Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Kamieniu Małym ogłasza przetarg
- Adres: 66460 Witnica, Kamień Mały
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 0-95 751 58 26, , fax. 0-95 751 58 26
- Data zamieszczenia: 2017-08-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Kamieniu Małym
Kamień Mały 89
66460 Witnica, woj. lubuskie
tel. 0-95 751 58 26, , fax. 0-95 751 58 26
REGON: 78835300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsrkm.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Prace remontowe w internacie” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Prace remontowe w internacie” Na zakres robót do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia składa się w szczególności: Przeprowadzenie robót budowlanych w pomieszczeniach internatu: klatka schodowa, mieszkanie, korytarz I piętra, pokój nr 2, pokój wychowawców. Zakres robót: demontaż okładzin posadzkowych lastrykowych i terakotowych, wykonanie wylewek cienkowarstwowych, ułożenie okładzin z płytek schodowych, wykonanie malowania farbami olejnymi, wymiana poręczy, wykonanie malatury balustrad, wymiana ościeżnic i drzwi, uzupełnianie i wymiana zawilgoconych tynków, uzupełnianie listew cokołowych MDF okleinowanych, wykonanie malatury sufitów i ścian farbami emulsyjnymi, wymiana drzwi balkonowych na okno PCV, uzupełnienie ściany zewnętrznej z bloczków gazobetonowych, uzupełnienie tynków zewnętrznych i wewnętrznych, wymiana po zalaniu tynków wewnętrznych, montaż zewnętrznego i wewnętrznego parapetu okiennego, demontaż części ścian płyt GK, wykonanie obudowy rur instalacyjnych z płyt GK na stelażu stalowym, wymiana kratek wentylacyjnych, podłączyć istniejący bojler ciepłej wody, wyposażenie kuchni w: baterię zlewozmywakową, zlewozmywak, szafki kuchenne, wymiana płyt kasetonowych sufitowych, demontaż paneli ściennych, wykonanie gładzi gipsowych, uzupełnienie posadzki z paneli podłogowych, przełączenia instalacji elektrycznej oświetleniowej i wtyczkowej do głównej rozdzielni mieszkania, wymiana osprzętu elektrycznego, wymiana posadzki korytarza I pietra na wykładzinę rulonową PCV, lakierowanie ścian, wykonanie w ościeży lukarny wypraw tynkarskich, usunięcie tapet, zeskrobanie i zmycie z sufitu i ścian starej farby. Zakres pracy prowadzonych w terminie od 04.09.2017 r. – 20.09.2017 r. nie może uniemożliwiać funkcjonowania internatu ani zagrażać bezpieczeństwu jego mieszkańców. Prace wykonywane w tym terminie powinny być prowadzone podczas nieobecności jego mieszkańców, podczas gdy uczniowie znajdują się na zajęciach lekcyjnych w godzinach uzgodnionych z Dyrektorem ZSCKR. Dokumentacja powykonawcza. Szczegółowy zakres określony został w: Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, wzorze umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień w niniejszym postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ; b) oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; Jeżeli Wykonawca zamierza zlecić osobom trzecim podwykonawstwo jakiejkolwiek części zamówienia, należy przedstawić informację dla każdego z podwykonawców, których to dotyczy, odrębnym oświadczeniem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ w odniesieniu do podwykonawcy, Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w SIWZ, należy przedstawić informację dla każdego z podmiotów, których to dotyczy, odrębnym oświadczeniem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, w odniesieniu do innego podmiotu, W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. c) zobowiązanie wymagane postanowieniami pkt 5.3.2. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; d) w przypadku, gdy w imieniu Wykonawcy występują inne osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CeiDG) do oferty należy dołączyć Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału; e) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo; f) Dokumenty, z których wynika prawo podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2017r. poz. 570 ze zm.), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; g) kosztorys ofertowy opracowany metodą kalkulacji szczegółowej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont budynku nr 691/k. 4877 m. Nowogród Bobrzański
Dodano: 2024-07-17 - ” Rozbudowa budynku oraz zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń Środowiskowego Domu Samopomocy w Santoku – Etap II”
Dodano: 2024-07-15 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku przedszkola gminnego na Klub Malucha wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2024-07-15 - WYMIANA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W BUDYNKU GŁÓWNYM SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 WE WSCHOWIE- ETAP 1.
Dodano: 2024-07-12 - Przebudowa terenu wokół Szkoły Podstawowej w Małomicach z dostosowaniem do potrzeb uczniów
Dodano: 2024-07-11 - Budowa dróg gminnych ulicy: Wiśniowej, Czereśniowej wraz z budową części kanalizacji sanitarnej i wodnej w ul. Brzoskwiniowej i dz.149/1 na terenie Małomic”
Dodano: 2024-07-09 - Budowa remizy strażackiej OSP
Dodano: 2024-07-09 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1311F na odcinku Sienno – Ośno Lubuskie
Dodano: 2024-07-09 - Remont wraz z rozbudową budynku Urzędu Gminy w Lipinkach Łużyckich
Dodano: 2024-07-08 - BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z LOKALNĄ OCZYSZCZALNIĄ ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI KOŁO
Dodano: 2024-07-08