Przetargi.pl
POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY KONSERWACYJNO – NAPRAWCZE OGÓLNOBUDOWLANE – WYMIANA STOLARKI DRZWIOWEJ I OKIENNEJ W BUD. NR 10, 11, 16, 25 W JEDNOSTCE WOJSKOWEJ W CZERWIEŃSKU, SPRAWA NR 25P/PN/2020

44 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 66-600 Krosno Odrzańskie, Słubicka
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 261 672 404, , fax. 261 672 556
  • Data zamieszczenia: 2020-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 44 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Słubicka 10
    66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie
    tel. 261 672 404, , fax. 261 672 556
    REGON: 80519145000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: 44wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: WOJSKOWA JEDNOSTKA BUDŻETOWA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY KONSERWACYJNO – NAPRAWCZE OGÓLNOBUDOWLANE – WYMIANA STOLARKI DRZWIOWEJ I OKIENNEJ W BUD. NR 10, 11, 16, 25 W JEDNOSTCE WOJSKOWEJ W CZERWIEŃSKU, SPRAWA NR 25P/PN/2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty konserwacyjno – naprawcze ogólnobudowlane – wymiana stolarki drzwiowej i okiennej w budynkach nr 10, 11, 16, 25 w Jednostce Wojskowej w Czerwieńsku. W zakres przewidzianych do wykonania prac wchodzi : 1) Wymiana okien drewnianych, stalowych na okna z wysokoudarowego PCW: • budynek nr 10 - okno jednoskrzydłowe drewniane – (0,88x0,82) - 2 szt - okno dwuskrzydłowe drewniane – (1,78x1,15) - 7 szt • budynek nr 11 - okno dwuskrzydłowe drewniane – (1,47x1,43) - 3 szt - okno dwuskrzydłowe drewniane – (1,78x1,15) - 2 szt • budynek nr 25 - okno jednoskrzydłowe stalowe – (1,40x1,00) - 10 szt 2) Wymiana parapetów okiennych zewnętrznych z blachy ocynkowanej, malowanych proszkowo w kolorze brązowym • budynek nr 25 - parapet (1,43x0,20) – 10 szt, 3) Wykucie z muru istniejących ościeżnic drewnianych i stalowych wraz z demontażem skrzydeł drzwiowych drewnianych • budynek nr 10 - ościeżnica stalowa – 1 szt - ościeżnica drewniana – 1 szt 4) Montaż drzwi zewnętrznych stalowych jednoskrzydłowych, pełnych wraz z ościeżnicą i kompletnymi elementami ich wyposażenia • budynek nr 10 - ościeżnica stalowa + skrzydło drzwiowe (0,87x2,10) – 1 szt - ościeżnica stalowa + skrzydło drzwiowe (1,25x2,17) – 1 szt 5) Wymiana istniejących ościeżnic stalowych wraz ze skrzydłami drzwiowymi i kompletnymi ich elementami wyposażenia na: • budynek nr 11 - drzwi zewnętrzne stalowe pełne jednoskrzydłowe (0,87x2,10) – 5 szt • budynek nr 16 - drzwi zewnętrzne stalowe pełne dwuskrzydłowe (2,05x2,50) – 1 szt - drzwi zewnętrzne stalowe pełne dwuskrzydłowe (1,60x2,16) – 1 szt • budynek nr 25 - drzwi zewnętrzne stalowe pełne dwuskrzydłowe (2,23x2,10) – 1 szt 6) Roboty wykończeniowe: murarsko – malarskie ościeży po zamontowaniu ościeżnic okiennych a) przygotowanie i uzupełnienie powierzchni tynków i gładzi gipsowych pod malowanie farbami emulsyjnymi, b) malowanie wnęk ościeży okiennych farbą emulsyjną. 7) Wywiezienie, utylizacja gruzu i odpadów drewnianych samochodem samowyładowczym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 Specyfikacja Techniczna – załącznik nr 11 Przedmiar - załącznik nr 12
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1000 złotych. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 18.05.2020r. do godz. 12.00. 1. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu – wówczas wpłaca się go przelewem na rachunek Zamawiającego: NBP Oddział Zielona Góra nr konta 07 1010 1704 0061 1613 9120 2000 z dopiskiem: ,,wadium postępowanie nr 25P/PN/2020”. - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt 2 ustaw z 9 listopada 2000r; o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity z 2007r. Dz. U. Nr 42, poz. 275 ze zm). 2. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 3. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 4. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz, należy dołączyć do oferty lub złożyć w siedzibie zamawiającego, w terminie określonym dla składania ofert. Kopertę zawierającą dokument wadium należy oznaczyć nazwą i adresem wykonawcy wraz dopiskiem: „WADIUM” w postępowaniu 25P/PN/2020 należy złożyć w miejscu wskazanym do składania ofert. 5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w terminie związania ofertą w przypadku wystąpienia okoliczności określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 6. Zamawiający zwróci wadium w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 1, ust. 1a,ust. 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadkach, o których mowa w art.46 ust 4a i ust 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 8. Zamawiający odrzuca ofertę w przypadku, gdy wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy, (art. 89 ust. 1 pkt 7b Pzp).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania ww. warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach