Przetargi.pl
POSADZKARZ

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 45-266 Opole, ul. majora Hubala 21
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4422929 , fax. 077 4422928
  • Data zamieszczenia: 2014-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. majora Hubala 21 21
    45-266 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4422929, fax. 077 4422928
    REGON: 53159856100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    POSADZKARZ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia zamkniętego pn. POSADZKARZ dla 10 uczestników ( 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Opolu ) realizowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich; Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie tj; Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych; projektu pn. HERKULES. Celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników kursu wiedzy i umiejętności wymaganych w pracy posadzkarza. Program szkolenia obejmuje 300 godzin szkolenia w tym następującym rozbiciu: część teoretyczna 50 godzin i część praktyczna 250 godzin. Zagadnienia organizacyjne: Zajęcia teoretyczne realizowane będą na terenie miasta Opola w miejscu umożliwiającym dogodny dojazd autobusami MZK. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia uczestnikom szkolenia sali wykładowej umożliwiającej prawidłowa realizację zajęć teoretycznych. Zajęcia praktyczne realizowane będą w obiektach użyteczności publicznej. W związku z powyższym zajęcia te musza być przeprowadzone zgodnie z zasadami współżycia społecznego. Zajęcia te będą prowadzone w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Zajęcia praktyczne musza uwzględniać następujące prace; - skuwanie starych powierzchni podłogowych, - wykonanie innych niezbędnych robót związanych z zawodem posadzkarza, zmierzających do prawidłowo wykonanej pracy takich jak przygotowanie ewentualnej wylewki pod miejsca które będą tego wymagały. - dostosowanie drzwi ( podcięcie jeśli po zamontowaniu płytek uniemożliwiony będzie ich ponowny montaż ) - montowanie listw progowych podłogowych pod drzwi które zapewnia Wykonawca. - położenie około 250m2 powierzchni wewnętrznej, gres szkliwiony o wymiarach 30,5cm x 30,5cm oraz około 200m cokołu o wysokości połowy płytki. Gres montowanych ma być na kleju elastycznym Zamawiający zapewnia materiał szkoleniowy w postaci gresu. Wykonawca ma natomiast zapewnić klej w odpowiedniej ilości pozwalającej na zamontowanie ww. powierzchni oraz fugę ( kolor do uzgodnienia z zamawiającym ) również w odpowiedniej ilości pozwalającej na prawidłowy montaż szacowanej ilości gresu. - położenie uzupełnienie około 10m2 powierzchni wewnętrznej, gres szkliwiony lub płytka ceramiczna o wymiarach 30,5cm x 30,5cm. Płytka montowanych ma być na kleju elastycznym Wykonawca ma zapewnić materiał szkoleniowy w postaci płytek gres lub płytek ceramicznych (kolor oraz rodzaj płytek uzgodniony z Zamawiającym), klej oraz fugę w odpowiedniej ilości pozwalającej na zamontowanie ww. powierzchni.- Położenia powierzchni zewnętrznej, gres zewnętrzny o stopniu antypoślizgowości R-10, R-11 montowanym na kleju elastycznym mrozoodpornym do stosowania na zewnątrz. Pod ww. powierzchnie należy przegotować odpowiednio podłoże co umożliwi prawidłowy montaż gresu. Zakres prac powierzchni zewnętrznej; a) zamontowanie gresu zewnętrznego z przeznaczeniem na schody. Poglądowe wymiary schodów: 6 stopni schodów, 5 stopni o wymiarach około 352cm długości x 34cm głębokości x 14cm wysokości. Jeden stopień o wymiarach 327cm długości x 45 głębokości x 14 wysokości. b) zamontowanie około 15m2 powierzchni zewnętrznej (pas od schodów po drzwi główne budynku). - UWAGA! Podane wymiary są poglądowe liczone w przybliżeniu, Zamawiający powinien uwzględnić margines błędu w celu prawidłowej realizacji części praktycznej szkolenia. Planowany termin rozpoczęcia i zakończenia szkolenia: 26.05.14r. - 15.07.14r. Termin ten ze względów organizacyjnych, za zgodą Zamawiającego może zostać przesunięty. Zajęcia realizowane będą od poniedziałku do piątku, od godziny 07:30 - 15:30 w wymiarze 30 godzin tygodniowo. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający, po uzgodnieniu z Wykonawcą, przewiduje możliwość zmiany tylko i wyłącznie godzin szkolenia, a nie dni. Nie przewiduje się łączenia przerw pomiędzy godzinami zajęć teoretycznych celem skrócenia zajęć w danym dniu. Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia harmonogramu szkolenia w dniu podpisania umowy. Harmonogram nie może zawierać godzin przeznaczonych na rozpoczęcie i zakończenie szkolenia oraz egzamin wewnętrzny. Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć każdego uczestnika szkolenia w niezbędne materiały dydaktyczne zgodnie z zakresem tematycznym szkolenia. Materiały te powinny zostać oznakowane zgodnie z treścią wytycznych dotyczących oznaczania projektów POKL. Wykonawca wyposaża uczestników kursu w niezbędne materiały biurowe i piśmienne. Odbiór materiałów dydaktycznych potwierdzony zostanie przez każdego uczestnika podpisaniem stosownego oświadczenia. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić co najmniej dwie osoby prowadzące szkolenie. Jeden wykładowca do zajęć teoretycznych i jeden instruktor do prowadzenia części praktycznej. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia dostęp do serwisu kawowego tj. kawy, herbaty, wody mineralnej.Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków osób, które nie pobierają stypendium szkoleniowego (od dnia rozpoczęcia szkolenia do dnia zakończenia szkolenia). Listę tych osób Zamawiający przekaże Wykonawcy najpóźniej w dniu poprzedzającym rozpoczęcie szkolenia. Do kosztów szkolenia wynikających z zawartej umowy Wykonawca ma prawo doliczyć koszty ubezpieczenia w wysokości zgodnej z załączonymi dokumentami (polisą). Wykonawca zapewnia obsługę administracyjno - organizacyjną szkolenia (tj. m.in. prowadzenie dokumentacji zgodnie z zapisami umowy, przygotowanie list obecności, przygotowanie danych do zaświadczeń, wprowadzenie szkolenia na stronę www.inwestycjawkadry.pl). Wykonawca zobowiązuje się do podania w formularzu oferty osoby do kontaktu, odpowiedzialną za szkolenie (kierownika kursu), telefonu stacjonarnego i komórkowego do tej osoby, adresu email Wykonawca zapewnia osobę (kierownika kursu) lub inną osobę nadzorującą cześć praktyczna szkolenia w pełnym wymiarze godzin. Osoba taka musi być obecna na całej części praktycznej szkolenia, nadzorując i dyscyplinując uczestników szkolenia. Osoba taka odpowiedzialna ma być za dyscyplinę pracy uczestników szkolenia oraz nadzór nad obecnością uczestników. Z końcem każdego dnia osoba ta zda krótki raport z przebiegu szkolenia przesłany na e-mail Zamawiającego (właściwy e-mail zostanie podany przy podpisaniu umowy) najpóźniej do godziny 08:00 następnego dnia za dzień poprzedni. Wykonawca zobowiązany jest do wydania uczestnikom szkolenia odpowiednich zaświadczeń określonych w § 18 ust 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11.01.2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych oraz dołączenia do nich następujących informacji: okresu trwania szkolenia, tematów i wymiaru godzin zajęć edukacyjnych. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi, zgodnie z ogólnymi przepisami BHP (Dz.U. nr 169 z 2003r.) i p.poż. Wykonawca przed rozpoczęciem szkolenia, zobowiązany jest oznakować pomieszczenia, materiały szkoleniowe i środki techniczne zgodnie z treścią wytycznych dotyczących oznaczania projektów POKL. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania przed rozpoczęciem szkolenia wszelkich materiałów promocyjno-informacyjnych w postaci plików oraz plakatów spełniających wymogi Unii Europejskiej w zakresie promocji i informacji. Wykonawca w cenie oferty ma ująć materiały szkoleniowe w formie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach