Przetargi.pl
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie kursów Część I - kurs podstawowej obsługi komputera i innych urządzeń biurowych Część II - kurs podstaw krawieckich + kurs BHP wraz z I pomocą przedmedyczną Część III - kurs podstaw stolarstwa i obsługi magazynu + kurs BHP wraz z I pomocą przedmedyczną

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, al. Juliusza Słowackiego 1C
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0 62 735 51 52 , fax. 0 62 735 02 05
  • Data zamieszczenia: 2012-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    al. Juliusza Słowackiego 1C 1C
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 0 62 735 51 52, fax. 0 62 735 02 05
    REGON: 25086417800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.powiat-ostrowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie kursów Część I - kurs podstawowej obsługi komputera i innych urządzeń biurowych Część II - kurs podstaw krawieckich + kurs BHP wraz z I pomocą przedmedyczną Część III - kurs podstaw stolarstwa i obsługi magazynu + kurs BHP wraz z I pomocą przedmedyczną
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I - kurs podstaw obsługi komputera i innych urządzeń biurowych Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi kurs podstawowej obsługi komputera i innych urządzeń biurowych dla 14 osób niepełnosprawnych uczestniczek i uczestników projektu CHCEMY BYĆ SOBĄ, w tym 7 kobiet i 7 mężczyzn z niepełnosprawnością umysłową i intelektualną w dwóch grupach 7-osobowych, każda, w wymiarze 30 godzin. Każda z grup 6 godzin dziennie przez 5 dni, w ramach projektu pt. CHCEMY BYĆ SOBĄ w terminie: - GRUPA I od dnia 22-26 października 2012 roku, w godzinach od 9.00 - 15.00 - GRUPA II od dnia 29-31 października, 5-6 listopada 2012 roku, w godzinach od 9.00 - 15.00 Zamawiający: - w losowych przypadkach dopuszcza zmianę liczby uczestników w grupach ww. kursu, - w losowych przypadkach uniemożliwiających realizację ww. kursu w zakładanym terminie dopuszcza przesunięcie terminu ich realizacji. Wykonawca: - zapewni kadrę posiadającą odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe i uprawnienia, - zapewni materiały szkoleniowe, - przygotuje program kursu, zawierający minimum programowe wskazane przez Zamawiającego, MINIMUM PROGRAMOWE: 1) Budowa komputera: podstawowe pojęcia, podzespoły bazowe komputera, dobór komputera do konkretnych zastosowań. 2) Podstawy obsługi komputera: uruchamianie, wyłączanie, obsługa urządzeń zewnętrznych tj. drukarka, skaner, aplikacje wbudowane w system operacyjny, operacje na folderach i plikach, podstawowa obsługa pakietu MS Office, instalowanie/odinstalowanie nowych programów, nagrywanie plików na płyty CD lub DVD, sposób postępowania w przypadku zawieszenia komputera, restartowanie, sposoby postępowania w przypadku problemów pojawiających się po uruchomieniu, wybrane opcje panelu sterowania. 3) Korzystanie z internetu: podłączenie komputera do Internetu, obsługa przeglądarki internetowej, wyszukiwanie informacji w internecie, obsługa popularne serwisów internetowych, obsługa poczty elektronicznej, komunikatory internetowe, ułatwienia dla osób niedosłyszących i niedowidzących. 4) Zastosowania: katalogowanie i przeglądanie zdjęć (współpraca z aparatem fotograficznym), odtwarzanie muzyki, oglądanie filmów, drukowanie dokumentów 5) Obsługa urządzeń biurowych (fax, ksero) uruchamianie, wyłączanie, wykonywanie kopii, przesyłanie pism, wymiana tonera, uzupełnianie papieru. - zobowiązuje się prowadzić listę obecności uczestników ww. szkolenia /w przypadku nieobecności uczestnika należy niezwłocznie powiadomić koordynatora projektu/, - zobowiązuje się wydać uczestnikom ww. kursu dokument, potwierdzający udział ww. kursie wraz z zakresem programowym i godzinowym - zgodnie ze wzorem MEN, - oznakuje stosownymi logotypami dokumentację przeprowadzenia ww. szkolenia, - zapewni dowóz na zajęcia ze Środowiskowego Domu Samopomocy w Ostrowie Wielkopolskim przy Alejach Słowackiego 1c do miejsca przeprowadzenia kursu w Ostrowie Wielkopolskim i z powrotem, - zobowiązuje się przeprowadzić anonimową ankietę oceny ww. szkolenia przez uczestników, - zapewni do przeprowadzenia ww. szkolenia pomieszczenia wraz z zapleczem sanitarnym odpowiednio dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych - bez barier architektonicznych w mieście Ostrów Wielkopolski, - oznaczy miejsce realizacji szkolenia z aktywnych form poszukiwania pracy informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską z zastosowaniem stosownych logotypów. - podczas ww. szkolenia zapewni uczestnikom poczęstunek (jedna przerwa kawowo-herbaciana z ciastkami oraz zimne napoje wg potrzeb, jeden posiłek ciepły - drugie danie), - w terminie 7 dni od dnia zakończenia ww. szkolenia, przekaże do siedziby PCPR następujący komplet dokumentów, do zadania: a) oryginał listy obecności uczestników ww. kursu, b) dokument potwierdzony za zgodność z oryginałem, potwierdzający udział w ww. kursie wraz z zakresem programowym i godzinowym, c) anonimową ankietę oceny szkolenia dokonaną przez uczestników, d) zdjęcia dokumentujące realizację zadania na nośniku CD lub DVD. Część II - kurs podstaw krawieckich + kurs BHP wraz z pierwszą pomocą przedmedyczną Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi kurs podstaw krawieckich /64 godzin/ kurs BHP /14 godzin/ kurs z pierwszej pomocy przedmedycznej /6 godzin/ dla 7 uczestniczek niepełnosprawnych projektu CHCEMY BYĆ SOBĄ, w jednej grupie przez 6 godzin dziennie w terminie: od dnia 12-16, 19-23, 26-30 listopada, 3-7 grudnia 2012, od godziny 9.00 - 15.00, Zamawiający: - w losowych przypadkach dopuszcza zmianę liczby uczestników w grupach ww. kursu, - w losowych przypadkach uniemożliwiających realizację ww. kursu w zakładanym terminie dopuszcza przesunięcie terminu ich realizacji. Wykonawca: - zapewni kadrę posiadającą odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe i uprawnienia, - zapewni materiały szkoleniowe, - przygotuje program kursu, zawierający minimum programowe wskazane przez Zamawiającego, MINIMUM PROGRAMOWE: 1) Maszyny do szycia, overlock, rodzaje szwów maszynowych. 2) Nauka szycia ręcznego. 3) Układanie form, krojenie odzieży. 4) Szycie odzieży miarowej o prostych krojach; szycie różnych typów kieszeni; szycie kołnierzy; wszywanie zamków; szycie odzieży z zastosowaniem podszewek; zdejmowanie miary i przygotowywanie do pierwszej przymiarki. 5) Nauka szycia na maszynie, overlocku, dziurkarce. - oznaczy miejsce realizacji szkolenia z aktywnych form poszukiwania pracy informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską z zastosowaniem stosownych logotypów. - zapewni dowóz na zajęcia ze Środowiskowego Domu Samopomocy w Ostrowie Wielkopolskim przy Alejach Słowackiego 1c do miejsca przeprowadzenia kursu w Ostrowie Wielkopolskim i z powrotem, - podczas ww. szkolenia zapewni uczestnikom poczęstunek (jedna przerwa kawowo-herbaciana z ciastkami oraz zimne napoje wg potrzeb, jeden posiłek ciepły - drugie danie), - w terminie 7 dni od dnia zakończenia ww. szkolenia, przekaże do siedziby PCPR następujący komplet dokumentów, do zadania: a) oryginał listy obecności uczestników ww. kursu, b) dokument potwierdzony za zgodność z oryginałem, potwierdzający udział w ww. kursie wraz z zakresem programowym i godzinowym - zgodnie ze wzorem MEN, c) anonimową ankietę oceny szkolenia dokonaną przez uczestników, d) zdjęcia dokumentujące realizację zadania na nośniku CD lub DVD. Część III - kurs podstaw stolarstwa i obsługi magazynu + kurs BHP wraz z pierwszą pomocą przedmedyczną Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi kurs podstaw stolarstwa i obsługi magazynu /64 godziny/ kurs BHP /14 godzin/ kurs pierwszej pomocy przedmedycznej /6 godzin/ dla 7 uczestników niepełnosprawnych projektu CHCEMY BYĆ SOBĄ, w jednej grupie przez 6 godzin dziennie w terminie: od dnia 12-16, 19-23, 26-30 listopada, 3-7 grudnia 2012, od godziny 9.00 - 15.00, Zamawiający: - w losowych przypadkach dopuszcza zmianę liczby uczestników w grupach ww. kursu, - w losowych przypadkach uniemożliwiających realizację ww. kursu w zakładanym terminie dopuszcza przesunięcie terminu ich realizacji. Wykonawca: - zapewni kadrę posiadającą odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe i uprawnienia, - zapewni materiały szkoleniowe, - przygotuje program kursu, zawierający minimum programowe wskazane przez Zamawiającego, MINIMUM PROGRAMOWE: 1) Gospodarka magazynowa w przedsiębiorstwie produkcyjnym i handlowym. 2) Dokumentacja magazynowa. 3)Infrastruktura, sprzęt i urządzenia magazynowe, współzależność pomiędzy elementami infrastruktury magazynowej. 4) Inwentaryzacja stanów magazynowych. 5) Gospodarka zapasami. 6) Podstawy obsługi programów handlowych. 7) Obsługa kas fiskalnych. 8)Stolarstwo (maszyny, sprzęt oraz narzędzia w pracach stolarskich, dobór właściwych materiałów oraz narzędzi, wymiarowanie, tolerancje wymiarów i pasowania, wykonywanie prostych konstrukcji np. meble skrzyniowe). - zobowiązuje się prowadzić listę obecności uczestników ww. szkolenia /w przypadku nieobecności uczestnika należy niezwłocznie powiadomić koordynatora projektu/, - zapewni dowóz na zajęcia ze Środowiskowego Domu Samopomocy w Ostrowie Wielkopolskim przy Alejach Słowackiego 1c do miejsca przeprowadzenia kursu w Ostrowie Wielkopolskim i z powrotem, - zobowiązuje się wydać uczestnikom ww. kursu dokument, potwierdzający udział ww. kursie wraz z zakresem programowym i godzinowym - zgodnie ze wzorem MEN, - oznakuje stosownymi logotypami dokumentację przeprowadzenia ww. szkolenia, - zobowiązuje się przeprowadzić anonimową ankietę oceny ww. szkolenia przez uczestników, - zapewni do przeprowadzenia ww. szkolenia pomieszczenia wraz z zapleczem sanitarnym odpowiednio dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych - bez barier architektonicznych w mieście Ostrów Wielkopolski, - oznaczy miejsce realizacji szkolenia z aktywnych form poszukiwania pracy informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską z zastosowaniem stosownych logotypów. - podczas ww. szkolenia zapewni uczestnikom poczęstunek (jedna przerwa kawowo-herbaciana z ciastkami oraz zimne napoje wg potrzeb, jeden ciepły posiłek - drugie danie), - w terminie 7 dni od dnia zakończenia ww. szkolenia, przekaże do siedziby PCPR następujący komplet dokumentów, do zadania: a) oryginał listy obecności uczestników ww. kursu, b) dokument potwierdzony za zgodność z oryginałem, potwierdzający udział w ww. kursie wraz z zakresem programowym i godzinowym, c) anonimową ankietę oceny szkolenia dokonaną przez uczestników, d) zdjęcia dokumentujące realizację zadania na nośniku CD lub DVD.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.powiat-ostrowski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach