Przetargi.pl
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej 193 000 EURO na wykonanie dokumentacji budowlano - wykonawczej wraz z niezbędną inwentaryzacją dla celów projektowych p.t. Projekt budowlano - wykonawczy rekonstrukcji części dachu nad budynkiem głównym Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi wraz z zagospodarowaniem poddasza.

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika ogłasza przetarg

  • Adres: 93-513 Łódź, ul. Pabianicka 62
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6895910, 6895912 , fax. 042 6895911
  • Data zamieszczenia: 2010-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika
    ul. Pabianicka 62 62
    93-513 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6895910, 6895912, fax. 042 6895911
    REGON: 00029540300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej 193 000 EURO na wykonanie dokumentacji budowlano - wykonawczej wraz z niezbędną inwentaryzacją dla celów projektowych p.t. Projekt budowlano - wykonawczy rekonstrukcji części dachu nad budynkiem głównym Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi wraz z zagospodarowaniem poddasza.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie dokumentacji budowlano - wykonawczej wraz z niezbędną inwentaryzacją dla celów projektowych p.t. Projekt budowlano - wykonawczy rekonstrukcji części dachu nad budynkiem głównym Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi wraz z zagospodarowaniem poddasza. 2. Zakres dokumentacji musi obejmować: a) program funkcjonalno - użytkowy zadania inwestycyjnego, b) projekt budowlano - wykonawczy, c) przedmiar robót, d) kosztorys nakładczy, e) kosztorys inwestorski, f) specyfikację techniczną warunków wykonania i odbioru robót, g) informacja BIOZ. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Inwestor zamawia opracowanie kompleksowej dokumentacji budowlano - wykonawczej wraz z przeprowadzeniem niezbędnej inwentaryzacji do celów projektowych. Dokumentacja musi być opracowana zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności: 1.Ustawy z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. Z 2006r Nr 156 poz. 1118 ze zm.) 2.Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U Nr 120, poz. 1133), 3.Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2004r Nr 202 poz. 2072 ze zm.); 4.Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. Z 2004r Nr 130 poz. 1389). 5.Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003r nr 120 poz. 1126). 6.Wszelkimi innymi przepisami prawa, obowiązującymi w przedmiotowym zakresie. 7.Przepisami unijnymi w zakresie wykonania dokumentacji projektowej. 4. Ogólne zasady odnoszące się do opisu przedmiotu zamówienia Dokumentację projektową należy opracować w sześciu egzemplarzach również w formie elektronicznej zaś kosztorysy w dwóch egzemplarzach również w formie elektronicznej (z rozszerzeniem pdf oraz ath.). Komplet dokumentacji należy przekazać Zamawiającemu w oparciu o protokół zdawczo - odbiorczy wraz z wymaganym prawomocnym pozwoleniem na budowę. Autor projektu zobowiązany jest dokonać w ramach umowy wszelkich zmian wynikających ze zmian przepisów wynikłych w trakcie realizacji zadania oraz wymaganych przez organ uzgadniający dokumentację wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę. Wykonawca zobowiązany jest przy wykonywaniu przedmiotowych dokumentacji do zachowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010r. nr 113 poz. 759). Przedmiotowa dokumentacja będzie stanowiła opis przedmiotu zamówienia robót budowlanych. W związku z tym Wykonawca zwróci szczególną uwagę na zapisy art. 29 Ustawy Prawo zamówień publicznych, który określa, że przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny. Wykonawca (projektant) zobowiązany, więc jest do opisania proponowanych materiałów i urządzeń za pomocą parametrów technicznych, tzn. bez podawania ich nazwy. Jeżeli nie będzie to możliwe i jedyną możliwością będzie podanie nazwy materiału lub urządzenia, to wykonawca zobowiązany jest do podania co najmniej dwóch producentów materiałów lub urządzeń i dopisania słów lub równoważne. Wykonawca zobowiązany jest przed sporządzeniem kosztorysu inwestorskiego uzgodnić pisemnie z Zamawiającym założenia wyjściowe do jego wykonania (np. stawki za roboczogodzinę, wysokość ogólnych kosztów, podstawę cen materiałów i kosztów etc.). Wykonawca (autor projektu) jest zobowiązany dokonać nieodpłatnie wszelkich zmian wynikających ze zmiany przepisów wynikłych w trakcie realizacji zadania oraz wymaganych przez organy uzgadniające dokumentację.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do przetargu (tj. przed złożeniem ofert) Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w łącznej wysokości 650,00 zł (słownie: sześćset pięćdziesiąt złotych), które należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: PKO S.A. V O./ Łódź 78124015451111000011669960 do dnia składania ofert z zaznaczeniem Wadium na wykonanie dokumentacji budowlano - wykonawczej wraz z niezbędną inwentaryzacją dla celów projektowych pt.Projekt budowlano - wykonawczy rekonstrukcji części dachu nad budynkiem głównym WSS im. M . Kopernika w Łodzi wraz z zagospodarowaniem poddasza. 2.Za skutecznie wniesione wadium uważa się takie, które w dniu złożenia ofert znajduje się na rachunku bankowym zamawiającego. 3.Wadium może być wnoszone: a) w pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, e)gwarancjach bankowych, f)gwarancjach ubezpieczeniowych, g)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. O utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.) 4.Jeżeli wadium będzie wniesione w formie gwarancji albo poręczenia to jego oryginał musi być załączony do oferty. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego w pkt. 1. 5.Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie uznana za odrzuconą w trybie art. 24 ust. 4 Ustawy. 6.Zamawiający zobowiązany jest zwrócić wadium na warunkach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 Ustawy. 7.Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli zaistnieje którakolwiek z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopernik.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach