Przetargi.pl
Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez remont drogi powiatowej nr 1420D na odcinku 1,55 km w miejscowości Wszewilki.

Powiat Milicki ogłasza przetarg

  • Adres: 56-300 Milicz, ul. Wojska Polskiego 38
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3840704 , fax. 71 3840704
  • Data zamieszczenia: 2015-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Milicki
    ul. Wojska Polskiego 38 38
    56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3840704, fax. 71 3840704
    REGON: 93193467300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.milicz-powiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez remont drogi powiatowej nr 1420D na odcinku 1,55 km w miejscowości Wszewilki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez remont drogi powiatowej nr 1420D na odcinku 1,55 km w miejscowości Wszewilki w szczególności: 1.opracowanie projektu zastępczej organizacji ruchu, 2.uzyskanie zatwierdzenia, wprowadzenie zmian na czas robót, przywrócenie stałej organizacji ruchu po zakończeniu robót,3.odtworzenie trasy i punktów wysokościowych,4.wycinka jednego drzewa w km 1+493 i wykarczowanie jednego pnia drzewa w km 1+434 (decyzja na wycinkę po stronie Inwestora),5.roboty rozbiórkowe (istniejącej nawierzchni jezdni z kostki granitowej 6/8, oporników granitowych 15/22/30cm zlokalizowanych w nawierzchni jezdni, ciągu pieszo-rowerowego i zjazdów zlokalizowanych po stronie prawej od km 0+000 do km 1+325 wykonanych z kostki brukowej betonowej typu (kość) gr. 8cm wraz z krawężnikiem betonowym i obrzeżem betonowym, istniejących nawierzchni przyległych bezpośrednio do lewej krawędzi jezdni w celu dostawania szerokości jezdni do 6,0m: rozbiórka nawierzchni iż kostki brukowej betonowej, z płyt ażurowych, z płyt chodnikowych, z trylinki, z brukowca, z kostki granitowej z betonu asfaltowego na podbudowie z kruszywa, korytek ściekowych, krawężników betonowych, przepustu pod koroną drogi w km 1+525 i inne roboty rozbiórkowe niezbędne do realizacji zadania-materiał pochodzący z rozbiórki: kostka granitowa, oporniki granitowe, krawężniki betonowe, obrzeża betonowe i kostka brukowa betonowa typu (kość), w całości przeznaczone są do ponownego wbudowania),6.renowacja rowu przydrożnego od km 1+420 do km 1+550,7.wykonanie nowego przepustu ? 600mm dł. 12m wraz ze ściankami czołowymi prefabrykowanymi w miejscu rozebranego w km 1+525,8.regulację wysokościową zaworów urządzeń podziemnych, wpustów kanalizacji deszczowej,9.montaż korytek ściekowych z demontażu po stronie lewej-lokalizacja zgodna ze stanem istniejącym, 10. ułożenie oporników granitowych (materiał z rozbiórki nawierzchni drogi 1420D) opornik po stronie lewej od km 0+000 do km 1+550 wykonany na ławie betonowej z oporem, natomiast opornik po stronie prawej od km 0+000 do km 1+550 ułożony przy istniejącym krawężniku betonowym nie wymaga wykonania dodatkowego oporu, 11. ułożenie krawężników betonowych z rozbiórki i nowych na ławie betonowej z oporem, 12. ułożenie obrzeży betonowych z rozbiórki i nowych na ławie betonowej z oporem, 13. wykonanie ścieków podchodnikowych wraz z brukowaniem fragmentów rowu, 14. wykonanie konstrukcji nawierzchni jezdni-technologia wykonania konstrukcji nawierzchni jezdni zaproponowana przez Inwestora (podłoże gruntowe po wykonaniu robót rozbiórkowych zagęszczone mechanicznie do E2>=100MPa, Is>=0,97, geowłóknina separacyjna drogowa 12,6/12,6 kN/m, warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31.5 stabilizowana do E2>=100MPa, Is>=1,0 gr. 12m, podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3-5cm, kostka granitowa 6/8 pochodząca z rozbiórki nawierzchni jezdni drogi powiatowej 1420D oraz kostka granitowa 6/8 i 9/11 rozbiórkowa zakupiona przez Wykonawcę-spoiny wypełnione zaprawą cementową lub gotową zaprawą przeznaczoną do spoinowania nawierzchni z kostki granitowej mocno obciążonych ruchem samochodowym), 15. wykonanie konstrukcji nawierzchni ciągu pieszo-rowerowego na odcinku od km 0+000 do km 1+325-dostosowanie do nowej wysokości jezdni (podłoże gruntowe po wykonaniu robót rozbiórkowych zagęszczone mechanicznie do E2>=100MPa, Is>=0,97, warstwa odsączająca z piasku stabilizowana do E2>=100MPa, Is>=1,0 gr. 5cm, warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31.5 stabilizowana do E2>=100MPa, Is>=1 gr. 8cm, podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3cm, kostka brukowa betonowa typu (kość) gr. 8cm z rozbiórki (kostka szara z jednym rzędem kostki czerwonej), 16. wykonanie konstrukcji nawierzchni ciągu pieszo-rowerowego na odcinku od km 1+325 do km 1+550-nowy odcinek ciągu pieszo-rowerowego (wykonanie koryta pod konstrukcję nawierzchni wraz z mechanicznym zagęszczeniem do E2>=100MPa, Is>=0,97, warstwa odsączająca z piasku stabilizowana do E2>=100MPa, Is>=1,00 gr. 10cm, warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31 stabilizowana do E2>=100MPa, Is>=1,00 gr. 8cm, podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3cm, nowa kostka brukowa betonowa typu (kość) gr. 8cm (kostka szara z jednym rzędem kostki czerwonej), 17. wykonanie konstrukcji zjazdów wzdłuż ciągu pieszo-rowerowego na odcinku od km 0+000 do km 1+325-dostosowanie do nowej wysokości jezdni (podłoże gruntowe po wykonaniu robót rozbiórkowych zagęszczone mechanicznie do E2>=100MPa, Is>=0,97, warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31.5 stabilizowana do E2>=100MPa, Is>=1,00 gr. 12cm, podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3cm, kostka brukowa betonowa typu (kość) gr. 8cm z rozbiórki (kostka szara z jednym rzędem kostki czerwonej), 18. wykonanie konstrukcji nawierzchni zjazdów wzdłuż ciągu pieszo-rowerowego na odcinku od km 1+325 do km 1+550-nowy zjazd (wykonanie koryta pod konstrukcję nawierzchni zjazdu wraz z mechanicznym zagęszczeniem do E2>=100MPa, Is>=0,97, warstwa odsączająca z piasku stabilizowana do E2>=100MPa, Is>=1,0 gr. 10cm, warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31.5 stabilizowana do E2>=100MPa, Is>=1 gr. 15cm, podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3cm, nowa kostka brukowa betonowa typu (kość) gr. 8cm (kostka szara z jednym rzędem kostki czerwonej, 19. uporządkowanie pasa drogowego po zakończonych robotach budowlanych, 20. geodezyjną inwentaryzację powykonawczą. Uwaga!1. Konstrukcję przekroju poprzecznego nawierzchni z kostki granitowej wykonać w formie łukowej o cięciwie 9 cm. 2. Warstwy nawierzchni z kostki granitowej (oprócz poszerzeń): a) kostka granitowa 6/8 z rozbiórki, spoiny wypełnione zaprawą cementową (deseń łuk rzymski), b) podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3-5 cm, c) warstwa kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie do E2>=100MPa, Is >=1,0 gr. 12 cm, d) geowłóknina separacyjna drogowa 12,6/12,6 kN/m, e)istniejąca podbudowa stabilizowana mechanicznie do E2>=100MPa, Is >=0,97. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania swoim kosztem i staraniem niezbędnych zezwoleń i pozwoleń ( np. w przedmiocie zmiany organizacji ruchu, zajęcia pasa drogowego). Szczegółowe rozwiązania techniczne i projektowe są przedstawione w dołączonej dokumentacji projektowej. Zamawiający informuje, iż ewentualnie zastosowane w ww. dokumentacji projektowej nazwy własne producentów lub oznaczenia handlowe urządzeń i armatury, podane w projekcie należy traktować wyłącznie jako określające oczekiwane przez Zamawiającego standardy jakościowe wykonania przedmiotu zamówienia, a Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, tzn. poprzez zastosowanie innych urządzeń i armatury o nie gorszych parametrach, po uzgodnieniu z Zamawiającym. Realizacja powyższego zakresu zamówienia powinna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie, uprawnienia i potencjał wykonawczy oraz osoby o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym. W szczególności przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania obowiązujących ustaw i rozporządzeń, obowiązujących norm technicznych, przepisów techniczno-budowlanych, zasad wiedzy technicznej, przepisów BHP, ppoż. Wykonawca zobowiązany jest znać wszystkie przepisy wydane przez władze centralne i lokalne oraz inne przepisy, regulaminy i wytyczne, które są w jakikolwiek sposób związane z wykonywanymi pracami i będzie w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie ich postanowień podczas realizacji zadania. Zadanie finansowane jest ze środków Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 30 000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) Wadium może być wnoszone w następujących formach: - w pieniądzu (wyłącznie przelewem na rachunek bankowy zamawiającego), - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z zastrzeżeniem, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, -w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone w formie pieniądza należy wpłacić na konto Zamawiającego: nr 519582 0000 2000 0000 0550 0012 z dopiskiem: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez remont drogi powiatowej nr 1420D na odcinku 1,55 km w miejscowości Wszewilki. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w oryginale, w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Miliczu. TERMIN WNIESIENIA WADIUM: najpóźniej do dnia 16.06.2015 roku do godz. 10.00. Uwaga ! W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania na rachunku Zamawiającego!

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.milicz-powiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach