i narzędzi negocjacji, perswazji i manipulacji; poznanie pojęcia etyki zawodowej i savoir-vivre; techniki sprzedaży i ich zastosowanie; nabycie umiejętności aktywnego poszukiwania pracy przez uczestników szkolenia oraz wypracowanie Indywidualnego Planu Działania /IPD/ w celu zdobycia pracy. Na zakończenie, w ostatnim dniu szkolenia, Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia każdemu uczestnikowi szkolenia minimum 2 propozycji pracy zgodnych z nabytymi kwalifikacjami uzyskanymi po szkoleniu celem podniesienia efektywności szkolenia. Sposób prowadzenia zajęć powinien być zróżnicowany i uwzględniać poziom uczestników szkolenia. Przed przystąpieniem do szkolenia Wykonawca zrobi w ramach rekrutacji egzamin wstępny celem wyselekcjonowania do szkolenia 20 osób spośród potencjalnych uczestników. Jeśli nie będzie 20 uczestników to proporcjonalnie obniża się koszty szkolenia. Program szkolenia powinien uwzględniać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych, o których mowa w art. 4 ust. 1 pkt. 7 lit. e ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy Szkolenie musi być realizowane według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. Wykładowcy muszą mieć wykształcenie wyższe. Kwalifikacje i doświadczenie wykładowców muszą być adekwatne do zakresu prowadzonych. Wykonawca musi zapewnić minimum dwóch wykładowców do realizacji zamówienia. W kadrze Wykładowców musi znaleźć się jeden wykładowca ze stopniem doktora. Wykonawca zapewni wszystkie niezbędne materiały szkoleniowe potrzebne do realizacji szkolenia, a także odpowiednią lokalizację miejsca szkolenia, ilość sal wykładowych do realizacji części teoretycznej i praktycznej oraz zaplecze higieniczno-sanitarne. Wykonawca w opisie warunków szkolenia winien podać miejsce realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych i w sposób szczegółowy opisać wyposażenie poszczególnych sal, w których będą prowadzone zajęcia dydaktyczne oraz zapewnić tym osobom swobodny dostęp do sprzętu wykorzystywanego w realizacji zamówienia. Wykonawca zapewni serwis kawowy na czas trwania szkolenia - przez serwis kawowy należy rozumieć zaopatrzenie uczestników szkolenia w kubki, kawę, herbatę, cukier, wodę, ciastka lub kanapki. Wykonawca zapewni szkolenie na terenie powiatu pleszewskiego. Zamawiający w razie potrzeby może udzielić zamówienia uzupełniającego z wolnej ręki dotychczasowemu Wykonawcy w okresie do 30.06.2013r. Zamówienia uzupełniające mogą stanowić nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegają na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Szkolenie będzie się odbywało w dni powszednie od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem sobót i niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy, nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie i kończyło się najpóźniej o godz. 17.00. Szkolenie nie może być krótsze niż 5 godzin dziennie. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia następującej dokumentacji: a) dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy i wymiar godzin, b) list obecności na zajęciach szkolonych uczestników zawierających imię, nazwisko i podpis uczestnika szkolenia; c) list odbioru zaświadczeń po zakończonym kursie wraz z kserokopiami wydanych zaświadczeń. Po zakończonym szkoleniu Wykonawca przekaże Zamawiającemu anonimowe ankiety wypełnione przez uczestników szkolenia oceniających dany kurs. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert drogą elektroniczną. Zamawiający nie przewiduje wykorzystania licytacji elektronicznej. Wykonawca wystawi odpowiednie zaświadczenie każdemu uczestnikowi szkolenia po jego zakończeniu które musi być zgodne z §18 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych zawierający numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, oraz inne wymagane dokumenty Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli przygotowania stanowisk szkoleniowych oraz warunków higieniczno-sanitarnych dzień wcześniej lub w dowolnym dniu po rozpoczęciu szkolenia. Wykonawca na zakończenie szkolenia zobowiązany jest do przeprowadzenia testu wiedzy z zakresu zrealizowanego materiału dla wszystkich uczestników szkolenia. Wyniki testu muszą zostać przekazane Zamawiającemu niezwłocznie po zakończeniu szkolenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ilość godzin szkolenia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pup.pleszew.ibip.pl; puppleszew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach