17 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 75-901 Koszalin, 4 Marca
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95 , fax. 261 45 62 44
- Data zamieszczenia: 2019-10-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
4 Marca 3
75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95, fax. 261 45 62 44
REGON: 33120312800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.17wog.ron.mil.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prace naprawcze nawierzchni drogi asfaltowej na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Wojska Polskiego 66 w Koszalinie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są prace naprawcze nawierzchni drogi asfaltowej na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Wojska Polskiego 66 w Koszalinie, w oparciu o Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 1 do SIWZ, Przedmiar robót – załącznik nr 2 do SIWZ oraz Planem kompleksu z lokalizacją zamierzenia – załącznik nr 3 do SIWZ . 2. Szczegółowy zakres i sposób wykonania oraz cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia zostały określone w dokumentacji projektowej w postaci Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. 3. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany na podstawie dokumentacji projektowej tj. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót z załącznikami, rysunków i szkiców. 4. W związku z przyjętym rozliczeniem ryczałtowym, Zamawiający informuje, że przedmiary robót udostępnione wraz z dokumentacją projektową należy traktować w sposób orientacyjny i pomocniczy. Stanowią one część składową opisu przedmiotu zamówienia i nie mogą być dla Wykonawcy jedyna podstawą do obliczenia ceny oferty. 5. Wykonawca powinien wykonać wszystkie roboty zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. 6. Po stronie Wykonawcy jest wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21), Wykonawca jest wytwórcą odpadów budowlanych, a pozostałe materiały np. z rozbiórki nie podlegające utylizacji zgodnie z w/w ustawą Zamawiający pozostawia do dyspozycji Wykonawcy. 7. Przy realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca powinien dysponować personelem kierowniczym posiadającym wymagane uprawnienia, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: 1) minimum jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w ramach warunku udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej 17wog.wp.mil.pl, zakładka POZOSTAŁE /ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 2019 /POWYŻEJ 30.000 EURO informacji z otwarcia ofert o której mowa w art. 86 ust 5 uPzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 uPzp stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Oferta musi zawierać: 1) Formularz oferty – sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, 2) w przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba (y) inna (e) niż upoważniona(e) do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego(ych) będzie wynikać zakres umocowania. 3) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 4) oświadczenia dotyczące spełnienia warunków w postępowaniu oraz dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, stanowiące załączniki do SIWZ, wzór – załącznik nr 5 i 6 do SIWZ, 5) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w Część VII pkt 7 SIWZ, jeżeli dotyczy,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bieżące utrzymanie dróg gruntowych w Gminie Wolin w roku 2024 – II Postępowanie
Dodano: 2024-02-21 - Przebudowa odcinka drogi leśnej w m. Dadzewo - Nadleśnictwo Polanów
Dodano: 2023-08-31 - Budowa chodnika w miejscowości Tarnowo wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej
Dodano: 2023-07-15 - „Remont dróg leśnych o nawierzchni bitumicznej w Nadleśnictwie Polanów” – postępowanie powtórzone
Dodano: 2022-10-26 - Remont dróg leśnych o nawierzchni bitumicznej Nadleśnictwa Polanów
Dodano: 2022-10-09 - Przebudowa drogi Lewice - Gąbin
Dodano: 2022-09-22 - „Przebudowa drogi powiatowej nr 1021Z – budowa chodnika w miejscowości Trzebieszewo – etap I”.
Dodano: 2022-09-21 - wykonanie robót w zakresie nawierzchni na terenie nieruchomości położonych przy ul. Krasińskiego 36-44, ul. Łuczniczej 12-36 oraz ul. A. Walentynowicz 5,5b, ul. Kleeberga 11b oraz ul. Łukasińskiego 30h i 30g w Szczecinie
Dodano: 2021-02-05 - wykonanie robót budowlanych w zakresie nawierzchni na terenie nieruchomości położonych przy ul. Ostrowskiej 5-5a, 9-9a oraz ul. Parkowej 56,58 w Szczecinie, stanowiących zasób własny Szczecińskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o. o
Dodano: 2021-02-01 - wykonanie robót w zakresie nawierzchni na terenie nieruchomości położonych przy ul. Krasińskiego 36-44, ul. Łuczniczej 12-36 oraz ul. A. Walentynowicz 5,5b, ul. Kleeberga 11b oraz ul. Łukasińskiego 30h i 30g w Szczecinie
Dodano: 2020-12-21