Przetargi.pl
Polepszenie parametrów technicznych dróg powiatowych na terenie Powiatu Wrocławskiego w obszarze działania Obwodów Drogowych w Sulimowie i w Mirosławicach, w podziale na 6 zadań.

Starostwo Powiatowe we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-440 Wrocław, ul. Kościuszki 131
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 71 72 21 700 , fax. +48 71 72 21 706
  • Data zamieszczenia: 2015-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu
    ul. Kościuszki 131 131
    50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +48 71 72 21 700, fax. +48 71 72 21 706
    REGON: 93195012300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatwroclawski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Polepszenie parametrów technicznych dróg powiatowych na terenie Powiatu Wrocławskiego w obszarze działania Obwodów Drogowych w Sulimowie i w Mirosławicach, w podziale na 6 zadań.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Polepszenie parametrów technicznych dróg powiatowych na terenie Powiatu Wrocławskiego w obszarze działania Obwodów Drogowych w Sulimowie i w Mirosławicach w podziale na 6 zadań. 1) Zadanie 1 - Polepszenie parametrów technicznych drogi powiatowej nr 1942D na odcinku dł. ok. 0,600 km w m. Zębice od przejadu kolejowego do trzech lip, gm. Siechnice Podstawowe parametry techniczne: - standard techniczny: klasa Z - kategoria ruchu: KR-2 - długość remontowanego odcinka: 600mb - szerokość jezdni istniejąca: ok. 5,6 m - spadek poprzeczny nawierzchni: 2% - szerokość chodników z kostki : 1,5-2,0 m - spadek poprzeczny chodników: 2% Zakres robót: - roboty przygotowawcze i pomiarowe, - regulacja krawężników - frezowanie istniejącej nawierzchni - wykonanie ścieku ulicznego z kostki betonowej w dwóch rzędach na ławie betonowej - oczyszczenie oraz skropienie podłoża po sfrezowaniu, - wykonanie warstwy profilującej nawierzchni o grubości 4cm, - wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni o grubości 4cm, - przełożenie chodników i zjazdów - regulacja wpustów, studni kanalizacji deszczowej 2) Zadanie 2 - Polepszenie parametrów technicznych drogi powiatowej nr 1950D na odcinku dł. ok. 3,700 km Królikowice - Nowiny - Krzyżowice, gm. Kobierzyce Podstawowe parametry techniczne: - standard techniczny: klasa L - kategoria ruchu: KR-2 - długość remontowanego odcinka: 3700mb - szerokość jezdni istniejąca: ok. 5,6 m - spadek poprzeczny nawierzchni: 2% - szerokość pobocza utwardzonego: 0,7 m - spadek poprzeczny poboczy utwardzonych: 6% Zakres robót: - roboty przygotowawcze i pomiarowe, - frezowanie istniejącej nawierzchni - wykonanie utwardzenia pobocza tłucznia kamiennego 0-31,5 lub frezowiny - oczyszczenie oraz skropienie podłoża po sfrezowaniu, - wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni o grubości 4cm, - wysokościowe dopasowanie istniejących zjazdów ziemnych po ułożeniu nawierzchni - remonty cząstkowe masą mineralno - asfaltową na gorąco z WMB przy średniej głębokości ubytku 6 cm. 3) Zadanie 3 - Polepszenie parametrów technicznych drogi powiatowej nr 1977D na odcinku dł. ok. 0,300 km w miejscowości Solna gm. Kobierzyce Podstawowe parametry techniczne: - standard techniczny: klasa L - kategoria ruchu: KR-2 - długość remontowanego odcinka: 300mb - szerokość jezdni istniejąca: 5,40 m - spadek poprzeczny nawierzchni: 2% - szerokość pobocza utwardzonego: 0,7 m - spadek poprzeczny poboczy utwardzonych: 6% Zakres robót: - roboty przygotowawcze i pomiarowe, - frezowanie części istniejącej nawierzchni o grubości 4cm - wykonanie utwardzenia pobocza z tłucznia kamiennego 0/31,5 mm - oczyszczenie oraz skropienie podłoża po frezowaniu, - remont cząstkowy nawierzchni - wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni o grubości 4cm, - wysokościowe dopasowanie istniejących zjazdów do ułożonej nawierzchni - wykonanie regulacji wysokościowej studzienek i wpustów ulicznych 4) Zadanie 4 - Polepszenie parametrów technicznych drogi powiatowej nr 1967D na odcinku dł. ok. 0,800 km w miejscowości Jordanów Śląski, gm. Jordanów Śląski Podstawowe parametry techniczne: - standard techniczny: klasa Z - kategoria ruchu: KR-2 - długość remontowanego odcinka: 800mb - szerokość jezdni istniejąca: ok. 7,0 m - spadek poprzeczny nawierzchni: 2% - szerokość chodników z kostki : 1,5 m - szerokość chodników ziemnych : 1,0 m - spadek poprzeczny chodników: 2% Zakres robót: Etap I -300m - roboty przygotowawcze i pomiarowe, - rozebranie chodników obrzeży betonowych oraz krawężników kamiennych - frezowanie istniejącej nawierzchni - wykonanie ścieku ulicznego z kostki betonowej w dwóch rzędach na ławie betonowej - oczyszczenie oraz skropienie podłoża po sfrezowaniu, - wykonanie warstwy profilującej nawierzchni o grubości 4cm, - wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni o grubości 4cm, - wykonanie chodników i zjazdów na podbudowie z kruszywa łamanego odpowiednio10 i 15 cm - regulacja wpustów, studni kanalizacji deszczowej, sanitarnej i teletechnicznych oraz oczyszczenie kanalizacji deszczowej Etap II -500m - roboty przygotowawcze i pomiarowe, - regulacja krawężników kamiennych - frezowanie istniejącej nawierzchni - oczyszczenie oraz skropienie podłoża po sfrezowaniu, - wykonanie warstwy profilującej nawierzchni o grubości 4cm, - wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni o grubości 4cm, - wykonanie chodników ziemnych z frezowiny na podbudowie z tłucznia kamiennego - regulacja wpustów, studni kanalizacji deszczowej, sanitarnej i teletechnicznych oraz oczyszczenie kanalizacji deszczowej 5) Zadanie 5 - Polepszenie parametrów technicznych drogi powiatowej nr 2075D na odcinku dł. ok. 1,600 km od miejscowości Maniów do granicy Powiatu, gm. Mietków Podstawowe parametry techniczne: - standard techniczny: klasa Z - kategoria ruchu: KR-3 - długość remontowanego odcinka: 1600mb - szerokość jezdni istniejąca: 6,0 m - spadek poprzeczny nawierzchni: 2% - szerokość pobocza utwardzonego: 0,7 m - spadek poprzeczny poboczy utwardzonych: 6% Zakres robót: - roboty przygotowawcze i pomiarowe, - frezowanie części istniejącej nawierzchni o grubości 4cm - wykonanie utwardzenia pobocza z tłucznia kamiennego 0/31.5 mm - oczyszczenie oraz skropienie podłoża po frezowaniu, - wykonanie warstwy profilującej nawierzchni o grubości 4 cm - wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni o grubości 4cm, - wykonanie wzmocnienia konstrukcji nawierzchni siatką o wytrzymałości 100kN/m - wysokościowe dopasowanie istniejących zjazdów po ułożeniu nawierzchni 6) Zadanie 6 - Polepszenie parametrów technicznych drogi powiatowej nr 1341D na odcinku dł. ok. 1,500 km od miejscowości Łozina do granicy Powiatu, gm. Długołęka Podstawowe parametry techniczne: - standard techniczny: klasa L - kategoria ruchu: KR-2 - długość remontowanego odcinka: 1500mb - szerokość jezdni istniejąca: 6,0 m - spadek poprzeczny nawierzchni: 2% - szerokość pobocza utwardzonego: 0,7 m - spadek poprzeczny poboczy utwardzonych: 6% Zakres robót: - roboty przygotowawcze i pomiarowe, - frezowanie części istniejącej nawierzchni o grubości 4cm - wykonanie utwardzenia pobocza z tłucznia kamiennego 0-31,5 mm - oczyszczenie oraz skropienie podłoża po frezowaniu, - wykonanie warstwy profilującej nawierzchni o grubości 4 cm - wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni o grubości 4cm, - wysokościowe dopasowanie istniejących zjazdów do ułożonej nawierzchni - wykonanie regulacji wysokościowej studzienek i wpustów ulicznych 2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Zadanie 1 - droga powiatowa nr 1942D na odcinku dł. ok. 0,600 km w m. Zębice od przejazdu kolejowego do trzech lip, gm. Siechnice Zadanie 2 - droga powiatowa nr 1950D na odcinku dł. ok. 3,700 km Królikowice - Nowiny - Krzyżowice, gm. Kobierzyce Zadanie 3 - droga powiatowa nr 1977D na odcinku ok. 0,300 km w miejscowości Solna gm. Kobierzyce Zadanie 4 - droga powiatowa nr 1967D na odcinku 0,800 km w miejscowości Jordanów Śląski, gm. Jordanów Śląski Zadanie 5 - droga powiatowa nr 2075D na odcinku dł. ok. 1,600 km od miejscowości Maniów do granicy Powiatu, gm. Mietków Zadanie 6 - droga powiatowa nr 1341D na odcinku dł. ok. 1,500 km od miejscowości Łozina do granicy Powiatu, gm. Długołęka 3. Rodzaj i zakres prac objętych przedmiotem zamówienia. Szczegółowy zakres prac, opis przedmiotu zamówienia wraz ze specyfikacjami wykonania i odbioru robót ujęto: w Opisie Technicznym, Kosztorysach ofertowych oraz Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych dla poszczególnych zadań stanowiących odrębne załączniki/pliki do SIWZ. 4. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia, uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2) Wykonawca po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i faksów oraz dokonywać będzie na bieżąco ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 5. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca zobowiązuje się przejąć teren budowy w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy 2) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi przepisami. 3) Wykonawca zobowiązuje się zorganizować, zagospodarować oraz należycie zabezpieczyć plac budowy oraz zaplecze budowy w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających na terenie budowy i w jej obrębie, zabezpieczyć teren przed dostępem osób trzecich, ewentualnie wystąpić o warunki przyłączenia dla placu budowy, warunki obsługi komunikacyjnej placu budowy, ponosić koszty zużycia wody, energii, zrzutu ścieków, ogrzewania i inne dla potrzeb placu budowy, 4) Organizacja robót prowadzona będzie zgodnie z wymogami BHP oraz p. poż., a także przepisami dotyczącymi ochrony środowiska naturalnego i bezpieczeństwa ruchu drogowego.. 5) Wykonawca poinformuje wszystkich zainteresowanych o przystąpieniu do robót i ewentualnych utrudnieniach, 6) Wykonawca własnym staraniem zapewni ciągły, bezpieczny dojazd i dojście do posesji znajdujących się na odcinku remontowanej drogi. 7) Wykonawca zobowiązuje się powiadomić Zamawiającego oraz wszystkich użytkowników obiektów i gestorów sieci na piśmie o terminie rozpoczęcia prac i ich zakończenia z 14-dniowym wyprzedzeniem, celem inwentaryzacji istniejącej sieci i armatury, oceny stanu technicznego infrastruktury, sprawdzenia szczelności sieci, nadzór nad prowadzonymi robotami, uczestnictwa w odbiorach i komisyjnej kontroli sieci i armatury, 8) Wykonawca zapewni czynny udział służb zewnętrznych w odbiorach, 9) Wykonawca wykona wszystkie niezbędne próby, badania, uzgodnienia, nadzory i odbiory z użytkownikami infrastruktury, 10) Wykonawca sporządzi stosowne protokoły z przeprowadzonych prób i badań odbiorczych i przekazać je Zamawiającemu, 11) Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z obsługą nadzoru technicznego sieci uzbrojenia podziemnego, w tym również koszty wyłączeń, włączeń, prób eksploatacyjnych i innych pomiarów, a także koszty geodezyjnej inwentaryzacji tych sieci wraz z ewentualną dokumentacją techniczną przed- i powykonawczą w zakresie niezbędnym dla realizacji robót objętych umową z Zamawiającym. 12) Wykonawca winien informować Zamawiającego o terminie zakrycia robót zanikających (ulegających zakryciu) oraz o terminie odbioru robót zanikających i uzyskanie pisemnej zgody Zamawiającego na dalsze prowadzenie prac oraz uzyskanie potwierdzenia w dzienniku budowy ich prawidłowego wykonania. Jeżeli Wykonawca nie poinformował o tych terminach Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest odkryć roboty zanikające lub wykonać otwory niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić roboty do stanu poprzedniego na swój koszt. 13) Bez uprzedniej zgody Zamawiającego wykonywane mogą być jedynie prace niezbędne dla zapewnienia bezpieczeństwa i likwidacji zagrożeń oraz wynikających z konieczności zapobieżenia awarii. 14) Wykonawca zobowiązuje się sporządzić - zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. z 2003r. Nr 120, poz. 1126) - przed rozpoczęciem robót, plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz przedstawić go do zatwierdzenia Zamawiającemu. 15) Wykonawca zobowiązuje się sporządzić przed przystąpieniem do robót Program Zapewnienia Jakości oraz przedstawić go do zatwierdzenia Zamawiającemu. 16) Wykonawca na terenie robót będzie prowadził gospodarkę odpadami. Każdy odpad musi być zagospodarowany zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca odpowiedzialny jest za przechowywanie dowodów potwierdzających ich zagospodarowanie. 17) Opłaty i kary za przekroczenie w trakcie realizacji robót norm określonych w odpowiednich przepisach dotyczących ochrony środowiska i bezpieczeństwa ruchu poniesie wyłącznie Wykonawca, co oznacza, że nie są uwzględnione w wynagrodzeniu Wykonawcy, o którym mowa w § 2 ust. 1 umowy, stanowiącej załącznik do SIWZ. 18) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić, na czas trwania robót kierownictwa: kierownika budowy oraz innych osób wskazanych przez Wykonawcę, działajacych w granicach umocowania okreslonego przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, a w przypadku koniecznosci zmiany którejkolwiek osoby uzgodnienie nowego kandydata z Zamawiajacym. 19) Wykonawca zobowiazuje się do utrzymania ładu i porządku na terenie budowy, a po zakończeniu robót usuniecie poza teren budowy wszelkich urządzeń tymczasowego zaplecza oraz pozostawienie calego terenu budowy i robót czystego i nadającego sie do użytkowania. 20) Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia opłat za czasowe zajęcie działek i pokrycia wszystkich kosztów, które wynikają z czasowego ich zajęcia wraz z protokolarnym przekazaniem i odbiorem tych działek oraz doprowadzenia ich do stanu pierwotnego. 21) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zaleceń wpisanych do dziennika budowy. 22) Wykonawca zobowiązany jest do czyszczenia opon sprzętu wyjeżdżającego z budowy na drogę. 23) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie działania i zaniechania osób i podmiotów, przy pomocy których realizuje przedmiot umowy odpowiada za bezpieczeństwo w trakcie wykonywania robót. 24) Wykonawca ponosi ryzyko obrażeń lub śmierci osób oraz utraty lub uszkodzeń mienia Wykonawcy i osób trzecich. 25) Wykonawca odpowiada za szkody wynikłe na terenie budowy w terminie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę, do daty protokolarnego odebrania robót przez Zamawiającego oraz zobowiązuje się na własny koszt natychmiastowo usuwać w sposób docelowy wszelkie szkody i awarie powstałe podczas realizacji robót. 26) Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych w trakcie prowadzenia prac, z tym że koszt ich napraw ponosi wyłącznie Wykonawca co oznacza, że nie są uwzględnione w wynagrodzeniu Wykonawcy, o którym mowa w § 2 ust. 1 umowy. 27) Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiajacemu o problemach lub okolicznościach mogących wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót. 28) Wykonawca winien niezwłocznie poinformować Zamawiajacego o zaistniałych na terenie budowy kontrolach i wypadkach. 29) Wykonawca zobowiązuje się zabezpieczyć teren robót, zgodnie z wymogami przewidzianymi w polskim prawie, strzec mienia znajdującego się na tym terenie. 30) Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt wykona, uzyska jego zatwierdzenie i wdroży projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. Nr 177, poz. 1729). 31) Wykonawca wykona na własny koszt i zapewni należytą eksploatację oznakowania tymczasowego, stanowiącego zabezpieczenie robót i ruchu zastępczego przez cały okres realizacji robót, zgodnie z projektem, o którym mowa powyżej, na warunkach określonych w zatwierdzeniu organu zarządzającego ruchem na drogach powiatowych. Wykonawca odpowiada za zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót w sposób widoczny zarówno w dzień jak i w nocy i utrzymanie ich w należytym stanie przez okres trwania robót. 32) Wykonawca w cenie oferty zapewni obsługę geodezyjną w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania robót oraz ich odbioru w formie operatu kolaudacyjnego, pomiarów powykonawczych w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym. 33) Wykonawca dokona pomiarów rzędnych geodezyjnych istniejących. W przypadku zmiany rzędnych terenu wyregulowanie poziomu istniejących urządzeń infrastruktury podziemnej do projektowanej niwelety, 34) Wykonawca zobowiązuje się wykonać na własny koszt inwentaryzację powykonawczą (w wersji elektronicznej), przez osobę uprawnioną. Wersja elektroniczna mapy zasadniczej, skalibrowana w formatach do wyboru: a) grafika wektorowa - DXF, SHAPE, b) grafika rastrowa - pliki TIF i TFW o takiej samej nazwie w jednym katalogu. 35) używać materiały i urządzenia odpowiadające wymogom dokumentacji przetargowej i projektowej, a ponadto: a) oznakowane CE, co oznacza, że dokonano oceny ich zgodności z normą zharmonizowaną albo europejską aprobatą techniczną bądź krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi, albo b) umieszczone w określonym przez Komisję Europejską wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, dla których producent wydał deklarację zgodności z uznanymi regułami wiedzy technicznej, albo c) oznakowane, z zastrzeżeniem art. 5 ust. 4 ustawy z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2004r. nr 92 poz. 881 z poźn. zm.), znakiem budowlanym, d) wprowadzone do obrotu legalnie w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej, nieobjęte zakresem przedmiotowym norm zharmonizowanych lub wytycznych do europejskich aprobat technicznych Europejskiej Organizacji do spraw Aprobat Technicznych (EOTA), jeżeli jego właściwości użytkowe umożliwiają spełnienie wymagań podstawowych przez obiekty budowlane zaprojektowane i budowane w sposób określony w odrębnych przepisach, w tym przepisach przed techniczno-budowlanych oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, e) zaakceptowane przez Zamawiającego. 36) Wykonawca winien uczestniczyć, na żądanie Zamawiającego, w naradach i innych czynnościach w trakcie realizacji przedmiotu umowy oraz w okresie gwarancji i rękojmi. 37) Wykonawca zgłosi Zamawiającemu gotowość do odbioru końcowego przedmiotu umowy i zobowiązuje się uczestniczyć w odbiorach. 38) Wykonawca zdemontuje obiekty tymczasowe i uporządkuje teren po zakończeniu robót. 39) W dniu odbioru końcowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu protokoły odbioru od właścicieli urządzeń obcych znajdujących się na obiekcie oraz oświadczenia właścicieli działek, z których korzystano podczas realizacji zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć złożoną ofertę wadium w wysokości: Zadanie 1 - 6.700,00 zł (słownie: sześć tysięcy siedemset złotych) Zadanie 2 - 12.900,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy dziewięćset złotych) Zadanie 3 - 1.900,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych) Zadanie 4 - 9.900,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy dziewięćset złotych) Zadanie 5 - 10.800,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy osiemset złotych) Zadanie 6 - 7.900,00 zł (słownie: siedem tysięcy dziewięćset złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Przedłużenie okresu gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiatwroclawski.ibip.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach