Przetargi.pl
Posadowienie infrastruktury turystycznej- zagospodarowanie miejsca edukacji w leśnictwie Nierzym

Nadleśnictwo Kłodawa ogłasza przetarg

  • Adres: 66-415 Kłodawa, ul. Gorzowska
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 957 279 730 , fax. 957 279 730
  • Data zamieszczenia: 2021-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Kłodawa
    ul. Gorzowska 31
    66-415 Kłodawa, woj. lubuskie
    tel. 957 279 730, fax. 957 279 730
    REGON: 81053916600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.klodawa.szczecin.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe- Nadleśnictwo Kłodawa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Posadowienie infrastruktury turystycznej- zagospodarowanie miejsca edukacji w leśnictwie Nierzym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa infrastruktury turystyczno – edukacyjnej i kompleksowe zagospodarowanie miejsca edukacji w leśnictwie Nierzym. Zakres prac: a. Plac zabaw - 1kpl. b. Teren wytyczony na polanie jako miejsce zabaw i gier ruchowych dla dzieci - 1szt. c. Leśna skocznia - 1kpl. d. Paśnik dla zwierząt leśnych - 1kpl. e. Pionowe kostki edukacji leśnej – 6 szt. f. Huśtawka bocianie gniazdo - 1kpl. g. Tyrolka- zjazd linowy - 1kpl. h. Tablice informacji przyrodniczej (edukacji leśnej) - 4 szt. i. Fotościanka - Przestrzenna forma do wykonywania zdjęć z planszą o tematyceleśnej – 1 szt. j. Punkt obserwacji przyrodniczej – 1 szt.Roboty budowlane zamierzone to: osadzenie i montaż małej architekturydrewnianej, zagospodarowanie terenu.Wszystkie roboty i dostawy zostaną wykonane z materiałów i siłami Wykonawcy.Po stronie Wykonawcy Zamawiający pozostawia również obowiązki związane z: organizacją zaplecza budowy, oznakowaniem i zabezpieczeniem placu budowy, koszty utylizacji i wywozu odpadów związanych z realizacją przedmiotu budowy, czynności związane z BHP oraz wszystkie inne czynności związane z kosztami i realizacją i przedmiotu zamówienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do SIWZ oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (dalej „STWIOR”), która stanowi załącznik do SIWZ.Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia jest ceną ryczałtową w związku z czym Zamawiający stosownie do postanowień uregulowanych w §4 ust 3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129) nie dołączył do dokumentacji projektowej przedmiaru robót. Wycena oferty powinna zostać wykonana na podstawie dołączonej do SIWZ dokumentacji projektowej oraz STWIOR. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uczestnictwa w wyborze wzornictwa w zakresie materiałów użytych do wykonania prac w zakresie realizacji Przedmiotu Zamówienia.Zaleca się przed złożeniem oferty zaznajomienie się z warunkami lokalnymi, w których będą realizowane roboty objęte niniejszym zamówieniem,Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV): 45000000-7 Roboty budowlane 45111000-8 Roboty ziemneWymagany okres gwarancji jakości na przedmiot zamówienia – 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy. Wykonawca udziela Zamawiającemu rękojmi za wady na okres równy udzielonej gwarancji jakości. Okres gwarancji jakości stanowi kryterium oceny ofert, które zostało opisane w rozdziale 18 SIWZ.We wszystkich miejscach SIWZ i załączonych do niej dokumentach stanowiących opis przedmiotu zamówienia (dokumentacji projektowej i STWIOR), w których użyto przykładowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 PZP, a w każdym przypadku, działając zgodnie z art. 29 ust. 3 PZP i art. 30 ust. 4 PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, w stosunku do określonych w SIWZ, oznaczając takie wskazania lub odniesienia odpowiednio wyrazami „lub równoważny” lub „lub równoważne” (m.in. zastosowanie innych materiałów i urządzeń), pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia, spełniających obowiązujące przepisy prawa oraz normy, a także atesty i certyfikaty dopuszczające do stosowania na obszarze Unii Europejskiej, a także zachowania technologii wykonania, tzn. w wyniku zmiany materiału nie może dojść do zmiany technologii wykonania, co skutkowałoby zmianą dokumentacji projektowej. W przypadku zastosowania materiałów, rozwiązań lub urządzeń równoważnych Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że proponowane przez niego materiały, rozwiązania lub urządzenia równoważne spełniają wskazane w załączonej dokumentacji rozwiązania.Wszystkie dostarczone urządzenia do aktywności ruchowej (np. huśtawki, „tyrolka”, plac zabaw) muszą posiadać niezbędne atesty dopuszczające do użytku publicznego, muszą być zgodne z normą PN-EN1176. Wykonawca na zakończenie prac będzie zobowiązany przedstawić w/w dokumenty na etapie odbioru prac. Ich niedostarczenie będzie skutkowało brakiem odbioru robót.Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp, Zamawiający podczas realizacji zamówienia, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia polegające na wykonywaniu czynności związanych z prowadzeniem: - robót montażowych Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umów o pracę osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach