Nadleśnictwo Kłodawa ogłasza przetarg
- Adres: 66-415 Kłodawa, ul. Gorzowska
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 957 279 730 , fax. 957 279 730
- Data zamieszczenia: 2021-02-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Kłodawa
ul. Gorzowska 31
66-415 Kłodawa, woj. lubuskie
tel. 957 279 730, fax. 957 279 730
REGON: 81053916600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.klodawa.szczecin.lasy.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe- Nadleśnictwo Kłodawa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Posadowienie infrastruktury turystycznej- kompleksowe zagospodarowanie terenu przy Nadleśnictwie Kłodawa". - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa infrastruktury turystycznej – kompleksowe zagospodarowanie terenu przy Nadleśnictwie Kłodawa w Kłodawie przy ul. Gorzowskiej 31, 66-415 Kłodawa, gmina Kłodawa, woj. lubuskie. Zakres prac obejmuje: 1) Wykonanie ścieżki edukacji leśnej z pomostami drewnianymi 2) Wykonanie ścieżki survivalowej z balami drewnianymi 3) Wykonanie labiryntu z palikami drewnianymi 4) Wykonanie ogniska kamiennego z drewnianymi ławkami 5) Wykonanie placu zabaw - sprawnościowy survivalowy zawierający konstrukcję drewniano-linową 6) Wykonanie miejsca na zieloną szkołę - ławki i stoły drewniane i elementami towarzyszącymi 7) Wykonanie trybuny drewnianej przy miejscu zabaw i gier zespołowych - bale drewniane i deski oraz stojaków na rowery. 8) W tym roboty przygotowawcze na terenie wytyczonym – wstępne uporządkowanie terenu zielonego, wycinka zbędnych roślin kolidujących ze ścieżkami, usunięcie obumarłych roślin, uregulowanie podłoża pod ścieżki z gruntu, kamieni narzutowych, pomostów drewnianych. Roboty zamierzone to: ręczne ścinanie zagajników, roboty ziemne (w tym profilowanie i zagęszczanie podłoża, wykonanie podbudowy pod wybrane elementy zamówienia), osadzenie i montaż małej architektury drewnianej, zagospodarowanie terenu, wykonanie prac z kamienia łupanego, dostawa i montaż placu zabaw, dostawa i montaż kłód drewnianych, dostawa stołów, roboty elektroinstalacyjne. Prace i dostawy należy zrealizować zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną. Wszystkie roboty i dostawy zostaną wykonane z materiałów i siłami Wykonawcy. Po stronie Wykonawcy Zamawiający pozostawia również obowiązki związane z: niezbędnymi uzgodnieniami z operatorami wszystkich mediów w celu ukończenia przedmiotu zamówienia, organizacją zaplecza budowy, oznakowaniem i zabezpieczeniem placu budowy, koszty utylizacji i wywozu odpadów związanych z realizacją przedmiotu budowy, koszty energii elektrycznej i wody niezbędne do realizacji budowy ( uzgodnienia zostaną dokonane na etapie przekazania placu budowy), czynności związane z BHP oraz wszystkie inne czynności związane z kosztami i realizacją i przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do SIWZ oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (dalej „STWIOR”), która stanowi załącznik do SIWZ. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia jest ceną ryczałtową w związku z czym Zamawiający stosownie do postanowień uregulowanych w §4 ust 3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129) nie dołączył do dokumentacji projektowej przedmiaru robót. Wycena oferty powinna zostać wykonana na podstawie dołączonej do SIWZ dokumentacji projektowej oraz STWIOR. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uczestnictwa w wyborze wzornictwa w zakresie materiałów użytych do wykonania prac w zakresie realizacji Przedmiotu Zamówienia. Zaleca się przed złożeniem oferty zaznajomienie się z warunkami lokalnymi, w których będą realizowane roboty objęte niniejszym zamówieniem, Wymagany okres gwarancji jakości na przedmiot zamówienia – 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy. Wykonawca udziela Zamawiającemu rękojmi za wady na okres równy udzielonej gwarancji jakości. Okres gwarancji jakości stanowi kryterium oceny ofert, które zostało opisane w rozdziale 18 SIWZ. We wszystkich miejscach SIWZ i załączonych do niej dokumentach stanowiących opis przedmiotu zamówienia (dokumentacji projektowej i STWIOR), w których użyto przykładowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 PZP, a w każdym przypadku, działając zgodnie z art. 29 ust. 3 PZP i art. 30 ust. 4 PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, w stosunku do określonych w SIWZ, oznaczając takie wskazania lub odniesienia odpowiednio wyrazami „lub równoważny” lub „lub równoważne” (m.in. zastosowanie innych materiałów i urządzeń), pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia, spełniających obowiązujące przepisy prawa oraz normy, a także atesty i certyfikaty dopuszczające do stosowania na obszarze Unii Europejskiej, a także zachowania technologii wykonania, tzn. w wyniku zmiany materiału nie może dojść do zmiany technologii wykonania, co skutkowałoby zmianą dokumentacji projektowej. W przypadku zastosowania materiałów, rozwiązań lub urządzeń równoważnych Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że proponowane przez niego materiały, rozwiązania lub urządzenia równoważne spełniają wskazane w załączonej dokumentacji rozwiązania. Na terenie objętym przedmiotem zamówienia mogą wystąpić nieznane i niezinwentaryzowane sieci podziemne, w związku z czym należy zachować szczególną ostrożność przy wykonywaniu robót ziemnych! - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont Bramy Marchijskiej w Łagowie
Dodano: 2024-07-24 - „Modernizacja łazienek w Domu Pomocy Społecznej w Trzebiechowie, Filia Bełcze 19”
Dodano: 2024-07-18 - Remont budynku nr 691/k. 4877 m. Nowogród Bobrzański
Dodano: 2024-07-17 - ” Rozbudowa budynku oraz zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń Środowiskowego Domu Samopomocy w Santoku – Etap II”
Dodano: 2024-07-15 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku przedszkola gminnego na Klub Malucha wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2024-07-15 - WYMIANA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W BUDYNKU GŁÓWNYM SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 WE WSCHOWIE- ETAP 1.
Dodano: 2024-07-12 - Przebudowa terenu wokół Szkoły Podstawowej w Małomicach z dostosowaniem do potrzeb uczniów
Dodano: 2024-07-11 - Budowa dróg gminnych ulicy: Wiśniowej, Czereśniowej wraz z budową części kanalizacji sanitarnej i wodnej w ul. Brzoskwiniowej i dz.149/1 na terenie Małomic”
Dodano: 2024-07-09 - Budowa remizy strażackiej OSP
Dodano: 2024-07-09 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1311F na odcinku Sienno – Ośno Lubuskie
Dodano: 2024-07-09