Przetargi.pl
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego dotyczącego przeprowadzenia przez eksperta zewnętrznego cyklu warsztatów szkoleniowych i konsultacji grupowych dla nauczycieli bytomskich szkół w obszarze tematyczny Wsparcie psychologiczne i pedagogiczne placówek, nauczycieli i rodziców

Gimnazjum Nr 9 ogłasza przetarg

  • Adres: 41-909 Bytom, ul. Świętochłowicka 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 787 10 19, 787 00 86 , fax. 32 787 10 19
  • Data zamieszczenia: 2014-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gimnazjum Nr 9
    ul. Świętochłowicka 12 12
    41-909 Bytom, woj. śląskie
    tel. 32 787 10 19, 787 00 86, fax. 32 787 10 19
    REGON: 27630253700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gimnazjum9bytom.neostrada.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Miejska jednostka organizacyjna - szkoła

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego dotyczącego przeprowadzenia przez eksperta zewnętrznego cyklu warsztatów szkoleniowych i konsultacji grupowych dla nauczycieli bytomskich szkół w obszarze tematyczny Wsparcie psychologiczne i pedagogiczne placówek, nauczycieli i rodziców
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa przeprowadzenia warsztatów szkoleniowych i konsultacji grupowych dla nauczycieli bytomskich szkół w ramach projektu Klucze do sukcesu - nowoczesny system wspomagania szkół i przedszkoli oraz doskonalenia nauczycieli w Bytomiu. Usługa wykonywana będzie na podstawie umowy cywilnoprawnej od momentu podpisania umowy do 20.06.2014 r. wedle modułów tematycznych podanych przez zamawiającego poniżej: Lp. Temat Szkoła Liczba grup Łączna liczba godzin warsztatów Liczba godzin konsultacji zbiorowych 1 Praca z uczniem sprawiającym trudności wynikające z upośledzenia i deficytów rozwojowych G7 1 5h 1 2 Praca z uczniem sprawiającym trudności wynikające z sytuacji rodzinnej, zaburzeń zachowania oraz zaburzeń relacji społecznych G7 1 5h 1 3 Model oddziaływań wychowawczych wobec ucznia sprawiającego trudności wynikające z zaburzeń psychicznych G7 1 5h 1 4 Praca z klasą, w której jest grupa uczniów przejawiających trudne zachowania G7 1 5h 1 5 Wczesne diagnozowanie zaburzeń u dzieci od 3 do 6 lat. Co powinno zaniepokoić nauczyciela w zachowaniu dziecka? PM 21 1 5h 1 6 Jak poradzić sobie z niesfornym dzieckiem - sposoby na wychowanie dziecka nadpobudliwego, niesłuchającego PM 5 1 5h 1 7 Dziecko agresywne w przedszkolu - ciekawe metody pracy P63 1 5h 1 8 Dziecko agresywne w przedszkolu - ćwiczenia i zabawy z podziałem na grupy wiekowe PM 5 1 5h 1 9 Jak rozmawiać z rodzicami o sytuacji trudnej dotyczącej ich dzieci - radzenie sobie z emocjami w czasie trudnych sytuacji P63 1 5h 1 10 Jak rozmawiać z trudnym rodzicem PM 5 1 5h 1 11 Jak pracować z dzieckiem z SPE - praktyczne metody PM 5 1 5h 1 12 Warsztaty dla nauczycieli dotyczące mediacji SP nr 9 1 5h 1 Warsztaty dla nauczycieli dotyczące mediacji SP 46 1 5h 1 13 Jak nakłonić rodziców do współpracy ze szkołą i nauczycielami. SP nr 9 1 5h 1 14 Jak nakłonić rodziców do współpracy ze szkołą i nauczycielami SP nr 46 1 5h 1 15 Techniki mediacji, ze szczególnym uwzględnieniem sposobów rozwiązywania konfliktów. SP 37 1 5h 1 16 Mediacje SP 32 1 5h 1 17 Inteligencja emocjonalna: wszystko na ten temat. SP 32 1 5h 1 18 Inteligencja emocjonalna SP 37 1 5h 1 19 Nauczyciel wobec trudnych zachowań uczniów. SP nr 38 1 5h 1 20 Nauczyciel wobec trudnych zachowań rodziców. SP nr 38 1 5h 1 21 Zwiększenie kompetencji w zakresie negocjacji i mediacji. SP 43 1 5h 1 22 Zwiększenie kompetencji w zakresie negocjacji i mediacji. G - 15 1 5h 1 23 Nauczyciel wobec trudnych sytuacji z rodzicem i uczniem G 15 1 5h 1 24 Umiejętność tworzenia diagnozy możliwości i potrzeb ucznia G2 1 5h 1 25 Odkrywanie słabych i mocnych stron ucznia G2 1 5h 1 26 Umiejętność tworzenia diagnozy możliwości ucznia, problem motywowania ucznia do działania II LO 1 5h 1 27 Diagnoza psychologiczna ucznia pod kątem jego uwarunkowań społecznych G4 1 5h 1 Łącznie 140h warsztatów, 28h konsultacji grupowych. Każde szkolenie prowadzone w formie warsztatowej obejmuje 5 godzin dydaktycznych Szkolenia warsztatowe odbędą się w Bytomiu na terenie szkół wymienionych w tabeli zgodnie z podanym tematem oraz terminem ustalonym bezpośrednio z Dyrektorem wskazanej placówki. Zadania i obowiązki Wykonawcy, czyli eksperta zewnętrznego przeprowadzającego cykl warsztatów szkoleniowych (140 godzin warsztatów szkoleniowych oraz 28 godzin konsultacji grupowych) dla nauczycieli /ek z placówek z Bytomia objętych wspomaganiem w ramach projektu Klucze do sukcesu - nowoczesny system wspomagania szkół i przedszkoli oraz doskonalenia nauczycieli w Bytomiu UDA- POKL.03.05.00-00-223/12; w obszarze Wsparcie psychologiczne i pedagogiczne placówek, nauczycieli i rodziców są następujące: 1) Opracowanie scenariusza zajęć dla poszczególnych tematów szkoleń warsztatowych zgodnie z zapotrzebowaniem opisanym w tabeli w siwz oraz prowadzenia zajęć zgodnie z tym scenariuszem. Scenariusz winien być dostarczony do biura projektu nie później niż 5 dni przed szkoleniem. 2) Przeprowadzenie pisemnej diagnozy wśród uczestników sieci w oparciu o autorskie pre testy i post testy, a następnie ich opracowanie i dostarczenie do biura projektu. 3) Opracowanie materiałów szkoleniowych dla nauczycieli warsztatów szkoleniowych. 4) Przeprowadzenie szkoleń warsztatowych w terminie od podpisania umowy do 20 czerwca 2014r. 5) Przeprowadzenie konsultacji grupowych dla nauczycieli w terminie ustalonym z Radą Pedagogiczną po szkoleniu warsztatowym, przy czym konsultacja nie może się odbywać w tym samym dniu, co warsztat. Celem konsultacji jest omówienie dotychczasowych wdrożeń technik, zastosowanych metod oraz analiza poruszanych przypadków. 6) Przeprowadzenie wśród nauczycieli/ek ankiet ewaluacyjnych po cyklu warsztatów szkoleniowych. 7) Podpisanie z Zamawiającym umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych. 8) Sprawdzanie listy obecności na każdych zajęciach. 9) Właściwe zastosowanie logotypów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na materiałach i dokumentach. 10) Prowadzenie zajęć ze szczególnym naciskiem na przestrzeganie zasady równych szans. 11) Ponoszenie odpowiedzialności za wszelkie szkody powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy, w tym za szkody wyrządzone osobom trzecim, za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałe w związku ze świadczeniem usługi. 12) Dbanie o stan techniczny pomocy dydaktycznych i sprzętu komputerowego w miejscu prowadzenia szkoleń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gimnazjum9bytom.neostrada.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach