Przetargi.pl
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń: Cześć I - badań zawodowych /w tym IPD/ oraz coachingu kariery zawodowej Część II - seminarium aktywnej integracji Część III - warsztatów aktywizacji zawodowej

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, al. Juliusza Słowackiego 1C
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0 62 735 51 52 , fax. 0 62 735 02 05
  • Data zamieszczenia: 2014-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    al. Juliusza Słowackiego 1C 1C
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 0 62 735 51 52, fax. 0 62 735 02 05
    REGON: 25086417800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.powiat-ostrowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń: Cześć I - badań zawodowych /w tym IPD/ oraz coachingu kariery zawodowej Część II - seminarium aktywnej integracji Część III - warsztatów aktywizacji zawodowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I: A. badania zawodowe /w tym IPD/ dla 115 osób w tym 98 osób niepełnosprawnych, po cztery godziny dla jednego uczestnika. Razem: 460 godzin. Wymagania dotyczące przeprowadzenia badań zawodowych /w tym IPD/: 1. Wykonawca zobowiązuje się wykonać zadanie w terminie od 21 lipca do 31 października 2014 roku. 2. Dokumentację przeprowadzenia badań zawodowych /w tym IPD/ Wykonawca oznakuje stosownymi logotypami, 3. Wykonawca w planie sesji indywidualnych uwzględni: analizę potrzeb uczestnika projektu /określenie sytuacji wyjściowej uczestnika/, diagnoza predyspozycji zawodowych oraz przygotowanie indywidualnego planu działania. Wykonawca dokona podziału godzinowego planu sesji indywidualnych. 4. Miejscem przeprowadzenia badań zawodowych /w tym IPD/ jest: a) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowie Wielkopolskim, Al. Słowackiego 1c, b) Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Odolanowie, ul. Gimnazjalna 8c, c) Sala Konferencyjna Urzędu Gminy w Ostrowie Wielkopolskim, Al. Powstańców Wielkopolskich 12 d) Sala Wiejska w Sośniach, ul. Wielkopolska 29, e) Gminny Ośrodek Kultury w Przygodzicach, ul. Wrocławska 52. 5. Zamawiający zabezpieczy dostęp do miejsca przeprowadzenia badań zawodowych /w tym IPD/ wraz z zapleczem sanitarnym dla osób niepełnosprawnych, w przypadku gdyby wystąpiły bariery architektoniczne, 6. Miejsce realizacji badań zawodowych /w tym IPD/ Zamawiający oznaczy informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską z zastosowaniem stosownych logotypów, 7. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić listę obecności uczestników badań zawodowych /w tym IPD/ - /w przypadku nieobecności uczestnika należy niezwłocznie powiadomić koordynatorów projektu/, 8. Wykonawca zobowiązuje się wydać uczestnikom badań zawodowych /w tym IPD/ dokument, potwierdzający udział w badaniach zawodowych wraz z planem godzinowym sesji, 9. Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić anonimową ankietę oceny badań zawodowych /w tym IPD/ przez uczestników, 10. Wykonawca zapewni kadrę posiadającą odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe i uprawnienia, 11. Wykonawca podczas badań zawodowych /w tym IPD/ zapewni jego uczestnikom poczęstunek (kawa, herbata, ciastka, napoje), 12. Zamawiający w losowych przypadkach uniemożliwiających realizację zadania w zakładanym terminie dopuszcza przesunięcie terminu jego realizacji. 13. Zamawiający w losowych przypadkach dopuszcza zmianę liczby uczestników. 14. Wykonawca w terminie 7 dni od dnia zakończenia badań zawodowych /w tym IPD/, przekaże do siedziby PCPR następujący komplet dokumentów, dot. przeprowadzenia ww. badań: - oryginały list obecności uczestników, - sprawozdanie z realizacji zadania, zawierające wnioski - podsumowanie - oznakowane stosownymi logotypami, - zdjęcia - anonimową ankietę oceny badań zawodowych /w tym IPD/ dokonaną przez uczestników, - kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem dokumentu IPD. 15.Zamawiający w porozumieniu z Kierownikiem projektu ustali szczegółowy harmonogram realizacji zadania, pozwalający uczestnikom na pełny udział w realizowanym zadaniu. B. coaching kariery zawodowej dla 115 osób w tym 98 osób niepełnosprawnych, po pięć godzin dla jednego uczestnika. Razem: 575 godzin. Wymagania dotyczące przeprowadzenia coachingu kariery zawodowej: 1. Wykonawca zobowiązuje się wykonać zadanie w terminie od 21 lipca do 31 października 2014 roku. 2. Zamawiający: 1) zapewni do przeprowadzenia coachingu kariery zawodowej pomieszczenia wraz z zapleczem sanitarnym odpowiednio dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych - bez barier architektonicznych w budynkach: a) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowie Wielkopolskim, Al. Słowackiego 1c, b) Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Odolanowie, ul. Gimnazjalna 8c, c) Sala Konferencyjna Urzędu Gminy w Ostrowie Wielkopolskim, Al. Powstańców Wielkopolskich 12 d) Sala Wiejska w Sośniach, ul. Wielkopolska 29, e) Gminny Ośrodek Kultury w Przygodzicach, ul. Wrocławska 52. 2) oznaczy miejsce realizacji coachingu kariery zawodowej informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską z zastosowaniem stosownych logotypów, 3) w porozumieniu z Kierownikiem projektu ustali szczegółowy harmonogram realizacji zadania, pozwalający uczestnikom na pełny udział w realizowanym zadaniu.. 4) dopuszcza zmianę liczby uczestników, 5) w losowych przypadkach uniemożliwiających realizację zadania w zakładanym terminie dopuszcza przesunięcie terminu ich realizacji, 3. Wykonawca: a) zapewni kadrę posiadającą odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe i uprawnienia, b) dostosuje program coachingu kariery zawodowej do indywidualnych potrzeb uczestników, który będzie inspiracją do zmian jak również do chęci udziału w całym procesie coachingowych. c) zobowiązuje się prowadzić listę obecności uczestników coachingu kariery zawodowej /w przypadku nieobecności uczestnika należy niezwłocznie powiadomić koordynatora projektu/, d) zobowiązuje się wydać uczestnikom coachingu kariery zawodowej dokument, potwierdzający udział ww. zadaniu wraz z zakresem programowym i godzinowym, e) oznakuje stosownymi logotypami dokumentację przeprowadzenia coachingu kariery zawodowej, f) zobowiązuje się przeprowadzić anonimową ankietę oceny zadania przez uczestników, g) w terminie 7 dni od dnia zakończenia ww. zadania, przekaże do siedziby PCPR następujący komplet dokumentów, do zadania ujętego w § 1 pkt 1: - oryginał listy obecności uczestników, - dokument potwierdzony za zgodność z oryginałem, potwierdzający udział w coachingu kariery zawodowej wraz z zakresem programowym i godzinowym a także pisemnym podsumowaniem cyklu spotkań każdego uczestnika projektu, - anonimową ankietę oceny zadania dokonaną przez uczestników. - zdjęcia Część II: Seminarium Aktywnej Integracji dla 115 osób w tym 98 osób niepełnosprawnych, w jedenastu grupach, każda z grup po 2 dni przez 5 godzin dziennie. Wymagania dotyczące przeprowadzenia Seminarium Aktywnej Integracji: 1. Wykonawca zobowiązuje się wykonać zadanie w terminie od 14 lipca do 17 lipca 2014 roku. a) PCPR w Ostrowie Wielkopolskim - grupa I, II, III, IV, V, VI - grupa I i II - 14 i 15 lipca 2014r. w godz. od 8.00 do 13.00 - grupa III i IV - 14 i 15 lipca 2014r. w godz. od 13.00 do 18.00 - grupa V i VI - 16 i 17 lipca 2014r. w godz. od 8.00 do 13.00 b) GOPS w Ostrowie Wielkopolskim - grupa VII, VIII - grupa VII - 14 i 15 lipca 2014r. w godz. od 9.00 do 14.00 - grupa VIII - 16 i 17 lipca 2014r. w godz. od 9.00 do 14.00 c) GOPS w Sośniach - grupa IX 14 i 15 lipca 2014r. w godz. od 9.00 do 14.00 d) GOPS w Przygodzicach - grupa X - 14 i 15 lipca 2014r. w godz. od 9.00 do 14.00 e) MGOPS w Odolanowie - grupa XI - 14 i 15 lipca 2014r. w godz. od 9.00 do 14.00 2. Dokumentację przeprowadzenia Seminarium Aktywnej Integracji Wykonawca oznakuje stosownymi logotypami. 3. Wykonawca przygotuje program Seminarium, uwzględniając m.in. następujące zagadnienia: a) poznanie się grupy, b) budowa klimatu bezpieczeństwa i akceptacji, c) nauka przyjaznego współdziałania z innymi, d) ukazywanie i dostrzeganie pozytywnych cech osobowości, e) rozwijanie empatii i troski o innych, f) znam swoją wartość - niepełnosprawny pełnoprawny w społeczeństwie, g) zmiana - jej wartość, h) opór przed zmianą i radzenie sobie z nim. 4. Miejscem przeprowadzenia Seminarium Aktywnej Integracji jest: a) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowie Wielkopolskim, Al. Słowackiego 1c, b) Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Odolanowie, ul. Gimnazjalna 8c, c) Sala Konferencyjna Urzędu Gminy w Ostrowie Wielkopolskim, Al. Powstańców Wielkopolskich 12 d) Sala Wiejska w Sośniach, ul. Wielkopolska 29, e) Gminny Ośrodek Kultury w Przygodzicach, ul. Wrocławska 52. 5. Zamawiający zabezpieczy dostęp do miejsca przeprowadzenia Seminarium Aktywnej Integracji wraz z zapleczem sanitarnym dla osób niepełnosprawnych. 6. Miejsce realizacji Seminarium Aktywnej Integracji Zamawiający oznaczy informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską z zastosowaniem stosownych logotypów. 7. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić listę obecności uczestników Seminarium Aktywnej Integracji (w przypadku nieobecności uczestnika Seminarium należy niezwłocznie powiadomić koordynatorów projektu). 8. Wykonawca zobowiązuje się wydać uczestnikom Seminarium Aktywnej Integracji dokument, potwierdzający udział w Seminarium wraz z zakresem programowym i godzinowym. 9. Wykonawca przygotuje materiały seminaryjne dla każdego z uczestników do przeprowadzenia Seminarium. 10. Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić anonimową ankietę oceny Seminarium przez uczestników. 11. Wykonawca zapewni kadrę posiadającą odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe i uprawnienia. 12. Wykonawca podczas Seminarium zapewni jego uczestnikom poczęstunek (kawa, herbata, ciastka, napoje). 13. Zamawiający w losowych przypadkach uniemożliwiających realizację Seminarium w zakładanym terminie dopuszcza przesunięcie terminu jego realizacji. 14. Wykonawca w terminie 7 dni od dnia zakończenia Seminarium Aktywnej Integracji, przekaże do siedziby PCPR następujący komplet dokumentów, dot. przeprowadzenia Seminarium: - oryginały list obecności uczestników ww. Seminarium, - sprawozdanie z realizacji zadania, zawierające wnioski - podsumowanie - oznakowane stosownymi logotypami, - anonimową ankietę oceny Seminarium dokonaną przez uczestników. - zdjęcia - kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających udział w seminarium z zakresem programowym i godzinowym. Część III: Warsztaty aktywizacji zawodowej dla 115 osób w tym 98 osób niepełnosprawnych w jedenastu grupach, każda z grup po 6 dni przez 5 godzin dziennie. Wykonawca zobowiązuje się wykonać Warsztaty Aktywizacji Zawodowej w terminie: od 16 lipca do 31 lipca 2014r. a) PCPR w Ostrowie Wielkopolskim - grupa I, II, III, IV, V, VI - grupa I - 16,17,18,21,22,23 lipca 2014r. w godz. od 8.00 do 13.00 - grupa II - 16,17,18,21,22,23 lipca 2014r. w godz. od 13.00 do 18.00 - grupa III - 16,17,18,21,22,23 lipca 2014r. w godz. od 13.00 do 18.00 - grupa IV - 18,21,22,23,24,25 lipca 2014r. w godz. od 8.00 do 13.00 - grupa V - 24,25,28,29,30,31 lipca 2014r. w godz. od 8.00 do 13.00 - grupa VI - 24,25,28,29,30,31 lipca 2014r. w godz. od 13.00 do 18.00 b) GOPS w Ostrowie Wielkopolskim - grupa VII, VIII - grupa VII - 16,17,18,21,22,23 lipca 2014r. w godz. od 9.00 do 14.00 - grupa VIII - 24,25,28,29,30,31 lipca 2014r. w godz. od 9.00 do 14.00 c) GOPS w Sośniach - grupa IX - 16,17,18,21,22,23 lipca 2014r. w godz. od 9.00 do 14.00 f) GOPS w Przygodzicach - grupa X - 16,17,18,21,22,23 lipca 2014r. w godz. od 9.00 do 14.00 g) MGOPS w Odolanowie - grupa XI - 16,17,18,21,22,23 lipca 2014r. w godz. od 9.00 do 14.00 1. Dokumentację przeprowadzenia warsztatów aktywizacji zawodowej Wykonawca oznakuje stosownymi logotypami, 2. Wykonawca przygotuje program warsztatów aktywizacji zawodowej uwzględniając m.in. zagadnienia: a) Rola dokumentów aplikacyjnych w procesie poszukiwania pracy. b) Ukryty i jawny rynek pracy - określenie nowych źródeł miejsc pracy, c) Przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej - autoprezentacja. d) Analiza niepowodzeń w poszukiwaniu pracy. e) Ekonomia społeczna a prawo. f) Ustawy i rozporządzenia szczególnie ważne dla sektora ekonomii społecznej. g) Formy prawne przedsiębiorstw społecznych. - Fundacja - Stowarzyszenie - Spółka non profit - Spółdzielnia socjalna - Spółdzielnia pracy - Spółdzielnia osób prawnych - CIS - ZAZ - NZOZ h) Otwarty rynek pracy i ZPCh w Powiecie Ostrowskim - szanse na zatrudnienie. 3. Miejscem przeprowadzenia warsztatów jest: a) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowie Wielkopolskim, Al. Słowackiego 1c, b) Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Odolanowie, ul. Gimnazjalna 8c, c) Sala Konferencyjna Urzędu Gminy w Ostrowie Wielkopolskim, Al. Powstańców Wielkopolskich 12 d) Sala Wiejska w Sośniach, ul. Wielkopolska 29, e) Gminny Ośrodek Kultury w Przygodzicach, ul. Wrocławska 52. 4. Zamawiający zabezpieczy dostęp do miejsca przeprowadzenia Warsztatów Aktywizacji Zawodowej wraz z zapleczem sanitarnym dla osób niepełnosprawnych, 5. Miejsce realizacji Warsztatów Aktywizacji Zawodowej Zamawiający oznaczy informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską z zastosowaniem stosownych logotypów, 6. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić listę obecności uczestników Warsztatów Aktywizacji Zawodowej (w przypadku nieobecności uczestnika należy niezwłocznie powiadomić koordynatorów projektu), 7. Wykonawca zobowiązuje się wydać uczestnikom Warsztatów Aktywizacji Zawodowej dokument, potwierdzający udział w Warsztatach wraz z zakresem programowym i godzinowym, 8. Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić anonimową ankietę oceny Warsztatów przez uczestników, 9. Wykonawca zapewni kadrę posiadającą odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe i uprawnienia, 10. Wykonawca podczas Warsztatów Aktywizacji Zawodowej zapewni jego uczestnikom poczęstunek (kawa, herbata, ciastka, napoje), 11. Zamawiający w losowych przypadkach uniemożliwiających realizację WAZ w zakładanym terminie dopuszcza przesunięcie terminu jego realizacji, 12. Wykonawca w terminie 7 dni od dnia zakończenia Warsztatów Aktywizacji Zawodowej przekaże do siedziby PCPR następujący komplet dokumentów, dot. przeprowadzenia Warsztatów: - oryginały list obecności uczestników ww. Warsztatów, - sprawozdanie z realizacji zadania, zawierające wnioski - podsumowanie - oznakowane stosownymi logotypami, - anonimową ankietę oceny Warsztatów dokonaną przez uczestników. - zdjęcia - kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających udział w warsztatach z zakresem programowym i godzinowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.powiat-ostrowski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach