Przetargi.pl
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego dotyczącego przeprowadzenia przez eksperta zewnętrznego cyklu warsztatów szkoleniowych i konsultacji grupowych dla nauczycieli bytomskich szkół w obszarze tematycznym Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w ramach projektu Klucze do sukcesu - nowoczesny system wspomagania szkół i przedszkoli oraz doskonalenia nauczycieli w Bytomiu

Gimnazjum Nr 9 ogłasza przetarg

  • Adres: 41-909 Bytom, ul. Świętochłowicka 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 787 10 19, 787 00 86 , fax. 32 787 10 19
  • Data zamieszczenia: 2015-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gimnazjum Nr 9
    ul. Świętochłowicka 12 12
    41-909 Bytom, woj. śląskie
    tel. 32 787 10 19, 787 00 86, fax. 32 787 10 19
    REGON: 27630253700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gimnazjum9bytom.szkolnastrona.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: miejska jednostka organizacyjna - szkoła

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego dotyczącego przeprowadzenia przez eksperta zewnętrznego cyklu warsztatów szkoleniowych i konsultacji grupowych dla nauczycieli bytomskich szkół w obszarze tematycznym Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w ramach projektu Klucze do sukcesu - nowoczesny system wspomagania szkół i przedszkoli oraz doskonalenia nauczycieli w Bytomiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa przeprowadzenia warsztatów szkoleniowych i konsultacji grupowych dla nauczycieli bytomskich szkół w ramach projektu Klucze do sukcesu - nowoczesny system wspomagania szkół i przedszkoli oraz doskonalenia nauczycieli w Bytomiu. Usługa wykonywana będzie na podstawie umowy cywilnoprawnej od momentu podpisania umowy do 20.06.2015 r. wedle modułów tematycznych podanych przez zamawiającego poniżej: 1. Szkoła Podstawowa nr 33, temat: Asperger: charakterystyka choroby, jakie zaburzenie mogą występować z Aspergerem? jak pracować z takim dzieckiem? jak reagować w konkretnych, typowych sytuacjach? formy i metody pracy - przykłady, dostosowanie testów, jakie zaburzenie mogą występować z Aspergerem? - warsztaty 5h zegarowe - I grupa luty/marzec, godz.14.30, II grupa luty/marzec godz.14.30 (łącznie: 2grupyx 5h=10h); 1h konsultacji grupowych łącznie w min. 2 tyg. po szkoleniu warsztatowym. 2. Szkoła Podstawowa nr 33, temat: niedosłuch, niedowidzenie: jak powinna wyglądać lekcja?, zachowania nauczyciela, gdzie dziecko powinno siedzieć?, rodzice - jak im pomóc , jak mają pracować z dzieckiem w domu?, dostosowanie metod i form pracy, przygotowanie testów. Konkretne przykłady, gdzie ich szukać? uczniowie z dys. (dysgrafią, dyskalkulią itp.) - jak pracować? - warsztaty 5h zegarowe - I grupa - 3.03.2015, Godz. 14.30 II grupa - 5.03, godz. 14.30 (łącznie: 2grupyx 5h=10h); 1h konsultacji grupowych łącznie w min. 2 tyg. po szkoleniu warsztatowym. 3. Szkoła Podstawowa nr 33, temat: niedostosowanie społeczne: jak pomóc? jak odczytywać/zdiagnozować, jak dojść do tego, że dziecko jest zaburzone? jak otworzyć takie dzieci? jak wciągnąć w grupę, do współpracy? jak rozmawiać o nich na forum klasy, praca z rodzicami - jak rozmawiać i gdzie szukać pomocy? - warsztaty 5h zegarowe - I grupa 14.04 Godz. 14.30, II grupa 16.04 godz. 14.30 (łącznie: 2grupyx 5h=10h); 1h konsultacji grupowych łącznie w min. 2 tyg. po szkoleniu warsztatowym. 4. Szkoła Podstawowa nr 33, temat - dokumentacja ucznia o specjalnych potrzebach: jak stosować się do zaleceń opinii z PPP - warsztaty 5h zegarowe - I grupa 12.05 Godz. 14.30, I grupa 12.05, II grupa 14.05, godz. 14.30 (łącznie: 2grupyx 5h=10h); 1h konsultacji grupowych łącznie w min. 2 tyg. po szkoleniu warsztatowym. 5. Szkoła Podstawowa nr 45, Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych: Zasady pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych (krótkie przypomnienie): klasyfikacja i charakterystyka specjalnych potrzeb edukacyjnych dzieci, diagnoza specjalnych potrzeb, jak rozpoznawać symptomy odchylenia od normy rozwojowej, zakres i sposoby dostosowania wymagań edukacyjnych do możliwości psychofizycznych ucznia IPET. Organizacja pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (zajęcia obowiązkowe i dodatkowe), formy pracy z konkretnymi przypadkami, wskazówki do pracy z uczniem ze SPE, analiza przypadków, narzędzia pracy, specjalne potrzeby edukacyjne (SPE): upośledzenie umysłowe, choroby przewlekłe, autyzm, zespół Aspergera, niepełnosprawność ruchowa, niedowidzenie, niedosłyszenie, niedostosowanie społeczne, ADHD, specyficzne trudności w nauce (dysleksja, dysgrafia), wybitne zdolności - warsztaty 5h zegarowe - Grupa I 07.05.2015, Grupa II 07.05,2015 Godz.14.30, (łącznie: 2grupyx 5h=10h); 1h konsultacji grupowych łącznie w min. 2 tyg. po szkoleniu warsztatowym. 6. Szkoła Podstawowa nr 38, Praca z dzieckiem ze spektrum autyzmu: zmotywowanie ucznia do nauki, metody pracy z uczniem ze spektrum autyzmu, zasady funkcjonowania dziecka ze spektrum autyzmu, gotowe pomysły na pracę na lekcjach z tego typy uczniem, studium przypadku, praktyczne rady, ćwiczenia w postępowaniu - warsztaty 5h zegarowe - luty/marzec2015 - środa godz. 13.45; 1h konsultacji grupowych w min. 2 tyg. po szkoleniu warsztatowym. 7. Szkoła Podstawowa nr 38, Praca z dzieckiem aktywnym ruchowo: jak rozróżnić dziecko aktywne ruchowo od dziecka z ADHD, propozycje metod pracy z dzieckiem aktywnym ruchowo, studium przypadku - warsztaty 5h zegarowe - maj 2015 - środa godz.13.45; 1h konsultacji grupowych w min. 2 tyg. po szkoleniu warsztatowym. 8. Szkoła Podstawowa nr 43, Praca z uczniem ze spektrum autyzmu: zmotywowanie ucznia do nauki, metody pracy z uczniem ze spektrum autyzmu, zasady funkcjonowania dziecka ze spektrum autyzmu, gotowe pomysły na pracę na lekcjach z tego typy uczniem, studium przypadku, praktyczne rady, ćwiczenia w postępowaniu - warsztaty 5h zegarowe - 18.03.2015, godz. 14.00; 1h konsultacji grupowych w min. 2 tyg. po szkoleniu warsztatowym. 9. Szkoła Podstawowa nr 43, Jak pracować na lekcjach z dzieckiem z zaburzeniami zachowania, z dzieckiem zagrożonym demoralizacją i po dużych traumach? metody pracy z ww. grupą dzieci jak rozpoznać ww. grupy dzieci i jak zareagować, sytuacje interwencyjne - ataki złości, zachowania opozycyjno-buntownicze, jak reagować, studium przypadku - warsztaty 5h zegarowe - 29.04.2015, godz. 14.00; 1h konsultacji grupowych w min. 2 tyg. po szkoleniu warsztatowym. 10. Gimnazjum nr 8, Pomoc psychologiczno - pedagogiczna w szkole; prowadzenie dokumentacji zgodnej z aktualnym prawem, opracowanie indywidualnych planów nauczania dla uczniów wymagających pomocy, metody pracy z uczniem, współpraca z rodzicem ucznia objętego pomocą, metody pracy w klasie o zróżnicowanym poziomie intelektualnym uczniów (uczeń bardzo zdolny - uczeń słaby) - warsztaty 5h zegarowe - Luty-marzec 2015 godz. 13.15; 1h konsultacji grupowych w min. 2 tyg. po szkoleniu warsztatowym. 11. Gimnazjum nr 8, Diagnozowanie mocnych i słabych stron dziecka w pracy z SPE: diagnoza psychologiczno - pedagogiczna i jej wpływ na sukces edukacyjny, dostosowanie wymagań edukacyjnych do potrzeb i możliwości ucznia, wspieranie uczniów w zakresie planowania kariery zawodowej - warsztaty 5h zegarowe - 20.05.2015, godz. 13.15; 1h konsultacji grupowych w min. 2 tyg. po szkoleniu warsztatowym. 12. Gimnazjum nr 9, Uczeń zdolny - czyli jaki?; charakterystyka zdolnego gimnazjalisty - sposoby wyłaniania uczniów zdolnych, wybrane modele pracy z uczniem zdolnym, uczeń zdolny w środowisku rówieśniczym - jak przełamywać bariery, przykłady dobrych praktyk - warsztaty 5h zegarowe- marzec 2015 15:00; 1h konsultacji grupowych w min. 2 tyg. po szkoleniu warsztatowym.Każde szkolenie prowadzone w formie warsztatowej obejmuje 5 godzin zegarowych. Konsultacje grupowe trwają godzinę zegarową i odbywają się w terminie min. 2 tygodni po szkoleniu warsztatowym. Termin konsultacji Wykonawca ustala z Dyrektorem szkoły i osobą pełniącą funkcję SORE w danej placówce. Ustalony termin musi być zgodny z czasem pracy placówki oraz zapewniać swobodę wzięcia udziału w konsultacjach nauczycielom objętym wsparciem. Szkolenia warsztatowe odbędą się w Bytomiu na terenie szkół wymienionych w tabeli w siwz zgodnie z podanym tematem, programem szkolenia oraz terminem ustalonym bezpośrednio z Dyrektorem wskazanej placówki. Wykonawca nie ponosi kosztów udostępniania miejsc szkoleń oraz konsultacji warsztatowych i sprzętu komputerowego. Wydruk materiałów szkoleniowych spoczywa na Zamawiającym. Zadania i obowiązki Wykonawcy, czyli eksperta zewnętrznego przeprowadzającego cykl warsztatów szkoleniowych i konsultacji grupowych dla nauczycieli/ek z placówek z Bytomia objętych wspomaganiem w ramach projektu Klucze do sukcesu - nowoczesny system wspomagania szkół i przedszkoli oraz doskonalenia nauczycieli w Bytomiu UDA-POKL.03.05.00-00-223/12; w obszarze szkoleń Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi: 1.Opracowanie scenariusza zajęć dla poszczególnych tematów szkoleń warsztatowych zgodnie z zapotrzebowaniem i programem opisanym w tabeli w siwz oraz prowadzenia zajęć zgodnie z tym scenariuszem. Scenariusz winien być dostarczony do biura projektu nie później niż 5 dni przed szkoleniem w formie elektronicznej (MS word). Wydrukowany scenariusz na odpowiednio ologowanym papierze zostanie przygotowany przez pracowników projektu i dostarczony na szkolenie. Wykonawca zobowiązany jest do podpisania się pod przygotowanym przez siebie scenariuszem. 2.Przeprowadzenie pisemnej diagnozy (testy) wśród uczestników sieci w oparciu o autorskie pre testy i post testy, a następnie ich opracowanie i dostarczenie do biura projektu w terminie do 3 dni po szkoleniu. Opracowanie wyników musi zawierać: analizę wiedzy i umiejętności nauczycieli, obliczenie wskaźnika przyrostu wiedzy, wnioski Wykonawcy na temat analizy, opis rekomendacji, uwagi i spostrzeżenia oraz podpis Wykonawcy. Opracowanie należy sporządzić na ologowanym papierze, który można pobrać w Biurze Projektu. 3.Opracowanie materiałów szkoleniowych dla nauczycieli w wersji papierowej min. 10 stron A4. Materiał szkoleniowy musi być zgodny z tematyką szkolenia oraz programem szkolenia. Odpowiedzialność za naruszenie praw autorskich spoczywa na Wykonawcy, który przygotował materiały szkoleniowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian edytorskich w przesłanym dokumencie.4.Przeprowadzenie szkoleń warsztatowych w terminie od podpisania umowy do 20 czerwca 2015 r.5.Przeprowadzenie konsultacji grupowych dla nauczycieli w terminie ustalonym z Dyrektorem placówki po szkoleniu warsztatowym, przy czym konsultacja nie może się odbywać w terminie krótszym niż 2 tyg. po szkoleniu warsztatowym. Celem konsultacji jest omówienie dotychczasowych wdrożeń technik, zastosowanych metod oraz analiza poruszanych przypadków.6. Podpisanie z Zamawiającym umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.7.Sprawdzanie listy obecności na każdych zajęciach warsztatowych oraz konsultacjach zbiorowych, przy czym odpowiednio ologowane listy przygotowane są przez zarząd projektu. 8.Właściwe zastosowanie logotypów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na materiałach i dokumentach. 9. Prowadzenie zajęć ze szczególnym naciskiem na przestrzeganie zasady równych szans, w tym równości płci. 10. Ponoszenie odpowiedzialności za wszelkie szkody powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy, w tym za szkody wyrządzone osobom trzecim, za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałe w związku ze świadczeniem usługi. 11. Dbanie o stan techniczny pomocy dydaktycznych i sprzętu komputerowego w miejscu prowadzenia szkoleń. Zadania Wykonawcy w zakresie opracowania i dostarczenia materiałów szkoleniowych opisane są w Istotnych Postanowieniach Umownych. Warunki realizacji niniejszego zamówienia określają istotne postanowienia umowne wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiące załączniki do specyfikacji. Zadania Wykonawcy w zakresie opracowania i dostarczenia materiałów szkoleniowych opisane są w Istotnych Postanowieniach Umownych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: potencjał i doświadczenie trenera/trenerów
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gimnazjum9bytom.szkolnastrona.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach