Przetargi.pl
Poprawa bezpieczeństwa użytkowników strefy okołoszkolnej w Żelisławicach poprzez przebudowę drogi gminnej przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym przy ul. Przyszłości

Gmina Siewierz ogłasza przetarg

  • Adres: 42-470 Siewierz, ul. Żwirki i Wigury 16
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0326499471, 6499400 , fax. 032 6499402
  • Data zamieszczenia: 2015-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siewierz
    ul. Żwirki i Wigury 16 16
    42-470 Siewierz, woj. śląskie
    tel. 0326499471, 6499400, fax. 032 6499402
    REGON: 00053076100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siewierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa bezpieczeństwa użytkowników strefy okołoszkolnej w Żelisławicach poprzez przebudowę drogi gminnej przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym przy ul. Przyszłości
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest poprawa bezpieczeństwa użytkowników strefy okołoszkolnej w Żelisławicach poprzez przebudowę drogi gminnej przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym przy ul. Przyszłości. Szczegółowy przedmiot zamówienia określony został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w dokumentacji projektowej wraz z uzgodnieniami, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 3. Na wykonanie przedmiotu zamówienia składają się w szczególności: a) Przebudowa drogi polegająca na wymianie całej konstrukcji oraz nawierzchni mineralno-bitumicznej drogi wraz z elementami towarzyszącymi krawężniki betonowe, obrzeża betonowe, korytka muldowe b) Budowa chodników z kostki betonowej wzdłuż drogi oraz przy ogrodzeniu szkolnym c) Budowa nowego odwodnienia przykrawężnikowego z kostki betonowej oraz korytka muldowego. Remont istniejącego obiektu mostowego obejmujący: naprawę uszkodzonej konstrukcji pomostu/uszkodzonej powierzchni płyty pomostowej/wymianę bariero-poręczy naprawę przyczółków i skarp izolację poziomą nawierzchni betonowej na mostku e) Wykonanie wszelkich robót przygotowawczych i towarzyszących, wynikających z dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót 4. Wykonawca ponadto będzie zobowiązany do: a) zapewnienia dostępu ruchu pieszego /w miarę możliwości kołowego/ do terenu szkoły oraz samochodowego do pierwszego parkingu, w okresie realizacji inwestycji, aż do zakończenia i odbioru końcowego robót, b) urządzenia i oznakowania terenu budowy i odpowiedniego jego zabezpieczenia i zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń bhp, c) wykonania robót zabezpieczających i odtworzeniowych, zgodnie z projektem, d) wykonania wszystkich robót towarzyszących, zgodnych z projektem i prawidłową technologią wykonywania robót, e) wykonania ewentualnych przyłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb budowy oraz ponoszenia kosztów zużycia mediów, f) poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej, g) wykonania i stosowania w praktyce zapisów projektu organizacji i technologii robót z uwzględnieniem warunków bhp, h) Wykonania i uzgodnienia projektu organizacji ruchu i zabezpieczenia robót w okresie trwania budowy. i) występowania z wnioskami o zajęcia pasa drogowego oraz poniesienia kosztów zajęcia, j) wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z uzgodnieniami z zarządcami dróg, zarządcami sieci i uzbrojenia terenu, k) jeżeli roboty będą wymagały zapewnienia nadzoru odpowiednich zarządców dróg lub sieci uzbrojenia terenu lub wynikającego z innych uzgodnień to wykonawca taki nadzór zapewni także w przypadku gdy będzie odpłatny, l) wykonania niezbędnych badań, prób i pomiarów oraz wszystkich badań, prób i pomiarów na każde polecenie inspektorów nadzoru w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót, m) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji zadania urządzeń lub też istniejących sieci uzbrojenia terenu - naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, n) zgłaszania Zamawiającemu robót ulegających zakryciu lub zanikających, o) wykonania badań, prób i rozruchu, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających, p) zapewnienia uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, q) usuwania na bieżąco z terenu budowy zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, r) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, s) przywrócenia terenu po wykonywanych robotach przynajmniej do stanu pierwotnego (chyba, że z uzgodnień szczególnych wynika większy zakres odtworzenia). t) przedsięwzięcia wszelkich środków ostrożności niezbędnych dla zachowania materiałów i części uzyskanych z rozbiórki. Materiały te stanowią własność Zamawiającego. Niezależnie od celu, w jakim Zamawiający zamierza użyć rzeczone materiały i części, do których zastrzega on sobie prawo własności, wszelkie koszty poniesione na transport i składowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego będą pokryte przez Wykonawcę przy transporcie na odległość do 7 km. u) zapewnienia obsługi geodezyjnej w celu wytyczenia, bieżącej kontroli i inwentaryzacji oraz naniesienia wykonanych elementów na zasoby geodezyjne (inwentaryzacja powykonawcza), v) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, w) wykonania innych prac, niezbędnych dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 11. Przedmiar robót jest elementem pomocniczym do wyliczenia ceny ryczałtowej. Ewentualne błędy w przedmiarze nie będą stanowiły podstawy do roszczeń Wykonawcy względem Zamawiającego. Do dnia podpisania umowy Wykonawca dostarczy kosztorys ofertowy. 12. W trakcie robót Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić materiały do akceptacji koordynatorowi zadania z ramienia Zamawiającego na co najmniej 10 dni roboczych przed ich zastosowaniem lub wbudowaniem. 13. Ewentualne materiały budowlane i ich producenci wymienione w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót zostały wskazane przykładowo. Dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych po zaakceptowaniu przez Zamawiającego. 14. Niedopuszczalne jest składowanie materiałów budowlanych, sprzętu oraz inne korzystanie z działek prywatnych bez uprzedniego uzgodnienia z właścicielami nieruchomości warunków wejścia w teren prywatny. 15. Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym, w celu koordynowania prawidłowego przebiegu prac oraz wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. 16. W celu koordynowania prawidłowego przebiegu prac oraz wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. 17. Szczegółowy zakres robót zostanie ujęty w harmonogramie rzeczowym opracowanym na podstawie dokumentacji projektowej, kosztorysu ofertowego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz wytycznych Zamawiającego i będzie stanowił załącznik do umowy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram do akceptacji w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy. W uzasadnionych przypadkach Wykonawca w trakcie wykonywania robót jest zobowiązany aktualizować harmonogram rzeczowy robót na żądanie Zamawiającego w terminie 3 dni i przedstawiać go Zamawiającemu do akceptacji. Aktualizacja harmonogramu nie wymaga zmiany postanowień umowy w formie aneksu. 18. Warunki płatności: wynagrodzenie będzie płatne jednorazowo, przelewem na rachunek Wykonawcy. W szczególnych przypadkach dopuszcza się możliwość realizowania zapłaty częściowo, za zgodą Zamawiającego. Podstawą do wystawienia faktury jest protokół odbioru robót (częściowy lub końcowy) podpisany przez Przedstawiciela Zamawiającego oraz dowody potwierdzające zapłatę wymagalnego wynagrodzenia podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom. Przez dowody potwierdzające zapłatę wymagalnego wynagrodzenia rozumiemy: oświadczenia podwykonawców i Wykonawcy o całkowitym/bieżącym rozliczeniu finansowym z podwykonawcami/wykonawcą w ramach przedmiotowej inwestycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu do składania ofert wadium w wysokości 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. Oddział w Częstochowie Nr: 04 1050 1142 1000 0023 4376 3799 z dopiskiem wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siewierz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach