Przetargi.pl
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie kursu księgowości małej firmy + catering oraz kursu telemarketingu II i II stopnia + catering dla 60 osób niepełnosprawnych

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, al. Juliusza Słowackiego 1C
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0 62 735 51 52 , fax. 0 62 735 02 05
  • Data zamieszczenia: 2013-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    al. Juliusza Słowackiego 1C 1C
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 0 62 735 51 52, fax. 0 62 735 02 05
    REGON: 25086417800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.powiat-ostrowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie kursu księgowości małej firmy + catering oraz kursu telemarketingu II i II stopnia + catering dla 60 osób niepełnosprawnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonawca w ramach projektu pt. TWOJA SZANSA zorganizuje i przeprowadzi: A. Kurs księgowości małej firmy + catering dla 60 osób niepełnosprawnych, w tym 24 M (50 osób, w tym 19M w wieku 30+ z wieloraką niepełnosprawnością oraz 10 osób, w tym 5M w wieku od 18 lat do 30 roku życia), równolegle w sześciu grupach, każda z grup po 5 dni przez 6 godzin dziennie. Wymagania dotyczące przeprowadzenia kursu księgowości małej firmy + catering: 1. Wykonawca zobowiązuje się wykonać zadanie w terminie od dnia 11 października 2013 roku do dnia 17 października 2013 roku /za wyjątkiem sobót i niedziel/, w godzinach od 9.00 - 15.00, 2. Wykonawca przygotuje program kursu księgowości małej firmy, z uwzględnieniem m. in. zagadnień: 1) Rejestrowanie działalności gospodarczej ze szczególnym uwzględnieniem wyboru formy opodatkowania w momencie rejestracji firmy. 2) Przedstawienie podstawowych form opodatkowania. 3) Rozliczenie PIT 37 - zeznanie o wysokości osiągniętego dochodu. 4) Ubezpieczenia społeczne. 5) Wynagrodzenia - lista płac. 6) Karta podatkowa. 7) Ryczałt od przychodów ewidencyjnych (stawki, obowiązki ewidencyjne, rozliczenia miesięczne i roczne), PIT 28. 8) Opodatkowanie na zasadach ogólnych - podatkowa księga przychodów i rozchodów. 9) Rozliczenie miesięczne i roczne KPiR (ustalenie dochodu, obliczenie i wypłata podatku). 10) Ewidencja przebiegu pojazdu. 11) Podatek VAT (podatek należny, naliczony, ewidencje prowadzone dla potrzeb VAT, termin odliczania i naliczania podatku, deklaracje itp. 12) Kasy rejestrujące. 13) Warsztaty komputerowe - program Płatnik. B. Kurs telemarketingu I i II stopnia + catering dla 60 osób niepełnosprawnych, w tym 24 M (50 osób, w tym 19M w wieku 30+ z wieloraką niepełnosprawnością oraz 10 osób, w tym 5M w wieku od 18 lat do 30 roku życia), równolegle w sześciu grupach, każda z grup po 10 dni przez 6 godzin dziennie. Wymagania dotyczące przeprowadzenia kursu telemarketingu I i II stopnia + catering: 1. Wykonawca zobowiązuje się wykonać zadanie w terminie od dnia 18 października 2013 roku do dnia 31 października 2013 roku /za wyjątkiem sobót i niedziel/, w godzinach od 9.00 - 15.00. 2. Wykonawca przygotuje program kursu telemarketingu I i II stopnia, z uwzględnieniem m. in. zagadnień: 1) Komunikacja interpersonalna - znaczenie i proces komunikacji - analiza stylów komunikacji - zasady utrzymywania więzi z klientem - cechy dobrego słuchacza - parafraza predyspozycje osobiste do wykonywania zawodu 2) Telefoniczna obsługa klienta - definicja telemarketingu i jego rodzaje - działania specjalistyczne w systemie telepracy - obsługa klienta przy użyciu komputera i telefonu - poznanie techniki ułatwiającej szybkie rozpoznanie potrzeb klientów - rodzaje potrzeb firmowych i osobistych klientów - określanie granic i własnych praw w rozmowie z różnymi typami klientów - techniki prowadzenia rozmów w przypadku wątpliwości klienta - perswazja w argumentacji handlowej - sposoby rozmów z dłużnikami w sprawie spłaty zaległych należności - rodzaje metod stosowanych przez klientów w celu uniknięcia płatności - techniki obrony handlowców przed dłużnikami - budowanie wypowiedzi - asertywność oraz rola emocji w rozmowie i podczas prezentacji u klienta - dobór technik autoprezentacji - typy słuchaczy - przygotowanie prezentacji - techniki argumentacji w rozmowie telefonicznej - sposoby wzbudzania zainteresowania i utrzymywania uwagi klienta - jak radzić sobie z własnymi emocjami 3) Główne definicje marketingu 4) Marketing MIX 5) Różnice i podobieństwa pomiędzy infolinią a akwizycją i centrum informacyjnym 6) Kanały dystrybucji, archiwizacja danych, skargi i zapytania 7) Analiza otoczenia i trudnego klienta 8) Istota call center 9) Globalizacja a marketing 10) Strategie budowy firmy a aspekty prawne i organizacyjne. Ponadto: Zamawiający: 1. dopuszcza zmianę liczby uczestników w grupach ww. kursów, 2. w losowych przypadkach uniemożliwiających realizację ww. kursów w zakładanym terminie, dopuszcza przesunięcie terminu ich realizacji. Wykonawca: 1. zapewni kadrę posiadającą odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe i uprawnienia, 2. zobowiązuje się prowadzić listę obecności uczestników ww. kursów /w przypadku nieobecności uczestnika należy niezwłocznie powiadomić koordynatora projektu/, 3. zobowiązuje się wydać uczestnikom ww. kursów dokument, potwierdzający udział ww. kursach wraz z zakresem programowym i godzinowym, 4. oznakuje stosownymi logotypami dokumentację przeprowadzenia ww. kursów, 5. zobowiązuje się przeprowadzić anonimową ankietę oceny ww. kursów przez uczestników, 6. zapewni do przeprowadzenia ww. kursów pomieszczenia wraz z zapleczem sanitarnym odpowiednio dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim /bez barier architektonicznych/ w mieście Ostrów Wielkopolski, 7. oznaczy miejsce realizacji ww. kursów informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską z zastosowaniem stosownych logotypów, 8. podczas ww. kursów zapewni uczestnikom catering: obiad dwudaniowy z kompotem o godz. 13.00 oraz kawę, herbatę, ciastka i zimne napoje wg potrzeb, 9. w terminie 7 dni od dnia zakończenia ww. kursów, przekaże do siedziby PCPR następujący komplet dokumentów, do zadania ujętego w § 1 pkt 1: - oryginał listy obecności uczestników ww. kursów, - dokument potwierdzony za zgodność z oryginałem, potwierdzający udział w szkoleniach wraz z zakresem programowym i godzinowym, - anonimową ankietę oceny ww. kursów dokonaną przez uczestników, - zdjęcia dokumentujące realizację zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.powiat-ostrowski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach