Przetargi.pl
Poprawa funkcjonalno-przestrzenna terenu wokół Zespołu Placówek Oświatowych w Rudzie Malenieckiej w ramach projektu pn. „Kompleksowa rewitalizacja mająca na celu rozwiązywanie problemów społecznych w Rudzie Malenieckiej”

Urząd Gminy Ruda Maleniecka ogłasza przetarg

  • Adres: 26-242 Ruda Maleniecka, Ruda Maleniecka
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 373 13 47, 373 13 40 , fax. 0-41 373 13 41
  • Data zamieszczenia: 2020-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Ruda Maleniecka
    Ruda Maleniecka
    26-242 Ruda Maleniecka, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 373 13 47, 373 13 40, fax. 0-41 373 13 41
    REGON: 12328470000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rudamaleniecka.samorzady.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa funkcjonalno-przestrzenna terenu wokół Zespołu Placówek Oświatowych w Rudzie Malenieckiej w ramach projektu pn. „Kompleksowa rewitalizacja mająca na celu rozwiązywanie problemów społecznych w Rudzie Malenieckiej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania: Poprawa funkcjonalno-przestrzenna terenu wokół Zespołu Placówek Oświatowych w Rudzie Malenieckiej w ramach projektu pn. „Kompleksowa rewitalizacja mająca na celu rozwiązywanie problemów społecznych w Rudzie Malenieckiej”. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na terenie miejscowości Ruda Maleniecka, obręb geodezyjny 0012, na działkach ewidencyjnych oznaczonych numerami 10/7, 10/3, 10/4, 19/4, 19/13, 16/2, 17/2, 6/1, 7/1. Przedmiot zamówienia obejmuje: - likwidacja przydomowej oczyszczalni ścieków, - rozbiórka ławek drewnianych i stolika drewnianego, - montaż ławek metalowych i stołu metalowego, - montaż urządzeń siłowych, - montaż urządzeń dodatkowych (stolik szachowy, tablica informacyjna), - wykonanie nawierzchni boiska i bieżni, - wyposażenie boiska trawiastego, - wykonanie utwardzenia (chodniki i plac z betonowej kostki brukowej), - prace renowacyjne pomnika karpia i wokół pomnika, - utwardzenie placu z dojściami, - instalacja elektryczna oświetleniowa do pomnika karpia, - instalacja elektryczna oświetleniowa boiska szkolnego. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w następujących dokumentach: - przedmiar robót – załącznik nr 8 do SIWZ, - projekt budowlano-wykonawczy – załącznik nr 9 do SIWZ, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 10 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł. (słownie: Dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy w Rudzie Malenieckiej Nr 27 8988 0001 0000 0403 5190 0083 z dopiskiem „Wadium na zadanie: Poprawa funkcjonalno-przestrzenna terenu wokół Zespołu placówek Oświatowych w Rudzie Malenieckiej". Wadium musi znaleźć się na w/w rachunku przed terminem składania ofert (najpóźniej w dniu wyznaczonym na składanie ofert do godz. 10:00). 5. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy dołączyć w oryginale do oferty (włożyć do koperty wewnętrznej ale bez spinania tego dokumentu z ofertą). 6. Wadium wnoszone w gwarancjach i poręczeniach nie może zawierać żadnych warunków do spełnienia przez Zamawiającego, oprócz przewidzianych ustawą Prawo zamówień Publicznych. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 7.1.Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie (o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp – z przyczyn lezących po jego stronie) nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp., oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp., pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa art. 87 ust. 2pkt 3 ustawy Pzp., co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7.2. Wykonawca którego oferta został wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Wykonawcy biorący udział w przetargu otrzymają zwrot wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Wykonawcę, który wniesie wadium w pieniądzu prosimy o podanie nr rachunku bankowego, na który należy zwrócić wniesione wadium. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku ewentualnego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W dniu składania ofert Wykonawca przedkłada następujące dokumenty: 1. Wypełniony formularz ofertowy; 2. Oświadczenia: o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w sekcji III.3) niniejszego ogłoszenia; 3. Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy (jeśli ofertę podpisuje osoba upoważniona w imieniu Wykonawcy lub w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego - jeżeli dotyczy (jeśli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach