Urząd Gminy w Blizanowie ogłasza przetarg
- Adres: 62-814 Blizanów, 52
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 7511066 , fax. 062 7641113
- Data zamieszczenia: 2009-06-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Blizanowie
52 52
62-814 Blizanów, woj. wielkopolskie
tel. 062 7511066, fax. 062 7641113
REGON: 00053300900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug-blizanow.everest-pi.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
POWIERZCHNIOWE UTRWALENIE DRÓG GMINNYCH NR 112P BLIZANÓW - JANKÓW PIERWSZY, NR 108P W M. KORAB, NR 132P WYGANKI - ŻERNIKI, NR 146P W M. RYCHNÓW - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje wykonanie powierzchniowego utrwalenia dróg gminnych nr 122P Blizanów - Janków Pierwszy na odcinku 1100mb, nr 108P w m. Korab na odcinku 1400mb, nr 132P Wyganki - Żerniki na odcinku 1220mb, nr 146P w m. Rychnów na odcinku 155mb - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ustawy pzp, tj.: posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem, zgodnie z przepisami wymagającymi takich uprawnień, w tym: nie zalegają z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne na rzecz ZUS-u lub KRUS-u, nie zalegają z opłacaniem podatków na rzecz właściwego Urzędu Skarbowego, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24ustawy pzp, b) wykonali 3 roboty budowlane w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz że roboty te zostały wykonane należycie, c) dysponują niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia, d) dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, w tym dysponują kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia budowlane w zakresie budowy dróg oraz posiadającym zaświadczenie o wpisie do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 2. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana przez Komisję Przetargową. Komisja oceni, czy Wykonawca spełnia lub Nie spełnia podane wyżej warunki. 3. W przypadkach określonych ustawą Wykonawca zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z wykonawców zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik 3 do siwz. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp, zamawiający żąda dokumentów w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej zapisanej stronie za zgodność z oryginałem: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykazu wykonanych 3 robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (sporządzonego wg załącznika 4 do siwz) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, b) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (sporządzonego wg załącznika 5 do siwz), c) wykazu osób lub podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (sporządzonego wg załącznika 6 do siwz), d) decyzji potwierdzającej, że kierownik budowy posiada uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie budowy dróg, e) zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, f) wykaz podwykonawców i części zamówienia, które im powierzono do wykonania zadania. 4. Wszystkie dokumenty muszą być podpisane przez Wykonawcę lub osoby występujące w jego imieniu zgodnie z przepisami prawa. W przypadku działania przez pełnomocnika firmy do Oferty należy dołączyć pełnomocnictwo.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wokiss.pl/blizanow/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi krajowej nr 11a w m.Piła
Dodano: 2016-07-27 - Budowa parkingu przy ul.Bocznej w Ostrzeszowie
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych o szerokości 4m w obrębie Józefowo
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi krajowej 36 w Ostrowie Wlkp od km 145+750 do 146+135 wraz z budową sygnalizacji świetlnych w ramach PBDK - Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych.
Dodano: 2016-07-26 - Remont cząstkowy nawierzchni dróg Gminnych w Doruchowie
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa nawierzchni dróg powiatowych i gminnych w powiecie żnińskim i gnieźnieńskim
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa drogi powiatowej nr 3569P odcinek Rakoniewice - Łąkie - granica powiatu
Dodano: 2016-07-22 - PRZEBUDOWA DRÓG OBRĘB SUŁKOWICE, POSADOWO, KROBIA, CHWAŁKOWO, POTARZYCA W RAMACH ZADANIA BUDOWA DRÓG DOJAZDOWYCH DO GRUNTÓW ROLNYCH O SZEROKOŚCI 4 M
Dodano: 2016-07-22 - Wzmocnienie nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 312 Rakoniewice - Czacz na odc. Wielichowo - Wilkowo Polskie
Dodano: 2016-07-22 - Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 307 Poznań - Bukowiec w m. Porażyn Dworzec
Dodano: 2016-07-22