Przetargi.pl
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie kursów Część I - kurs księgowości małej firmy Część II - kurs telemarketingu I i II stopnia Część III - kurs podstawowy obsługi komputera

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, al. Juliusza Słowackiego 1C
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0 62 735 51 52 , fax. 0 62 735 02 05
  • Data zamieszczenia: 2012-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    al. Juliusza Słowackiego 1C 1C
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 0 62 735 51 52, fax. 0 62 735 02 05
    REGON: 25086417800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie kursów Część I - kurs księgowości małej firmy Część II - kurs telemarketingu I i II stopnia Część III - kurs podstawowy obsługi komputera
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I - kurs księgowości małej firmy Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi kurs księgowości małej firmy dla 75 osób niepełnosprawnych uczestniczek i uczestników projektu TWOJA SZANSA, w tym 33 M w wieku aktywności zawodowej z wieloraką niepełnosprawnością w sześciu grupach 12-15-osobowych, każda z grup po 10 dni przez 6 godzin dziennie w ramach projektu pt. TWOJA SZANSA w terminie: - cztery grupy, od dnia 15-19 października 2012 roku oraz od dnia 22-26 października 2012 roku od godziny 9.00 - 15.00, - dwie grupy, od dnia 15-20 października 2012 roku oraz od dnia 22-24 października 2012 roku i dnia 27 października 2012 roku, od godziny 9.00 - 15.00, Zamawiający: - w losowych przypadkach dopuszcza zmianę liczby uczestników w grupach ww. kursu, - w losowych przypadkach uniemożliwiających realizację ww. kursu w zakładanym terminie dopuszcza przesunięcie terminu ich realizacji. Wykonawca: - zapewni kadrę posiadającą odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe i uprawnienia, - przygotuje program kursu, w którym uwzględni m.in. zagadnienia: 1. Rejestrowanie działalności gospodarczej ze szczególnym uwzględnieniem wyboru formy opodatkowania w momencie rejestracji firmy. 2. Przedstawienie podstawowych form opodatkowania. 3. Rozliczenie PIT 37 - zeznanie o wysokości osiągniętego dochodu. 4. Ubezpieczenia społeczne. 5. Wynagrodzenia - lista płac. 6. Karta podatkowa. 7. Ryczałt od przychodów ewidencyjnych (stawki, obowiązki ewidencyjne, rozliczenia miesięczne i roczne), PIT 28. 8. Opodatkowanie na zasadach ogólnych - podatkowa księga przychodów i rozchodów. 9. Rozliczenie miesięczne i roczne KPiR (ustalenie dochodu, obliczenie i wypłata podatku). 10. Ewidencja przebiegu pojazdu. 11. Podatek VAT (podatek należny, naliczony, ewidencje prowadzone dla potrzeb VAT, termin odliczania i naliczania podatku, deklaracje itp.). 12. Kasy rejestrujące. 13. Warsztaty komputerowe - program Płatnik. - zobowiązuje się prowadzić listę obecności uczestników ww. szkolenia (w przypadku nieobecności uczestnika należy niezwłocznie powiadomić koordynatora projektu), - zobowiązuje się wydać uczestnikom ww. kursu dokument, potwierdzający udział ww. kursie wraz z zakresem programowym i godzinowym, - oznakuje stosownymi logotypami dokumentację przeprowadzenia ww. szkolenia, - zobowiązuje się przeprowadzić anonimową ankietę oceny ww. szkolenia przez uczestników, - zapewni do przeprowadzenia ww. szkolenia pomieszczenia wraz z zapleczem sanitarnym odpowiednio dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych - bez barier architektonicznych w mieście Ostrów Wielkopolski, - oznaczy miejsce realizacji szkolenia z aktywnych form poszukiwania pracy informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską z zastosowaniem stosownych logotypów. - podczas ww. szkolenia zapewni uczestnikom poczęstunek (jedna przerwa kawowo-herbaciana z ciastkami oraz zimne napoje wg potrzeb), - w terminie 7 dni od dnia zakończenia ww. szkolenia, przekaże do siedziby PCPR następujący komplet dokumentów, do zadania: a) oryginał listy obecności uczestników ww. kursu, b) dokument potwierdzony za zgodność z oryginałem, potwierdzający udział w ww. kursie wraz z zakresem programowym i godzinowym, c) anonimową ankietę oceny szkolenia dokonaną przez uczestników, d) zdjęcia dokumentujące realizację zadania. Część II - kurs telemarketingu I i II stopnia Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi kurs telemarketingu I stopnia (30 godzin) i II stopnia (30 godzin) dla 75 osób niepełnosprawnych uczestniczek i uczestników projektu TWOJA SZANSA, w tym 33 M w wieku aktywności zawodowej z wieloraką niepełnosprawnością w sześciu grupach 12- 15-osobowych, każda z grup po 10 dni przez 6 godzin dziennie w ramach projektu pt. TWOJA SZANSA w terminie: - dwie grupy, od dnia 29-31 października 2012 roku i dnia 02,05 listopada 2012 roku oraz od dnia 06- 10 listopada 2012 roku, od godziny 9.00 - 15.00, - cztery grupy, od dnia 12-16 listopada 2012 roku oraz dnia 17 listopada 2012 i od dnia 19-22 listopada 2012 roku, od godziny 9.00 - 15.00. Zamawiający: - w losowych przypadkach dopuszcza zmianę liczby uczestników w grupach ww. kursu, - w losowych przypadkach uniemożliwiających realizację ww. kursu w zakładanym terminie dopuszcza przesunięcie terminu ich realizacji. Wykonawca: - zapewni kadrę posiadającą odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe i uprawnienia, - przygotuje program kursu, w którym uwzględni m.in. zagadnienia: 1. W zakresie komunikacji społecznej: - Znaczenie komunikacji - Rozpoznanie mocnych i słabych stron własnego stylu komunikowania - Zasady utrzymania więzi z klientem - Aktywne słuchanie - Parafraza predyspozycje osobiste do wykonywania zawodu 2. W zakresie telefonicznej obsługi klienta: - Wprowadzenie w strukturę telepracy - Działania specjalistyczne w systemie telepracy - Obsługa klienta w systemie telepracy przy użyciu komputera i telefonu - Techniki ułatwiające zrozumienie i odkrywanie potrzeb klientów - Rodzaje potrzeb firmowych i osobistych klientów - Poznawanie zasad postępowania z różnymi typami klientów - Techniki prowadzenia rozmów w przypadku obiekcji - Skuteczne słowa w argumentacji handlowej - Techniki rozmowy z dłużnikami w sprawie przyspieszania ściągania należności - Wymówki i gry stosowane przez klientów dla unikania płatności - Techniki obrony handlowców przed wymówkami i grami dłużników - Budowanie wypowiedzi - Panowanie nad rozmową oraz rola emocji w rozmowie i podczas prezentacji u klienta - Dobór technik autoprezentacji - Typy słuchaczy - Przygotowanie prezentacji - Dobór argumentacji i jej skuteczność - Techniki wzbudzania zainteresowania i utrzymywania uwagi - Strach i trema - techniki zmniejszania napięcia. 3. Główne definicje marketingu 4. Marketing MIX 5. Różnice i podobieństwa pomiędzy infolinią a akwizycją i centrum informacyjnym 6. Kanały dystrybucji, archiwizacja danych, skargi i zapytania 7. Analiza otoczenia 8. Analiza trudnego klienta 9. Istota call center 10. Globalizacja a marketing 11. Strategie budowy firmy - aspekty prawne i organizacyjne. - zobowiązuje się prowadzić listę obecności uczestników ww. szkolenia (w przypadku nieobecności uczestnika należy niezwłocznie powiadomić koordynatora projektu), - zobowiązuje się wydać uczestnikom ww. kursu dokument, potwierdzający udział ww. kursie wraz z zakresem programowym i godzinowym, - oznakuje stosownymi logotypami dokumentację przeprowadzenia ww. szkolenia, - zobowiązuje się przeprowadzić anonimową ankietę oceny ww. szkolenia przez uczestników, - zapewni do przeprowadzenia ww. szkolenia pomieszczenia wraz z zapleczem sanitarnym odpowiednio dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych - bez barier architektonicznych w mieście Ostrów Wielkopolski, - oznaczy miejsce realizacji szkolenia z aktywnych form poszukiwania pracy informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską z zastosowaniem stosownych logotypów. - podczas ww. szkolenia zapewni uczestnikom poczęstunek (jedna przerwa kawowo-herbaciana z ciastkami oraz zimne napoje wg potrzeb), - w terminie 7 dni od dnia zakończenia ww. szkolenia, przekaże do siedziby PCPR następujący komplet dokumentów, do zadania: a) oryginał listy obecności uczestników ww. kursu, b) dokument potwierdzony za zgodność z oryginałem, potwierdzający udział w ww. kursie wraz z zakresem programowym i godzinowym, c) anonimową ankietę oceny szkolenia dokonaną przez uczestników, d) zdjęcia dokumentujące realizację zadania. Część III - kurs podstawowy obsługi komputera Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi kurs podstawowy obsługi komputera dla 75 osób niepełnosprawnych uczestniczek i uczestników projektu TWOJA SZANSA, w tym 33 M w wieku aktywności zawodowej z wieloraką niepełnosprawnością w sześciu grupach 12-15-osobowych, każda z grup po 10 dni przez 6 godzin dziennie w ramach projektu pt. TWOJA SZANSA w terminie: - cztery grupy, od dnia 10-13 października 2012 roku oraz od dnia 05-10 listopada 2012 roku od godziny 9.00 - 15.00, - dwie grupy, od dnia 10-13 października 2012 roku, dnia 20 października 2012 roku, dnia 03 listopada 2012 roku oraz dnia 01, 08, 15, 22 grudnia 2012 roku od godziny 9.00 - 15.00. Zamawiający: - w losowych przypadkach dopuszcza zmianę liczby uczestników w grupach ww. kursu, - w losowych przypadkach uniemożliwiających realizację ww. kursu w zakładanym terminie dopuszcza przesunięcie terminu ich realizacji. Wykonawca: - zapewni kadrę posiadającą odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe i uprawnienia, - przygotuje program kursu, w którym uwzględni m.in. zagadnienia: 1. Uruchomienie komputera i kończenie pracy na nim, posługiwanie się myszką 2. Pulpit w Windows, co można na nim znaleźć i do czego służy 3. Uruchamianie i praca z podstawowymi programami 4. Przykładowy prosty program do tworzenia rysunków 5. Przetwarzanie tekstu 6. Internet; obsługa stron internetowych, wyszukiwanie informacji, obsługa poczty elektronicznej. - zobowiązuje się prowadzić listę obecności uczestników ww. szkolenia /w przypadku nieobecności uczestnika należy niezwłocznie powiadomić koordynatora projektu/, - zobowiązuje się wydać uczestnikom ww. kursu dokument, potwierdzający udział ww. kursie wraz z zakresem programowym i godzinowym, - oznakuje stosownymi logotypami dokumentację przeprowadzenia ww. szkolenia, - zobowiązuje się przeprowadzić anonimową ankietę oceny ww. szkolenia przez uczestników, - zapewni do przeprowadzenia ww. szkolenia pomieszczenia wraz z zapleczem sanitarnym odpowiednio dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych - bez barier architektonicznych w mieście Ostrów Wielkopolski, - oznaczy miejsce realizacji szkolenia z aktywnych form poszukiwania pracy informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską z zastosowaniem stosownych logotypów. - podczas ww. szkolenia zapewni uczestnikom poczęstunek (jedna przerwa kawowo-herbaciana z ciastkami oraz zimne napoje wg potrzeb), - w terminie 7 dni od dnia zakończenia ww. szkolenia, przekaże do siedziby PCPR następujący komplet dokumentów, do zadania: a) oryginał listy obecności uczestników ww. kursu, b) dokument potwierdzony za zgodność z oryginałem, potwierdzający udział w ww. kursie wraz z zakresem programowym i godzinowym, c) anonimową ankietę oceny szkolenia dokonaną przez uczestników, d) zdjęcia dokumentujące realizację zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.powiat-ostrowski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach